Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden):

Sekspakning. Gi til naboen om du ikke like den. :) 

:dåne: Jeg smakte på multeisen fra Hennig Olsen. Det må være beste isen jeg noen gang har smakt! nam nam nam nam nam nam var bare ordene ut av munnen min, og jeg tvang meg selv etter 5 minutter til å sette den tilbake i fryseren, ellers så ville jeg spist hele :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...det er jeg kjempeglad for å høre. Ja, den er nydelig og en kan fort bare bli sittende og kose seg
...så selvbeherskelse må til. Godt at du har den av oss to da. :fnise: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Åhh...det er jeg kjempeglad for å høre. Ja, den er nydelig og en kan fort bare bli sittende og kose seg
...så selvbeherskelse må til. Godt at du har den av oss to da. :fnise: 

Jeg spiste nesten halve boksen. Slukte den :ler: Derfor jeg satte den tilbake. Farlig god. Nyyyyyyydelig! :rodmer:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt sånn hos meg, viderekommen som jeg er...at en slik boks er en enhet...omtrent som en pinneis er det. :sjenert:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det har blitt sånn hos meg, viderekommen som jeg er...at en slik boks er en enhet...omtrent som en pinneis er det. :sjenert:

Lett for at det kan bli :ler: Sååååååååååååååååå god!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertelig tusen takk, snille Sola. Nå er det sikkert noen som misunner oss, men de om det. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hjertelig tusen takk, snille Sola. Nå er det sikkert noen som misunner oss, men de om det. :hoppe: 

Den er litt for god :fnise: Leste den er til salgs om høst og vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på et venterom. Syntes det var noe kjent med en eldre herremann som satt der. Er ikke det .. tenkte jeg. Legen ropte ham opp. jovisst min gamle norsk og nyere historie lærer fra videregående. Han var blitt tynnere og hørselen var dårlig så ga meg ikke til kjenne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eldre vi en gang forholdt oss til går foran oss på den veien vi alle skal etter hvert. :sukk: Litt vemodig er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

De eldre vi en gang forholdt oss til går foran oss på den veien vi alle skal etter hvert. :sukk: Litt vemodig er det...

Det er sant. tror han var nærmere pensjonsalder allerede den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig å tenke at selveste meg skal forsøke å holde stilen og hoppe inn mot solnedgangen. 🧓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Litt vanskelig å tenke at selveste meg skal forsøke å holde stilen og hoppe inn mot solnedgangen. 🧓

Ser deg for meg jeg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare vente 20 minutter på pasientreiser, da jeg skulle hjem :sol: Vanligvis blir det 45 minutter, en time og noen ganger enda lenger.

Gikk innom butikken og kjøpte meg et wienerbrød til lunsj. Blir jegergryte til middag i dag. Blir enklest mulig i dag :nikke:

Lurer litt på om posten har fått hikke på vektskålen sin. Har fått melding om pakker på vei, med helt crazy vekt for små ting :risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sporet ene opp igjen nå. Nå var vekta endret til 3,2 kg på ene. Det var mer hva jeg forventet :nikke: 27 kg sto det først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Hadde vært veldig spennende med ekstragaver fra nissen allerede nå da? :lur: 

Er nok bare Sola som har kjøpt julepynt  :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er middagen fortært. Ikke en sky på himmelen så langt øyet kan se. Er sjelden kost her jeg bor. Til og med om sommeren er det skyet vær. Er litt uvant at det er så blått ute :ler: Men bevares. Tar heller pent vær og sol på denne tiden av året, enn snø og regn :nikke: Tok bilder av plommetreet i går med himmelen som bakgrunn. Så nydelig visne bladene er mot himmelen :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...