Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2941 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (1 time siden): Jeg henger opp klærne mine på badet. Har varme på badet som hjelper til med tørkingen. Har ikke trøketrommel, men enig i at de sliter på klærne. På sommeren tørker jeg klærne mine ute. Får du mye edderkopper og slikt i klærne når de tørkes ute? Jeg hyler bare jeg ser en insekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2942 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Det ringte på døra. Så i nøkkelhullet det var bøssebærere Jeg har glemt å ta ut penger til dem, så åpnet ikke 😕 Så de hang lapp på dørene, så vil tro det er noe info på dem, om hvordan man får gitt Får se hva som står i morgen Endret 22. oktober 2023 av Sola de kikkhullet ikke nøkkelhull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #2943 Del Skrevet 22. oktober 2023 4 minutter siden, Sola de said: Får du mye edderkopper og slikt i klærne når de tørkes ute? Jeg hyler bare jeg ser en insekt Aldri opplevd insekter når jeg har tørket ute. Men ble redd nå dom du nevnte edderkopper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #2944 Del Skrevet 22. oktober 2023 2 minutter siden, Sola de said: Det ringte på døra. Så i nøkkelhullet det var bøssebærere Jeg har glemt å ta ut penger til dem, så åpnet ikke 😕 Så de hang lapp på dørene, så vil tro det er noe info på dem, om hvordan man får gitt Får se hva som står i morgen Det ringte på hos meg også. Jeg hadde glemt det var tv-aksjonen så hadde ikke tatt ut noen penger. Men hadde noen mynter liggende som jeg ga dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2945 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (31 minutter siden): Aldri opplevd insekter når jeg har tørket ute. Men ble redd nå dom du nevnte edderkopper! Muttern pleide alltid å tørke klær ute, da jeg var barn. Kan ikke erindre det var insekter i noen av dem Bare synes det har vært så mye insekter på balkongen når jeg har forsøkt å tørke klær her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2946 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (31 minutter siden): Det ringte på hos meg også. Jeg hadde glemt det var tv-aksjonen så hadde ikke tatt ut noen penger. Men hadde noen mynter liggende som jeg ga dem. Kommer sikkert et eller annet på tv om det i kveld, så får sette over penger, om de har kontonummer Hvem er det som er mottaker i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #2947 Del Skrevet 22. oktober 2023 Just now, Sola de said: Kommer sikkert et eller annet på tv om det i kveld, så får sette over penger, om de har kontonummer Hvem er det som er mottaker i år? Flaut å si, men jeg vet ikke hvem mottakeren er. Ble så satt ut da de ringte på at jeg glemte å spørre hva pengene gikk til. Løp rundt i leiligheten og lette etter penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #2948 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) 13 minutter siden, Sola de said: Kommer sikkert et eller annet på tv om det i kveld, så får sette over penger, om de har kontonummer Hvem er det som er mottaker i år? Sjekket nå. Det er Redd barna. Var rimelig sikker på at TV aksjonen skulle gå til et godt formål. Det var den andre grunnene til at jeg ikke spurte om hva pengene skulle gå til. Endret 22. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2949 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Flaut å si, men jeg vet ikke hvem mottakeren er. Ble så satt ut da de ringte på at jeg glemte å spørre hva pengene gikk til. Løp rundt i leiligheten og lette etter penger. Jeg ante ikke heller hvem mottaker er SVK skrev (7 minutter siden): Sjekket nå. Det er Redd barna. Var rimelig sikker på at TV aksjonen skulle gå til et godt formål, det var den andre grunnene til at jeg ikke spurte om hva pengene skulle gå til. Godt formål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #2950 Del Skrevet 22. oktober 2023 1 minutt siden, Sola de said: Godt formål Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #2951 Del Skrevet 23. oktober 2023 God formiddag skulle jeg til å si, men dagen er enda ung, så får si god morgen Har vært og hentet pakker et stykke avsted fra hvor jeg bor. Møtte på driftsleder da jeg var på vei inn her og nå har jeg endelig fått varme Frøs så jeg skjelvte i går. Hadde på meg to par sokker, bukse, 4 overdeler og hakket likevel tenner Har sentralvarmen på fullt nå, for å få varmet opp leiligheten. Har vært så rått og kaldt lenge nå. Eller er vel bare i en 3- ukers tid. Hadde første dagene av oktober vindu oppe hele dagen, men gikk brått fra det til å bli svært så kaldt både inne og ute. Hjalp ikke med sterke vinden forrige uke. Jeg lukket igjen ventilene på den siden av bygningen, men den blåste dem opp igjen, så ble så iskaldt Har hentet en veske jeg bestilte til meg selv. Den passer akkurat til lommeboken og telefonen. Trodde den skulle være større. Kan være den får bli sommerveske Trenger plass til busskort, nøkler, treningsbåndene mine, munnbind, handlenett, lue, skjerf, votter osv og det blir den for liten til. Den veska jeg har brukt stort sett siste par årene er i ferd med å bli ødelagt. Noen glidelåser er allerede røket, så må finne noe jeg kan bruke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2023 #2952 Del Skrevet 23. oktober 2023 God formiddag. Håper du finner ut av det og at varmen forplanter seg i alle rom og kroppen med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter #2953 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): God formiddag. Håper du finner ut av det og at varmen forplanter seg i alle rom og kroppen med. Ble en fornøyelse å sitte foran viften og tørke håret mitt når det var litt varme i rommet Tror sentralvarmen skal få stå på full guffe frem til jeg skal legge meg. Få skikkelig varme 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. oktober 2023 #2954 Del Skrevet 23. oktober 2023 Sola de skrev (8 timer siden): Ble en fornøyelse å sitte foran viften og tørke håret mitt når det var litt varme i rommet Tror sentralvarmen skal få stå på full guffe frem til jeg skal legge meg. Få skikkelig varme Bra du fikk ordnet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2955 Del Skrevet 24. oktober 2023 Høres fornuftig ut med varme og at Sola har det bedre betyr ALT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. oktober 2023 #2956 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Høres fornuftig ut med varme og at Sola har det bedre betyr ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2957 Del Skrevet 24. oktober 2023 Jeg har ristet og "avnuppet" tre par raggsokker, så nå er også de klar til bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2958 Del Skrevet 24. oktober 2023 Rumle skrev (14 timer siden): Bra du fikk ordnet det Ja. Har pleid å vente til noen andre i etasjen min får det fikset hos seg, da det blir litt mye styr, med lufting av sentralvarmen og påfyll av kjele, litt mer lufting osv så ble noen turer opp og ned før det ble fikset. Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Høres fornuftig ut med varme og at Sola har det bedre betyr ALT! Neimen, så snille dere to er Synes vi alle 3 fortjener å ha det bra Rumle skrev (44 minutter siden): Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg har ristet og "avnuppet" tre par raggsokker, så nå er også de klar til bruk. Å! Så herlig! Er så digg å ha på seg når det er kaldt! Har du strikket selv? Bestemor pleier å strikke til meg. Får til jul. Min farmor lærte meg å strikke ullsokker. Mitt problem ble at sokk nr 2 ikke lignet på den første, så overlater sokkestrikking til dem som mestrer det bedre enn meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2959 Del Skrevet 24. oktober 2023 Har vært hos fysioterapeuten. Møtte min mor etterpå. Hun var og fikk vaksine i går, og følte seg litt under the weather i dag. Var innom hobbybutikkene mine og handlet på en matbutikk med mange delikatesser. Har vært så matlei, at kjøpte alt magen min hadde lyst på av pålegger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2960 Del Skrevet 24. oktober 2023 Synes solen har vært litt plagsom i dag. Så sterk at man blir fullstendig blendet. Sto og ventet på bussen i morges. Så ikke at den kom før den sto rett foran meg. Heldigvis stoppet den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå