Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2023 #2901 Del Skrevet 18. oktober 2023 Rumle skrev (13 timer siden): Jeg har begynt på kakemenn! Synes det burde være i salg hele året Jeg har liksom aldri oppdaget dem...men da blir det jo mer til Rumlen. Sola de skrev (10 minutter siden): ... jeg liker lite av julekaker. Kjøper inn en boks nå og da, som besøk kan spise av, men er ikke så begeistret for det selv. Jeg er begeistret for to, så da jevner det seg ut. Gleder meg til pepperkaker. ( ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. oktober 2023 Forfatter #2902 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har liksom aldri oppdaget dem...men da blir det jo mer til Rumlen. Jeg er begeistret for to, så da jevner det seg ut. Gleder meg til pepperkaker. ( ) Kjøp deg en boks, neste gang du er på en butikk. Netthandler du mat for det meste? Hvordan er kvaliteten på datoer og slikt. Jeg kjøper helst så lang dato fram i tid som mulig, og er redd, jeg vil motta produkter nær utløpsdato ved nettmathandel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2023 #2903 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) Sola de skrev (5 minutter siden): Kjøp deg en boks, neste gang du er på en butikk. Netthandler du mat for det meste? Hvordan er kvaliteten på datoer og slikt. Jeg kjøper helst så lang dato fram i tid som mulig, og er redd, jeg vil motta produkter nær utløpsdato ved nettmathandel Har ikke sett noen på netthandel ennå, ...som jeg bruker for det meste ja. Jeg er veldig fornøyd med både oda og meny. Sistnevnte plukkere ringer meg og sier "det er slik og sånn dato på det produktet; kan du ha det eller vil du droppe det" og det kaller jeg god sørvis. Aldri fått noe som var for gammelt der. Før i tiden da jeg kjøpte 40% avslag-varer på spar eller kiwi, da bommet jeg innimellom og tenker nå at jeg kjøper jo på tilbud vanligvis og det får holde for en god nok husmor som skal kjøpe fornuftig. *oppdagelse!!!* Å! ODA har fått bokser med pepperkaker! Endret 18. oktober 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. oktober 2023 Forfatter #2904 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Har ikke sett noen på netthandel ennå, ...som jeg bruker for det meste ja. Jeg er veldig fornøyd med både oda og meny. Sistnevnte plukkere ringer meg og sier "det er slik og sånn dato på det produktet; kan du ha det eller vil du droppe det" og det kaller jeg god sørvis. Aldri fått noe som var for gammelt der. Før i tiden da jeg kjøpte 40% avslag-varer på spar eller kiwi, da bommet jeg innimellom og tenker nå at jeg kjøper jo på tilbud vanligvis og det får holde for en god nok husmor som skal kjøpe fornuftig. *oppdagelse!!!* Å! ODA har fått bokser med pepperkaker! Oda leverer ikke her jeg bor, dessverre. Kun alt for dyre Meny. Er nærbutikkpriser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober 2023 #2905 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har liksom aldri oppdaget dem...men da blir det jo mer til Rumlen. Jeg er begeistret for to, så da jevner det seg ut. Gleder meg til pepperkaker. ( ) Flaks for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober 2023 #2906 Del Skrevet 18. oktober 2023 Sola de skrev (6 timer siden): Angrep mot sykehus! Jeg kjøpte for et par år siden. Var ikke helt etter min gane, men jeg liker lite av julekaker. Kjøper inn en boks nå og da, som besøk kan spise av, men er ikke så begeistret for det selv. Det er stor variasjon på de da, synes jeg. Noen er altfor harde og altfor tørre, men de som er tykke og passe myke? Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #2907 Del Skrevet 19. oktober 2023 Vinden blåste noe inn i øyet mitt i morges. En random fyr som ventet på bussen og en sykepleier har begge sett inn i det uten å finne noe rusk, så får satse på at det forsvant av seg selv hva nå enn det var. Sitter nå og venter på bussen hjem. Har vært på sykehuset. Blåser ekstremt. våknet i natt av vinden ulte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #2908 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hjemme! Var innom nærbutikken. Kjøpte melk. Blir corn flakes til middag i dag. Gidder hverken å lage mat eller oppvask som medfølger, så enklest med corn flakes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #2909 Del Skrevet 19. oktober 2023 Sola de skrev (3 timer siden): Vinden blåste noe inn i øyet mitt i morges. En random fyr som ventet på bussen og en sykepleier har begge sett inn i det uten å finne noe rusk, så får satse på at det forsvant av seg selv hva nå enn det var. Sitter nå og venter på bussen hjem. Har vært på sykehuset. Blåser ekstremt. våknet i natt av vinden ulte. En random fyr? Bare grep du tak i dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #2910 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): En random fyr? Bare grep du tak i dem? Tror det er en nyinnflyttet i bygningen jeg bor i Ante fred og ingen fare. Advarsler om flyvende taksteiner er en ting, men supersmå prosjektiler eller hva man skal kalle hva enn det var, rett i øyet Nei, eller jeg sto der som en idiot og forsøkte å ta bilde av øyet mitt for å se om det var noe i det, for var ubehagelig og han sto plutselig der og jeg spurte om han kunne se noe. På bussen satt jeg og blunket litt for å få vekk hva enn det var. Kom kjapt inn til timen min, og spurte sykepleieren om hun kunne se, men hun kunne ikke se noe. Skummelt slike uidentifiserte små flyvende objekter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2023 #2911 Del Skrevet 19. oktober 2023 Du er nå kjent som den stillfarne superflørteren i nærområdet. Sitte der på bussen og blunke til utvalgte da gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. oktober 2023 Forfatter #2912 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Du er nå kjent som den stillfarne superflørteren i nærområdet. Sitte der på bussen og blunke til utvalgte da gitt. Er jeg? Er meldt vind i flere dager fremover. Blir kun å bevege meg ute i dagslys 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2023 #2913 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): En random fyr? Bare grep du tak i dem? Vittig det der, jeg leste det og tenkte jupp, en helt vanlig dag i Solas liv Sola de skrev (6 timer siden): Er jeg? Er meldt vind i flere dager fremover. Blir kun å bevege meg ute i dagslys Du må være forsiktig Blåste godt her i dag og, skal visst bli enda verre i morgen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #2914 Del Skrevet 20. oktober 2023 Rumle skrev (10 timer siden): Vittig det der, jeg leste det og tenkte jupp, en helt vanlig dag i Solas liv Du må være forsiktig Blåste godt her i dag og, skal visst bli enda verre i morgen? Når dere sier så, så Er svært mye vind her. Våknet i natt også. I ventilen på vinduet er det slike filter og disse ble blåst inn og ligger strødd i vinduskarmen. Ventilen var lukket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2023 #2915 Del Skrevet 20. oktober 2023 I alle dager; lever du midt i de siste tider hva vær angår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #2916 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I alle dager; lever du midt i de siste tider hva vær angår? Virker nesten sånn. Er vindkarusell her jeg bor, året rundt, men blir helt ekstremt veldig fort, når det er sterk vind. Har vinden nå på siden av huset hvor soverommet er. Hadde vinden vært på balkongsiden min, så hadde nok mye gått vegg i mellom der ute er jeg redd. Skal visst vare til i morgen kveld. Skulle på butikken og hente en pakke. Vinden tok tak i den, så ble vanskelig å bære med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2023 #2917 Del Skrevet 20. oktober 2023 Sola de skrev (17 minutter siden): Virker nesten sånn. Er vindkarusell her jeg bor, året rundt, men blir helt ekstremt veldig fort, når det er sterk vind. Har vinden nå på siden av huset hvor soverommet er. Hadde vinden vært på balkongsiden min, så hadde nok mye gått vegg i mellom der ute er jeg redd. Skal visst vare til i morgen kveld. Skulle på butikken og hente en pakke. Vinden tok tak i den, så ble vanskelig å bære med seg. ...men du kjempet deg igjennom, inn i hus og klarte å redde den...OG ble fornøyd med fangsten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #2918 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): ...men du kjempet deg igjennom, inn i hus og klarte å redde den...OG ble fornøyd med fangsten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #2919 Del Skrevet 20. oktober 2023 Mottok pakke. En tynn eske med glassting pakket inn i pose. Gikk bra denne gangen, men posen var halvveis åpen, så skulle ikke mye til før tusen knas. En ting er ytre emballasje av plast, men papirposer De er jo mer eller mindre flerret i stykker hver gang jeg mottar pakker fra f.eks H&M eller Zalando. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2023 #2920 Del Skrevet 20. oktober 2023 Nytter kanskje ikke, men klag litt uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå