Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (På 12.10.2023 den 18.36):

Sa brura

@Lurven ...morsom du, Lurvetofsen. :lur: 

Sola de skrev (På 12.10.2023 den 20.21):

Tja. kanskje ikke dispenser, men skal flytte,  så kanskje ting til badet :klo: Hårbørste! det kan jeg ønske meg. og slike dingser man har i ørene når man babler i telefonen.  lyden er borte på ene min. Takk :klem3:

Du får denne her av meg. Helt unik og virker supert. :nikke: Alle blir misunnelige.
10604713_683081711788962_547225666826339

Rumle skrev (14 timer siden):

Ro og fred!

:ler:

og ellers ting som brukes fortløpende er fint å få synes jeg, gode oljer, sjokolade osv. Gavekort på bøker er fint og :jepp: Og juleblomster, så klart! 

God helg i tråden forresten :blomst2:

God helg til Rumlen også. Toalettpapir i sekkevis blir aldri feil. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Du får denne her av meg. Helt unik og virker supert. :nikke: Alle blir misunnelige.

Sier ja takk til det, jeg! :bukker: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Det er noe av det viktigste når nøden er stor. FÅ DET I HUS!!! 😱

Haha ja, og det fikk vi jo godt illustrert under koronapandemien :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (13 minutter siden):

Haha ja, og det fikk vi jo godt illustrert under koronapandemien :ler:

Nå gjelder det å være lur og i forkant, for det står visst bassilusker og venter på oss alle sammen og da kommer panikken i befolkningen. Jeg har begynt å handle pent og forsiktig...mitt lille lager er godt over halvfullt med diverse. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Nå gjelder det å være lur og i forkant, for det står visst bassilusker og venter på oss alle sammen og da kommer panikken i befolkningen. Jeg har begynt å handle pent og forsiktig...mitt lille lager er godt over halvfullt med diverse. :nikke: 

Prøver å ha et lite lager her og med ting som er greit å ha :jepp: Men, er ikke helt ajour når det kommer til det anbefalte beredskapslageret, bør kanskje skjerpe meg litt der :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (På 12.10.2023 den 22.58):

Da blir det dorull og airpods

Å tusen takk, men tror jeg bytter airpodsene med slike som har ledning. Ville vært rotet bort på sekunder airpods :ler:

Rumle skrev (På 13.10.2023 den 19.15):

Ro og fred!

:ler:

og ellers ting som brukes fortløpende er fint å få synes jeg, gode oljer, sjokolade osv. Gavekort på bøker er fint og :jepp: Og juleblomster, så klart! 

God helg i tråden forresten :blomst2:

Sjokolade får jeg alltid massevis av til jul :arwen: 

Hoppetaujenta skrev (På 14.10.2023 den 9.53):

Det der er sånn de har hos den vemmelige frisøren? :redd: Sist jeg fikk farget håret hos frisør, så satte de meg under en sånn der lignende sak. Luktet brent :redd:

Hoppetaujenta skrev (På 14.10.2023 den 17.39):

Jeg har fryserne mine fulle, så i nøden, så får jeg spise mer av hva som ligger der. Problemet med det som er oppi der, er at det meste er ikke merket, så av kjøtt, så er det ikke så veldig lett å vite hva som er hva. Skulle steke biffstrimler av oksekjøtt til noen og var strimlet svinekjøtt de fikk :fnise: Jeg spiser ikke oksekjøtt, så tenkte ikke på å smake for å finne ut om det var rett :ler:

Rumle skrev (På 14.10.2023 den 17.42):

Prøver å ha et lite lager her og med ting som er greit å ha :jepp: Men, er ikke helt ajour når det kommer til det anbefalte beredskapslageret, bør kanskje skjerpe meg litt der :ninja:

Jeg har jodix, medisiner, samt sånn 3 uker ish med toalettpapir alltid. Ellers så har jeg mat i fryserne og potet, gulrot nok for å klart meg en stund. Er vel mer brødmat, som jeg egentlig kun kjøper inn rundstykker nok til en dag eller to, at jeg ville trengt. Og melk. Drikker laktosefri, og den er jo holdbar til langt ut i januar, så vil hamstre slik om det skulle skje noe.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten og håper helgen deres var god. Tok meg en liten pause fra pc.

Er opprørt over situasjonen i Gaza. Både er og blir blodbad. Hvor skal liksom folk gjøre av seg? Dra mot sør. Dra hvor. Evakurere sykehusene sier de. Der hvor de ikke har nok bårer til alle likene en gang. Håpløs situasjon. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

1. Det der er sånn de har hos den vemmelige frisøren? :redd: Sist jeg fikk farget håret hos frisør, så satte de meg under en sånn der lignende sak. Luktet brent :redd:

2. Jeg har fryserne mine fulle, så i nøden, så får jeg spise mer av hva som ligger der.

1. Det er fordi du er hot det, mama. :lur:  

2. Hva hvis strømmen går lenge? :klo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

1. Det er fordi du er hot det, mama. :lur:  

2. Hva hvis strømmen går lenge? :klo: 

Det vil vel holde seg en dag eller to uten man åpner dørene til fryseren, men klart, er hva som må bli spist først i så tilfelle. Er ikke bare kjøtt oppi der. Er mye rabarbra, rips, tyttebær og den slags, så ville laget syltetøy av det om så var.

Nå er pepperkaker og den slags kommet i salg på nærbutikken :spise: Kjøpte sirupsnipper. Synes de smaker bedre enn pepperkakene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Sjekket nett nå. MENY har det ikke. :klo: *sjekkemere*

Sikkert ikke lagt ut i netthandel enda. Kom i dag på nærbutikken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg huske det, takk...selv om jeg er STERKT imot at de selger juleting så tidlig. :opplyser:                         :sjenert:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Da skal jeg huske det, takk...selv om jeg er STERKT imot at de selger juleting så tidlig. :opplyser:                         :sjenert:

Nå er det ikke så lenge igjen. Synes det er verre når man i begynnelsen av august ser julepynt i salg, og ikke minst julepyntvideoer på youtuben :ler: Det er for tidlig. Jeg kjøper julegaver året rundt, men pakker ingenting inn før dagene før de sendes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (På 16.10.2023 den 9.30):

God morgen forresten og håper helgen deres var god. Tok meg en liten pause fra pc.

Er opprørt over situasjonen i Gaza. Både er og blir blodbad. Hvor skal liksom folk gjøre av seg? Dra mot sør. Dra hvor. Evakurere sykehusene sier de. Der hvor de ikke har nok bårer til alle likene en gang. Håpløs situasjon. 

Det er så forferdelig tragisk alt sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 16.10.2023 den 11.14):

Det vil vel holde seg en dag eller to uten man åpner dørene til fryseren, men klart, er hva som må bli spist først i så tilfelle. Er ikke bare kjøtt oppi der. Er mye rabarbra, rips, tyttebær og den slags, så ville laget syltetøy av det om så var.

Nå er pepperkaker og den slags kommet i salg på nærbutikken :spise: Kjøpte sirupsnipper. Synes de smaker bedre enn pepperkakene.

Jeg har begynt på kakemenn! Synes det burde være i salg hele året :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 timer siden):

Det er så forferdelig tragisk alt sammen :(

Angrep mot sykehus! :risterpåhodet:

Rumle skrev (12 timer siden):

Jeg har begynt på kakemenn! Synes det burde være i salg hele året :nikke:

Jeg kjøpte for et par år siden. Var ikke helt etter min gane, men jeg liker lite av julekaker. Kjøper inn en boks nå og da, som besøk kan spise av, men er ikke så begeistret for det selv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter en pakke med diverse verktøy i posten. Den ankom terminalen i går morges, men er ikke sendt videre. Hadde planer om å hente nå på morgenen, da pakker vanligvis pleier å komme tidlig neste dag, men selvsagt ikke når man har det litt travelt med å få fikset noe -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...