Sola de Skrevet 11. oktober 2023 Forfatter #2861 Skrevet 11. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Vaske forsiktig og skylle med hårbalsam i skyllevannet? Hmmm ja. Det kan kanskje være fremgangsmåten 1
Sola de Skrevet 11. oktober 2023 Forfatter #2862 Skrevet 11. oktober 2023 Hva ønsker dere av ting og tang til jul? Jeg hadde noen ting på ønskelisten min, men av nødvendighet kjøpte jeg de til meg selv, så vet ikke hva jeg skal ønske meg hos andre. Bøker har vært noe jeg har kunnet si, men ingen av forfatterne jeg leser har kommet ut med nye bøker, så blir litt svar skyldig.
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2023 #2863 Skrevet 11. oktober 2023 ...å, bare litt fred på jord og sånn? 1
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #2864 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg handler julepresanger til meg selv Mest bøker og plater 😊 1 1
Sola de Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #2865 Skrevet 12. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): ...å, bare litt fred på jord og sånn? Det er generelle ønsker. Derfir jeg skrev ting og tang. Entern skrev (12 timer siden): Jeg handler julepresanger til meg selv Mest bøker og plater 😊 Jeg har pleid å gjøre det også. Får stort sett penger om jeg ikke har ønskeliste, så pleier å la være å kjøpe ting til meg selv i månedene før jul, så jeg kan ha det å skrive på ønskelisten, men jeg hadde lite å ha på den lista i år, og jeg måtte kjøpe meg de tingene selv, da jeg trengte dem nå, så nå er det ingenting på lista. Penger og gavekort er veldig kjekt, men liker bedre at noen tar seg bryet med å finne noe å pakke inn i stedet. Litt rart med det, at folk setter pris på at man bruker tid på å finne noe som kan passe til dem, mens de selv ikke gidder gjøre det samme igjen. Tar så mye tid visst nok. Nei det gjør egentlig ikke det. Man snakker gjerne med folk igjennom året. Hører hva de mangler, trenger, ønsker seg, synes er pent osv. Er ikke så vanskelig. Når man er ute på shopping til seg selv og oppdager noe den og den kan like, så bare kjøp det, i stedet for å vente med alt til dagen før du skal gi det tenker jeg Hvilke bøker ønsker du deg? Jeg kjøpte platespiller til faren min forleden år eller året før der. Han har mange plater, men platespilleren ble ødelagt da jeg var liten. Jeg skulle klatre i veggseksjonen der den sto for å hente sparebøssen min, som sto på høytaleren, og den tålte ikke å bli tråkket på. Spol frem noen tiår og jeg overhørte ham i telefonsamtale med min onkel, om hvor kjekt det hadde vært å få spille de platene. Så bestilte platespiller til ham. Han ble paff 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2023 #2866 Skrevet 12. oktober 2023 Sola de skrev (15 timer siden): Hva ønsker dere av ting og tang til jul? Oppe-nede-svar: jeg svarte deg bare på det du spurte om, for min egen del. Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): ...å, bare litt fred på jord og sånn? Trenger ikke så mye jeg skjønner du. Det over hadde vært nok. Sola de skrev (17 minutter siden): Det er generelle ønsker. Derfir jeg skrev ting og tang. Ble nok litt misforståelser der. 1
Sola de Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #2867 Skrevet 12. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Oppe-nede-svar: jeg svarte deg bare på det du spurte om, for min egen del. Trenger ikke så mye jeg skjønner du. Det over hadde vært nok. Ble nok litt misforståelser der. Så lenge det finnes mennesker, blir det nok aldri fred på jord. Dessverre. Er vel mer som en trykkoker som holder på å eksplodere nå for tiden. I og for seg Jada, men ønsker er ønsker 1
Sola de Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #2868 Skrevet 12. oktober 2023 Har vært på nærbutikken en tur. På tom mage. Ble kjøpt inn twist, snickers, helnøtt, marsipangris, lackeroldropseske, iste Så så godt ut. Ble baguette og wienerbrød også Har gitt meg selv lov til å spise marsipangris til landskampen i kveld, men ellers får resten forbli urørt. for i dag 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2023 #2869 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg har begynt å jakte norsk edamer, men på meny er den alltid utsolgt. Rart. 1
Sola de Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #2870 Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har begynt å jakte norsk edamer, men på meny er den alltid utsolgt. Rart. Kanskje de har gjemt den? På rema fant jeg edamer ved vaskepulveret og tørrvarer. De hadde lagt den svarte dyre der den røde pleide å ligge og røde var på andre siden av butikken. Virker ikke som de ville folk skulle kjøpe dem på tilbud. Ikke at det er tilbud nå, som jeg vet om, men rundt jul. Endret 12. oktober 2023 av Sola de 1
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #2871 Skrevet 12. oktober 2023 Sola de skrev (21 timer siden): Hva ønsker dere av ting og tang til jul? Jeg hadde noen ting på ønskelisten min, men av nødvendighet kjøpte jeg de til meg selv, så vet ikke hva jeg skal ønske meg hos andre. Bøker har vært noe jeg har kunnet si, men ingen av forfatterne jeg leser har kommet ut med nye bøker, så blir litt svar skyldig. Skal du kjøpe julegaver til oss😁
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2023 #2872 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg skal holde utkikk etter skjult herlighet i rød innpakning. 1
Sola de Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #2873 Skrevet 12. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Skal du kjøpe julegaver til oss😁 Selvsagt Nei, var mer for å få noen ideer over hva jeg kan ønske meg hos julenissene Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg skal holde utkikk etter skjult herlighet i rød innpakning. Lurer på om det kommer slike juletilbud som tidligere år. I fjor, synes jeg all julemat var stiv i pris, i forhold til hva det har pleid å være. 1
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #2874 Skrevet 12. oktober 2023 Sola de skrev (1 time siden): Selvsagt Nei, var mer for å få noen ideer over hva jeg kan ønske meg hos julenissene Lurer på om det kommer slike juletilbud som tidligere år. I fjor, synes jeg all julemat var stiv i pris, i forhold til hva det har pleid å være. Syns du skal ønske deg miksmaster
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #2875 Skrevet 12. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg skal holde utkikk etter skjult herlighet i rød innpakning. Sa brura
Sola de Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #2876 Skrevet 12. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Syns du skal ønske deg miksmaster Jeg ødela den jeg hadde så fikk ny i julegave for et par år siden. Har egentlig alt jeg trenger av kjøkkenting trippelt opp, så trenger ikke noe slikt.
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #2877 Skrevet 12. oktober 2023 Sola de skrev (4 minutter siden): Jeg ødela den jeg hadde så fikk ny i julegave for et par år siden. Har egentlig alt jeg trenger av kjøkkenting trippelt opp, så trenger ikke noe slikt. Ok, da forflytter jeg meg til badet, Såpedispenser
Sola de Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #2878 Skrevet 12. oktober 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Ok, da forflytter jeg meg til badet, Såpedispenser Tja. kanskje ikke dispenser, men skal flytte, så kanskje ting til badet Hårbørste! det kan jeg ønske meg. og slike dingser man har i ørene når man babler i telefonen. lyden er borte på ene min. Takk
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #2879 Skrevet 12. oktober 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Tja. kanskje ikke dispenser, men skal flytte, så kanskje ting til badet Hårbørste! det kan jeg ønske meg. og slike dingser man har i ørene når man babler i telefonen. lyden er borte på ene min. Takk Da blir det dorull og airpods
Rumle Skrevet 13. oktober 2023 #2880 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Sola de skrev (På 11.10.2023 den 18.38): Hva ønsker dere av ting og tang til jul? --- Ro og fred! og ellers ting som brukes fortløpende er fint å få synes jeg, gode oljer, sjokolade osv. Gavekort på bøker er fint og Og juleblomster, så klart! God helg i tråden forresten Endret 13. oktober 2023 av Rumle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå