Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

Ned mot null hos meg også og det er første gangen denne høsten.
Kjenner den gode friskheten som river i nesa når en puster inn. :hoppe: 

Jupp, viktig å få bort "nylukten" i nytt tøy. Kanskje litt restfarge også. 

Jeg har en O`boy stående i mitt skap. Glemmer at den er der, men liker det en gang innimellom. 

Er O`Boy noe annerledes i smak enn nesquick? Gidder ikke kjøpe en pakke til om det er likt i smak.

Er kaldt. Nesten som den kom som julekvelden på kjerringen. Regnet som bare det for to dager siden, og nå er det superkaldt. Glad ikke nedbøren kom som snø :dåne: Er alt for tidlig på året til slikt vær! :opplyser: Lurer på om det er glatt ute :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :ler: Er visst samtaleemne mellom min mor og tante i dag. Fikk feilsendt melding av muttern: "Fikk dette bilde av Sola de i går. Fint hår, selv om det er litt grått."

Javel. Så da har hun vel begynt å venne seg til gråfargen da, tenker jeg :ler:

Hadde sendt henne bilde av nytørket hår :ler:

• Liker 1
Skrevet

Må si jeg liker den Cecilie Schmeichel- kolleksjonen til Zizzi. Kan godt tenke meg et plagg eller to :nikke: Jada, hun er datter av sin far og søster til sin bror, skulle jeg til å si :ler:

Skrevet
Sola de skrev (På 8.10.2023 den 11.33):

Er O`Boy noe annerledes i smak enn nesquick? Gidder ikke kjøpe en pakke til om det er likt i smak.

Er kaldt. Nesten som den kom som julekvelden på kjerringen. Regnet som bare det for to dager siden, og nå er det superkaldt. Glad ikke nedbøren kom som snø  Er alt for tidlig på året til slikt vær!  Lurer på om det er glatt ute 

Det var faktisk litt under null hos meg i natt, så det har begynt og kan bli glatt når som helst. 
Mine piggsko og vanlige løspigger til å sette på sko...er tatt frem. :) 
Husker ikke forskjellen på Nesquick og O`boy, dessverre. :vetikke: 

Sola de skrev (23 timer siden):

Hahaha :ler: Er visst samtaleemne mellom min mor og tante i dag. Fikk feilsendt melding av muttern: "Fikk dette bilde av Sola de i går. Fint hår, selv om det er litt grått."

Javel. Så da har hun vel begynt å venne seg til gråfargen da, tenker jeg :ler:

Hadde sendt henne bilde av nytørket hår :ler:

Sola har begynt å vise omverdenen at hun har myyye klokhet på innsiden oppi der. :jolie: 

Sola de skrev (13 minutter siden):

Må si jeg liker den Cecilie Schmeichel- kolleksjonen til Zizzi. Kan godt tenke meg et plagg eller to :nikke:
Jada, hun er datter av sin far og søster til sin bror, skulle jeg til å si :ler:

Her har jeg nok gått glipp av noe. Er dette mennesket og familien hennes kjente? :klo: 

Skrevet
Sola de skrev (På 8.10.2023 den 9.30):

Nesquick og jeg har slått opp. Vi skiltes som venner. Fant ut at vi hadde vokst fra hverandre.

Leste for noen dager siden hos DD om oboy. Det fikk jeg så lyst på. Har ikke drukket det på mange år. På nærbutikken hadde de nesquick. Lagde meg et glass og fant ut jeg er for gammel blitt til å like den søtheten :ler: Blir som honnikorn. Som barn elsket jeg det. Kjøpte for noen år siden en pakke, og klarte ikke mer en første skjeen med det. Fy så søtt. Har et søsken som elsker alle oversøte ting så det skal få nesqickpakken :nikke:

Nesquick er ødelagt, den smaker ikke godt lenger, de endret den for en stund siden. Som du sier, bare søtt. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det var faktisk litt under null hos meg i natt, så det har begynt og kan bli glatt når som helst. 
Mine piggsko og vanlige løspigger til å sette på sko...er tatt frem. :) 
Husker ikke forskjellen på Nesquick og O`boy, dessverre. :vetikke: 

Sola har begynt å vise omverdenen at hun har myyye klokhet på innsiden oppi der. :jolie: 

Her har jeg nok gått glipp av noe. Er dette mennesket og familien hennes kjente? :klo: 

Peter Schmeichel til høyre og sønnen Kasper til venstre. Målmenn i engelsk fotball. Faren sto i mål for Solas hatlag nr 1 som barn :ler:

Jeg har kjøpt meg noen adidas terrex- skopar. Ene virker som det har veldig god feste, så tenkte å bruke dem til isglatte veier- sko. Andre blir tursko. Har brodder, så de blir snart tatt i bruk her og er jeg redd.

Er meldt regn i morgen, så da blir det forhåpentligvis litt varmere både ute og inne. Hadde skjerf, boblejakke og tykk flanellskjorte på meg da jeg var ute og gikk før i dag.

3317601700000578-0-image-a-85_1460449463

Daryl Dixon skrev (56 minutter siden):

Nesquick er ødelagt, den smaker ikke godt lenger, de endret den for en stund siden. Som du sier, bare søtt. 

Det forklarer det. Synes ikke det smakte som jeg erindret den gjorde. For prøve oboy igjen da :nikke:

• Nyttig 1
Skrevet

Å. Fotball. Hehe.... Helt fremmed for meg det vettu. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Å. Fotball. Hehe.... Helt fremmed for meg det vettu. :fnise: 

Du kan få være med meg på eliteseriekamp :nikke: :ball:

Skrevet
Sola de skrev (30 minutter siden):

Du kan få være med meg på eliteseriekamp :nikke: :ball:

Det var veldig snilt, men jeg må nok takke nei, for...ehh...jeg tror jeg kjenner at jeg brygger på en forkjølelse
...i alle fall i løpet av vinteren en gang. Best å være forsiktig med store brølende menneskemasser vet du. ;) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Det var veldig snilt, men jeg må nok takke nei, for...ehh...jeg tror jeg kjenner at jeg brygger på en forkjølelse
...i alle fall i løpet av vinteren en gang. Best å være forsiktig med store brølende menneskemasser vet du. ;) 

Det er sant, men er kjekt å endelig få se ens favorittlag spille på annet enn tv :nikke:

• Liker 1
Skrevet

Unner deg en fan-tur inn i garderoben og dusjen og hele pakka, kun for å få litt selfier med favorittene.  :lur: 

• Hjerte 1
Skrevet

God morgen :sol: Eller :regn: Blir vel mer passende. Hvertfall snart.

Skulle hente en pakke på nærbutikken, men var en nyansatt i kassen og jeg hadde ikke koden med meg, så gadd ikke spørre ham om å se etter den heller. Vanligvis pleier de som jobber der fast, å si det er en pakke her til deg før jeg får spurt etter den. Venter en annen pakke senere i dag, så får hente begge når den kommer :nikke:

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (Akkurat nå):

God morgen :sol: Eller :regn: Blir vel mer passende. Hvertfall snart.

Skulle hente en pakke på nærbutikken, men var en nyansatt i kassen og jeg hadde ikke koden med meg, så gadd ikke spørre ham om å se etter den heller. Vanligvis pleier de som jobber der fast, å si det er en pakke her til deg før jeg får spurt etter den. Venter en annen pakke senere i dag, så får hente begge når den kommer :nikke:

Pakkehenting er også en form for vitamininnsprøytning og jeg håper at du blir fornøyd med hva det nå er. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Unner deg en fan-tur inn i garderoben og dusjen og hele pakka, kun for å få litt selfier med favorittene.  :lur: 

Hadde jeg vært 15 år yngre, så kunne nok det vært mer interessant :ler:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Pakkehenting er også en form for vitamininnsprøytning og jeg håper at du blir fornøyd med hva det nå er. :nikke: 

Noen overdeler. Strikket genser blant annet. Den er jeg litt spent på.

• Nyttig 1
Skrevet

Sinna Donald forklarer hva jeg synes om denne dagen. Skal være glad når den er over :nikke: donald_duck.jpg?chk=98A111

Skrevet

Oijj.....det kan være et humoristisk latteranfall av de sjeldne? :fnise: 

Skrevet

Mer dager hvor alt går gæli. Skal man ha seg et glass melk. Regn med at melka havner alle andre steder enn i koppen. Middagen går i gulvet. Alt man gjør blir knotet til.

Skrevet

God morgen forresten.

Har vært og hentet pakker. Strikkegenseren var pen på. Faktisk så pen, at jeg fikk skryt av den av en nabo, da jeg hentet posten. Men den klør i halsen, så håper den blir bedre etter vask, ellers spøker det litt for om jeg blir til å bruke den. Liker ikke plagg som klør. Kan bruke pologenser under, men har ikke noen slike, så gidder ikke kjøpe meg et plagg for å bruke et annet :vetikke:

Skrevet

Vaske forsiktig og skylle med hårbalsam i skyllevannet? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...