Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger skulle man hatt en liten en å kunne kjøpt en sånn her til :rodmer:main%5D

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom en Hamleys i London en gang i tiden i mitt yngre voksenliv. Kjøpte maaaaaaange bamser :rodmer:

Skrevet

Lurer på hvor de ble av hen. Sikkert gitt vekk :vetikke: Venninna min sin sønn var den gang 3-4 år, og samme var fetteren min, så gikk sikkert til dem :vetikke:

Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Noen ganger skulle man hatt en liten en å kunne kjøpt en sånn her til :rodmer:main%5D

Den var veldig søt :lillesky:

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (53 minutter siden):

Den var veldig søt :lillesky:

:nikke: Jeg skulle bare titte på julepynt og der var den deriblant :ler:

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (20 timer siden):

Har vært på behandling.  Fy det gjorde vondt. Fortalte om smerter siden sist og hun trykket akkurat der triggeren var :dåne:Tør ikke gjøre mer i dag. 

Det høres helt ærlig deilig ut 😄 for meg så blir sånt deilig smerte 😁 

Skrevet
Cid skrev (41 minutter siden):

Det høres helt ærlig deilig ut 😄 for meg så blir sånt deilig smerte 😁 

Tror ikke du ville funnet disse smertene deilig :risterpåhodet:

Skrevet
Sola de skrev (3 timer siden):

Tror ikke du ville funnet disse smertene deilig :risterpåhodet:

Sånn type jo, jo rart det kan høres ut 😅

Skrevet

God disk-jåkki her på denne uteplassen! :nikke: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

God disk-jåkki her på denne uteplassen! :nikke: 

Hørte første på bussen i går, og har nynnet på den siden :digge:

• Liker 1
Skrevet

Har to store pappesker pakket inn i hver sin søppelsekk og knytt igjen. De er i karantene. Vil ikke ha utøy i hus, så i tilfelle det skulle være skadedyr i eskene, så går de i søppelsekkene. Trenger esker til å sende julegaver i. Før i tiden hadde jeg alltid masse pappesker, men etter skjeggkre og denslags begynte å bre om seg, så er det ingenting av slikt, som kommer inn i mitt hjem.

Skrevet

Er glad for at de er kommet i hus. Har ventet en uke med å hente pakkene. Måtte utsette hentefristen 😕 Hvorfor pakkes små ting inn i svære esker? Er ikke så lett å bære med seg hjem, og halve eska er jo alltid tom :bond:  

Skrevet

Er ofte sånn ja, men tvi-tvi ang. dyr som forhåpentlig ikke er der. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg blir gæren av pasientreiser. Nesten 50 minutters venting nå da jeg skulle hjem. Forsinket var de når de hentet meg også i morges :bond:

• Hjerte 1
Skrevet

Lokalavisa hjemmefra kom i posten i dag. En uke etter den kom ut. Er ikke mye nytt å lese da. Har vært postombæring 2 ganger siden, så vet ikke helt hvorfor det tar så lang til å motta den.

• Hjerte 1
Skrevet

Usj og æsj! Ikke kjøp dr oetker slice- pizzabit. De er fæle. Hadde litt av hvert til middag i dag. Rester av  hjemmelaget lapskaus fra i går, fjordland- svinestek, og den skrekkelige pizzabiten. Besøket mitt kjente igjen uttrykket i fjeset mitt når jeg smakte på den. Legg den bare i fra deg, sa det med sitt oppgitte blikk :fnise: Var ikke noe god. Ble heller lapskaus på meg :spise: 

• Hjerte 1
Skrevet

Så lenge vindu har stått åpent, så har det ikke vært noe kondens å snakke om her inne. Så lukket jeg det igjen i går ettermiddag. :( Badebasseng i vinduene mine :( Fungerer ikke for meg dette her. Er mye fukt i veggene her, så nytteløst å tro man kan få bukt på problemet. Hadde avfukter på de to forrige høst og vinterne til liten nytte. På tide å finne seg et nytt hjem litt raskere enn planen var :nikke:

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...