Sola de Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #2801 Skrevet 2. oktober 2023 Noen ganger skulle man hatt en liten en å kunne kjøpt en sånn her til 1
Sola de Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #2802 Skrevet 2. oktober 2023 Var innom en Hamleys i London en gang i tiden i mitt yngre voksenliv. Kjøpte maaaaaaange bamser
Sola de Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #2803 Skrevet 2. oktober 2023 Lurer på hvor de ble av hen. Sikkert gitt vekk Venninna min sin sønn var den gang 3-4 år, og samme var fetteren min, så gikk sikkert til dem
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #2804 Skrevet 2. oktober 2023 Sola de skrev (1 time siden): Noen ganger skulle man hatt en liten en å kunne kjøpt en sånn her til Den var veldig søt 1
Sola de Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #2805 Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (53 minutter siden): Den var veldig søt Jeg skulle bare titte på julepynt og der var den deriblant 1
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #2806 Skrevet 3. oktober 2023 Sola de skrev (20 timer siden): Har vært på behandling. Fy det gjorde vondt. Fortalte om smerter siden sist og hun trykket akkurat der triggeren var Tør ikke gjøre mer i dag. Det høres helt ærlig deilig ut 😄 for meg så blir sånt deilig smerte 😁
Sola de Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #2807 Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Det høres helt ærlig deilig ut 😄 for meg så blir sånt deilig smerte 😁 Tror ikke du ville funnet disse smertene deilig
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #2808 Skrevet 3. oktober 2023 Sola de skrev (3 timer siden): Tror ikke du ville funnet disse smertene deilig Sånn type jo, jo rart det kan høres ut 😅
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #2812 Skrevet 3. oktober 2023 God disk-jåkki her på denne uteplassen! 2
Sola de Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #2813 Skrevet 3. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): God disk-jåkki her på denne uteplassen! Hørte første på bussen i går, og har nynnet på den siden 1
Sola de Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #2814 Skrevet 3. oktober 2023 Har to store pappesker pakket inn i hver sin søppelsekk og knytt igjen. De er i karantene. Vil ikke ha utøy i hus, så i tilfelle det skulle være skadedyr i eskene, så går de i søppelsekkene. Trenger esker til å sende julegaver i. Før i tiden hadde jeg alltid masse pappesker, men etter skjeggkre og denslags begynte å bre om seg, så er det ingenting av slikt, som kommer inn i mitt hjem.
Sola de Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #2815 Skrevet 3. oktober 2023 Er glad for at de er kommet i hus. Har ventet en uke med å hente pakkene. Måtte utsette hentefristen 😕 Hvorfor pakkes små ting inn i svære esker? Er ikke så lett å bære med seg hjem, og halve eska er jo alltid tom
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2023 #2816 Skrevet 3. oktober 2023 Er ofte sånn ja, men tvi-tvi ang. dyr som forhåpentlig ikke er der. 1
Sola de Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #2817 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg blir gæren av pasientreiser. Nesten 50 minutters venting nå da jeg skulle hjem. Forsinket var de når de hentet meg også i morges 1
Sola de Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #2818 Skrevet 4. oktober 2023 Lokalavisa hjemmefra kom i posten i dag. En uke etter den kom ut. Er ikke mye nytt å lese da. Har vært postombæring 2 ganger siden, så vet ikke helt hvorfor det tar så lang til å motta den. 1
Sola de Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #2819 Skrevet 4. oktober 2023 Usj og æsj! Ikke kjøp dr oetker slice- pizzabit. De er fæle. Hadde litt av hvert til middag i dag. Rester av hjemmelaget lapskaus fra i går, fjordland- svinestek, og den skrekkelige pizzabiten. Besøket mitt kjente igjen uttrykket i fjeset mitt når jeg smakte på den. Legg den bare i fra deg, sa det med sitt oppgitte blikk Var ikke noe god. Ble heller lapskaus på meg 1
Sola de Skrevet 5. oktober 2023 Forfatter #2820 Skrevet 5. oktober 2023 Så lenge vindu har stått åpent, så har det ikke vært noe kondens å snakke om her inne. Så lukket jeg det igjen i går ettermiddag. Badebasseng i vinduene mine Fungerer ikke for meg dette her. Er mye fukt i veggene her, så nytteløst å tro man kan få bukt på problemet. Hadde avfukter på de to forrige høst og vinterne til liten nytte. På tide å finne seg et nytt hjem litt raskere enn planen var 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå