Sola de Skrevet 11. september 2023 Forfatter #2641 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Hva har skjedd nå da? Har du vinduspussere som klatrer på utsiden av plassen din? Nesten så jeg lurer på om du er synsk ikke langt unna. Stillasfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. september 2023 Forfatter #2642 Del Skrevet 11. september 2023 Har fått skiftet på senga. Litt av en jobb Lakenet er samme størrelse som senga, men har nok krympet litt i tørketrommelen, så alltid en liten kamp å få på dem som er akkurat samme størrelse. Har begynt å kjøpe 180- bredder, men liker egentlig ikke de lakene, da de krøller seg mer. Har lakenstrammere, så ligger liksom på plass, bare med masse krøll likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. september 2023 Forfatter #2643 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg pleier å bruke støvler i slikt uvær som er her nå. Men kom til å tenke på da man gikk i barnehagen, og hadde cherrox. Så digge på! Skulle gjerne hatt slike når det regner om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #2644 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) Sola de skrev (1 time siden): Nesten så jeg lurer på om du er synsk ikke langt unna. Stillasfolk Sorry. Sola de skrev (28 minutter siden): Har fått skiftet på senga. Litt av en jobb Lakenet er samme størrelse som senga, men har nok krympet litt i tørketrommelen, så alltid en liten kamp å få på dem som er akkurat samme størrelse. Har begynt å kjøpe 180- bredder, men liker egentlig ikke de lakene, da de krøller seg mer. Har lakenstrammere, så ligger liksom på plass, bare med masse krøll likevel. Alltid lurt å kjøpe så store at de krymper seg til å bli passe etter hvert. Sola de skrev (25 minutter siden): Jeg pleier å bruke støvler i slikt uvær som er her nå. Men kom til å tenke på da man gikk i barnehagen, og hadde cherrox. Så digge på! Skulle gjerne hatt slike når det regner om vinteren. Sikker på at det ikke finnes ute på nettet? Endret 11. september 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. september 2023 Forfatter #2645 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Sorry. Alltid lurt å kjøpe så store at de krymper seg til å bli passe etter hvert. Sikker på at det ikke finnes ute på nettet? Zalando sender meg bare til barneavdelingen sin når jeg søker på cherrox i andre avdelingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #2646 Del Skrevet 11. september 2023 Hmm...de kan klare å sende folk til månen, men skikkelige cherrox til voksne klarer de ikke! *hilsen godt å få det ut-damen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. september 2023 Forfatter #2647 Del Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Hmm...de kan klare å sende folk til månen, men skikkelige cherrox til voksne klarer de ikke! *hilsen godt å få det ut-damen* Skulle gjerne hatt noen til vinterbruk i slaps og regn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. september 2023 Forfatter #2648 Del Skrevet 12. september 2023 Da har jeg vært og handlet på en coop obs. Fikk gode leverposteien min, leerdammer ost, diverse kjøttpålegg i xl- pakninger, vårruller, julepølse og blant annet kålstuing @Hoppetaujenta Coop har kålstuing i pose til å varme opp. Kanskje du finner der. Håper den er god i smak. Muttern har vært en tur i Finland og jeg fikk Marimekko og Mummiservietter, som jeg ikke har funnet her Nesten hele "Marimekko-samlingen" min er det hun som har stått for. Når hun har vært på Kastrup osv, så har hun handlet diverse til meg der. Har 2 forkle, grillvotter, brikker Har litt lyst på en tekanne i samme mønster, men den blir litt stor til å få plass i håndbagasjen, så får vel kjøpe den selv om jeg skal ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2023 #2649 Del Skrevet 12. september 2023 Sola de skrev (1 time siden): Da har jeg vært og handlet på en coop obs. Fikk gode leverposteien min, leerdammer ost, diverse kjøttpålegg i xl- pakninger, vårruller, julepølse og blant annet kålstuing @Hoppetaujenta Coop har kålstuing i pose til å varme opp. Kanskje du finner der. Håper den er god i smak. Muttern har vært en tur i Finland og jeg fikk Marimekko og Mummiservietter, som jeg ikke har funnet her Nesten hele "Marimekko-samlingen" min er det hun som har stått for. Når hun har vært på Kastrup osv, så har hun handlet diverse til meg der. Har 2 forkle, grillvotter, brikker Har litt lyst på en tekanne i samme mønster, men den blir litt stor til å få plass i håndbagasjen, så får vel kjøpe den selv om jeg skal ha Oijj...for både stuing og marimekko-ting. Er veldig glad i begge deler og skal se på coop`en min neste gang jeg er der. Takk. Så et program forleden kveld...om hun som laget tegningene som ble til det typiske mønsteret de er kjent for. Skikkelig hardtarbeidende kunstnerinnedame. Dobbeltwow...ante ikke at det fantes så mange fine ting i serien deres. https://nettbutikk.alvarogmaija.no/collections/marimekko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2023 #2650 Del Skrevet 12. september 2023 Coop obs har denne varianten av støvler. Ikke helt det samme men... https://www.obs.no/sko/sko-dame/gummistovler-dame/2388036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. september 2023 Forfatter #2651 Del Skrevet 12. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Coop obs har denne varianten av støvler. Ikke helt det samme men... https://www.obs.no/sko/sko-dame/gummistovler-dame/2388036 Jeg har et par fra viking jeg liker veldig godt, så klarer meg egentlig fint med dem, bare litt kaldt om vinteren. Skulle vært foret Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Oijj...for både stuing og marimekko-ting. Er veldig glad i begge deler og skal se på coop`en min neste gang jeg er der. Takk. Så et program forleden kveld...om hun som laget tegningene som ble til det typiske mønsteret de er kjent for. Skikkelig hardtarbeidende kunstnerinnedame. Dobbeltwow...ante ikke at det fantes så mange fine ting i serien deres. https://nettbutikk.alvarogmaija.no/collections/marimekko Er veldig mange vakre mønstre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2023 #2652 Del Skrevet 13. september 2023 Marimekko har mye fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september 2023 Forfatter #2653 Del Skrevet 13. september 2023 Rumle skrev (4 timer siden): Marimekko har mye fint Jeg er på leting etter høstlige tallerkener. Enten porsgrunds Fauna eller Marimekkos Ketunmarja. Liker begge servisene, så klarer ikke bestemme meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2023 #2654 Del Skrevet 13. september 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Jeg er på leting etter høstlige tallerkener. Enten porsgrunds Fauna eller Marimekkos Ketunmarja. Liker begge servisene, så klarer ikke bestemme meg De var fine begge to! Ante ikke at det eksisterte middagsservise med høsttema en gang jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september 2023 Forfatter #2655 Del Skrevet 13. september 2023 Rumle skrev (6 minutter siden): De var fine begge to! Ante ikke at det eksisterte middagsservise med høsttema en gang jeg! Kan sikkert brukes hele året, men jeg har serviser for andre årstidene jeg så tenkte det passet med noen til høsten også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september 2023 Forfatter #2656 Del Skrevet 13. september 2023 Synes de dyptallerkene til Fauna er søte En sovende rev på 🦊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2023 #2657 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Sola de skrev (2 minutter siden): Synes de dyptallerkene til Fauna er søte En sovende rev på 🦊 Enig, de var kjempefine Endret 13. september 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2658 Del Skrevet 14. september 2023 Våknet flere ganger i natt. Ene fingertuppen av alle ting verket veldig. Virker som en flis eller noe tilsvarende har kommet under neglen. Klippet neglene i går, så kunne ikke klippe dem mer ned med saksen jeg fant på badet. Var med en annen skarp saks under og skrapte. Kom væske på saksen, så noe må ha vært/ er der. Gjør fortsatt vondt. Virker som når fingeren er i vann, at det verker mindre etterpå, så vasket kopper og glass før solen sto opp. Fant en enda skarpere saks og klippet vekk det jeg fikk til av neglen der det gjør vondt. Hva i alle dager er det jeg har vært borti Merket det verket litt i går kveld, men har ikke holdt på med trearbeid, så får det ikke til å stemme med at det skal være flis heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2023 #2659 Del Skrevet 14. september 2023 Verkefinger er forstyrrende og god bedring til deg hurtigst mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2660 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Verkefinger er forstyrrende og god bedring til deg hurtigst mulig. Håper den blir som før igjen snart. Er pekefingeren, så synes jeg til stadighet er borti noe med den, akkurat der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå