Sola de Skrevet 31. august 2023 Forfatter #2481 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): 2037 står det... Litt lenge til. 2037? Måtte lese litt. Blå supermåne, men er vanlig supermåne igjen i september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #2482 Del Skrevet 31. august 2023 Åja...så ikke helt forskjellen der, men har ikke sett noen av dem, så....jaja...bedre lykke neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. august 2023 Forfatter #2483 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Åja...så ikke helt forskjellen der, men har ikke sett noen av dem, så....jaja...bedre lykke neste gang. vil være atskillig mørkere om en måned, så kanskje man får se den tidligere på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. august 2023 Forfatter #2484 Del Skrevet 31. august 2023 Fy søren for en kamp! Holdt på å spise opp fingrene mine på slutten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2023 Forfatter #2485 Del Skrevet 1. september 2023 God morgen God første september. Endelig høst måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2023 #2486 Del Skrevet 1. september 2023 😧 ...javisst! Det er jo september i dag...og glad er jeg for det. Sommeren er definitivt over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2023 Forfatter #2487 Del Skrevet 1. september 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): 😧 ...javisst! Det er jo september i dag...og glad er jeg for det. Sommeren er definitivt over. La oss håpe det. Er meldt pent vær i dag, men merker det er kjøligere om natten. Har vindu åpent og nå kan jeg sove hele natten med dyna på meg. For en uke siden var den vel mer av enn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2023 #2488 Del Skrevet 1. september 2023 Mhm...åpent vindu her også. Langermet nattkjole og en ekstra dyne om jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2023 Forfatter #2489 Del Skrevet 1. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mhm...åpent vindu her også. Langermet nattkjole og en ekstra dyne om jeg trenger det. Hvordan får du sovet i langermet nattkjole? Den må vel surre seg rundt deg mens du sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2023 #2490 Del Skrevet 1. september 2023 🤣 ...neida den sitter som den skal på hele meg og det er litt teknikk å snu seg og få nattkjolen rundt kroppen til å fortsatt ligge som den skal, men jeg har lang erfaring nå...nesten som ekspert å regne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2023 Forfatter #2491 Del Skrevet 1. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): 🤣 ...neida den sitter som den skal på hele meg og det er litt teknikk å snu seg og få nattkjolen rundt kroppen til å fortsatt ligge som den skal, men jeg har lang erfaring nå...nesten som ekspert å regne. Ser det for meg. Må være. Har ikke hatt nattkjole siden jeg var liten. Tror den lå som en krøll rundt meg da og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2023 #2492 Del Skrevet 1. september 2023 Wow...nå får vi nesten litt for meget informasjon om Sola vår og jeg får bilder på netthinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2023 Forfatter #2493 Del Skrevet 1. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Wow...nå får vi nesten litt for meget informasjon om Sola vår og jeg får bilder på netthinnen. Nei, i grunn ikke. Har ikke fortalt hva jeg sover i nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2023 #2494 Del Skrevet 1. september 2023 (endret) Sola de skrev (8 minutter siden): Nei, i grunn ikke. Har ikke fortalt hva jeg sover i nå Nei, du har vel ikke det sånn direkte, men det er vel neppe foret varmedress eller sort søppelsekk...så da er det kanskje silkepyamas? Silkekjole? Et lommetørkle? Eller bare parfyme, slik Monroe påsto at hun gjorde? Si det da, tante sola. Si det! - Ordet Endret 1. september 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2023 Forfatter #2495 Del Skrevet 1. september 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, du har vel ikke det sånn direkte, men det er vel neppe foret varmedress eller sort søppelsekk...så da er det kanskje silkepyamas? Silkekjole? Et lommetørkle? Eller bare parfyme, slik Monroe påsto at hun gjorde? Si det da, tante sola. Si det! - Ordet Ingen av de delene der Lommetørkle.. Ser det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2023 #2496 Del Skrevet 2. september 2023 Ordet sniklister seg i retning Solas soverom for å se hva hun har på seg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september 2023 Forfatter #2497 Del Skrevet 2. september 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ordet sniklister seg i retning Solas soverom for å se hva hun har på seg... Auuuuu! Tante Sola smelte døra igjen rett i nesa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september 2023 Forfatter #2498 Del Skrevet 2. september 2023 God morgen I dag har jeg vært på butikken en tur. Kjøpte fjordland- fårikål til i morgen Den er bare såååååååååååå god! Kjøpte to pakker, så da får jeg det til middag en dag i uken også I dag blir det kyllingfiletbiter, salatpose, tacolefser, salsa og laktosefri rømme til middag. Var og hentet ene julegaven til søskenet mitt. Tror søskenet mitt har avslørt min identitet her, så kan ikke skrive hva det får Må få stemt snart. Vet ikke hva jeg skal stemme på. Her jeg bor, så er det alltid de samme som styrer uansett om de får nok stemmer eller ei, virker det som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2023 #2499 Del Skrevet 2. september 2023 Sola de skrev (40 minutter siden): Auuuuu! Tante Sola smelte døra igjen rett i nesa mi Det er til pass for Ordet som nå har en mye kortere nese som det IKKE skal stikke inn i andre menneskers affærer og privatliv. Det må lære den harde veien kan det se ut som. Sola de skrev (33 minutter siden): God morgen I dag har jeg vært på butikken en tur. Kjøpte fjordland- fårikål til i morgen Den er bare såååååååååååå god! Kjøpte to pakker, så da får jeg det til middag en dag i uken også I dag blir det kyllingfiletbiter, salatpose, tacolefser, salsa og laktosefri rømme til middag. Var og hentet ene julegaven til søskenet mitt. Tror søskenet mitt har avslørt min identitet her, så kan ikke skrive hva det får Må få stemt snart. Vet ikke hva jeg skal stemme på. Her jeg bor, så er det alltid de samme som styrer uansett om de får nok stemmer eller ei, virker det som. Den får-i-kålen er veldig god syns jeg. Tok kontakt med dem og spurte om de ikke kunne lage en stor pose med stuet kål også, for den liker jeg så godt...men nei, det kunne de ikke. Lusent gjort. P.s. det er ikke meg som har tipset om hvem du er altså. Ordet kanskje, men nei, ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september 2023 Forfatter #2500 Del Skrevet 2. september 2023 Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Det er til pass for Ordet som nå har en mye kortere nese som det IKKE skal stikke inn i andre menneskers affærer og privatliv. Det må lære den harde veien kan det se ut som. Den får-i-kålen er veldig god syns jeg. Tok kontakt med dem og spurte om de ikke kunne lage en stor pose med stuet kål også, for den liker jeg så godt...men nei, det kunne de ikke. Lusent gjort. P.s. det er ikke meg som har tipset om hvem du er altså. Ordet kanskje, men nei, ikke meg. Jeg må ha stort plaster på nesa mi - Ordet den halvnesevisete Synes den er nydelig god Stuet kål burde det være market for er jo så vanvittig godt! Når jeg lager slikt selv, så blir det til at det er nesten alt man spiser Klarer fint å avsløre meg selv. Husker ikke hva det var, men fortalte om noe jeg hadde lest, og på to sekunder hadde det funnet ut hvem jeg var ut i fra hva jeg hadde sagt. Om det husker brukernavnet nå vet jeg ikke, men best å la være å avsløre gaver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå