Sola de Skrevet 7. august 2023 Forfatter #2321 Skrevet 7. august 2023 Før leggetid pleier jeg å gi meg selv forbud mot å lese thrillere og andre skumle bøker. Fører alltid til jeg får langt forbi mareritt. Satt og leste i en bok jeg kjøpte på nærbutikken. Jeffery Deavers bok Dødsfellen. Merket jeg begynte å komme i - burde lagt boka fra meg for lenge siden, men det gjorde jeg ikke. Aha, det er derfor det skjer med pc min tenkte jeg. Må endre alle passord i morgen- bare den tanken burde fått meg til å legge boka vekk. Så skulle jeg legge meg. Var mørkt. Så ut av ene vindu på soverommet.På en parkeringsplass sto en bil med lysene på. Spionerer du på meg tenkte jeg Så kom jeg meg i seng. Hva var det. Innbruddstyv, kjeltringer, Å! Noen som roper om hjelp, var det det? Seriøst Jeg kan ikke lese den type bøker før jeg legger meg!!! Husker da jeg hadde hunden min. Hadde en Harlan Coben maraton. Var sen kveld. Skulle lufte hunden min, og la oss bare si at en mørk og stormfull aften fikk nye dimensjoner. Jeg gikk og så meg over skulderen hele tiden og hunden merket jo at jeg var nervøs blitt, så hun begynte å følge ekstra med hun også 1
Sola de Skrevet 7. august 2023 Forfatter #2322 Skrevet 7. august 2023 Synes ikke moten i overdeler nå til dags er noe pent Fæle mønstre og bare dystre farger. Ikke helt min stil. Har sett igjennom alle mine nettbutikker og liker ingenting av høstens nyheter. Tenkte å se om jeg fant noe annet enn t- skjorter og tynne bluser Får gå i sommerklær denne høst og vinteren også inni jakka. Bra man har fleecejakker til å ha på inni jakka, på ekstra kalde dager 1
Sola de Skrevet 8. august 2023 Forfatter #2323 Skrevet 8. august 2023 Når man leser en bok, og sitter igjen med spørsmål som aldri blir besvart i boka, og det er ingen oppfølger
Sola de Skrevet 9. august 2023 Forfatter #2324 Skrevet 9. august 2023 11 grader ute i dag. Det har regnet heftig et par dager, men ikke noe mer enn det egentlig. Ståa på innlandet og østlandet Stakkars folk.
Sola de Skrevet 9. august 2023 Forfatter #2325 Skrevet 9. august 2023 Neeeeiiii! De skal lage en jul i skomakergata- film Med Kåre Conradi som Jens Petrus Denne skal være før tv- serien i handling nei nei nei. Jeg har sett Jul i skomakergata hundrevis av ganger. Er bare en Jens Petrus og det er Henki Kolstad! 1
Daryl Dixon Skrevet 9. august 2023 #2326 Skrevet 9. august 2023 Sola de skrev (23 minutter siden): Neeeeiiii! De skal lage en jul i skomakergata- film Med Kåre Conradi som Jens Petrus Denne skal være før tv- serien i handling nei nei nei. Jeg har sett Jul i skomakergata hundrevis av ganger. Er bare en Jens Petrus og det er Henki Kolstad! Så dumt. Kan de ikke heller komme opp med helt nytt konsept liksom.
Sola de Skrevet 9. august 2023 Forfatter #2327 Skrevet 9. august 2023 Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Så dumt. Kan de ikke heller komme opp med helt nytt konsept liksom. Skal forestille første julefeiring etter krigen. At Skomaker Andersen er en bitter mann Han var jo bare superkoselig. De skal alltid ødelegge med nyinnspilling 1
Sola de Skrevet 9. august 2023 Forfatter #2328 Skrevet 9. august 2023 Søskenet mitt fikk ikke sove i natt, så når det skulle hjem med bussen etter jobb, så sovnet det av. Våknet to busstopp fra her jeg bor, så da kom det en snartur innom storesøster før det tok bussen i retur Det skulle vært gått av bussen leeeeenge før Jeg tror ikke jeg har sovnet slik av på en buss. Tok nattbuss til Trondheim en gang, og nattoget hjem fra Oslo S en gang, men bortsett fra det, tror jeg ikke at jeg har sovet på buss/ bil/ tog Kanskje døset bort litt, men å sitte på en buss så pass mye lenger enn man skulle Søskenet mitt sa det var sliten, så forklarer nok det.
Gjest Lurven Skrevet 9. august 2023 #2329 Skrevet 9. august 2023 Sola de skrev (11 timer siden): Neeeeiiii! De skal lage en jul i skomakergata- film Med Kåre Conradi som Jens Petrus Denne skal være før tv- serien i handling nei nei nei. Jeg har sett Jul i skomakergata hundrevis av ganger. Er bare en Jens Petrus og det er Henki Kolstad! Det er vel snakk om en ung Jens Petrus her.
Sola de Skrevet 9. august 2023 Forfatter #2330 Skrevet 9. august 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Det er vel snakk om en ung Jens Petrus her. Stine skulle være med, og hun var vel bare 13-17 i julekalenderen?
Sola de Skrevet 9. august 2023 Forfatter #2331 Skrevet 9. august 2023 Men med tanke på hvordan fru Hirse og folk ellers gikk kledd i julekalenderen, så ville jeg trodd handlingen skulle forestilt før krigen, men lastebileieren er jo med, så kanskje ikke
Sola de Skrevet 9. august 2023 Forfatter #2332 Skrevet 9. august 2023 Leser på Wikipedia det skal være 50- tallet.
Sola de Skrevet 10. august 2023 Forfatter #2333 Skrevet 10. august 2023 Drømte at Haaland skulle spille for Bodø/Glimt Kanskje når han blir gammal og grå han kommer tilbake til eliteserien Da jeg ryddet litt i klesskapet mitt fant jeg en joggebukse inni der. Relativt ny. Ser veldig pen ut. Det var helt til jeg kledde den på meg. Den var svært stor fra lårene og opp. Kunne sikkert hatt 2 rumper til, vært gravid med åttlinger osv og den ville fremdeles vært for stor. Tror det får bli et annet antrekk på i dag God morgen forresten.
Sola de Skrevet 10. august 2023 Forfatter #2334 Skrevet 10. august 2023 Var innom en lokal butikk der jeg var i dag. Kjøpte to brød. 126,70,- kostet de. Setter ikke mine bein i den butikken flere ganger Hadde ikke kjøpt dem, om prisen hadde stått på kassen de lå i. 1
Sola de Skrevet 10. august 2023 Forfatter #2335 Skrevet 10. august 2023 Ser det er kommet ut en ny mummikopp. Jeg skal ikke ha den. Synes ikke at den var noe fin. I år har jeg kjøpt to kopper. Hemulen og den 4 dl kjærlighetskoppen. Får holde med det Sommerbesøket mitt lurte på hvor mange mummikopper jeg har.. For å si det slik, så trenger jeg ikke flere. 1
Rumle Skrevet 10. august 2023 #2336 Skrevet 10. august 2023 Sola de skrev (16 minutter siden): Var innom en lokal butikk der jeg var i dag. Kjøpte to brød. 126,70,- kostet de. Setter ikke mine bein i den butikken flere ganger Hadde ikke kjøpt dem, om prisen hadde stått på kassen de lå i. Butikk? Høres mer ut som bakeripriser det der, stivt! 😳
Sola de Skrevet 10. august 2023 Forfatter #2337 Skrevet 10. august 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Butikk? Høres mer ut som bakeripriser det der, stivt! 😳 Butikk ja. Glad jeg ikke kjøpte noe mer der 1
Rumle Skrevet 10. august 2023 #2338 Skrevet 10. august 2023 Sola de skrev (16 minutter siden): Ser det er kommet ut en ny mummikopp. Jeg skal ikke ha den. Synes ikke at den var noe fin. I år har jeg kjøpt to kopper. Hemulen og den 4 dl kjærlighetskoppen. Får holde med det Sommerbesøket mitt lurte på hvor mange mummikopper jeg har.. For å si det slik, så trenger jeg ikke flere. Er det den blå og hvite, Havbris?
Sola de Skrevet 10. august 2023 Forfatter #2339 Skrevet 10. august 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Er det den blå og hvite, Havbris? Ja, havbris. Liker ikke helt de koppene som ser litt slik ut. Er noen andre i lignende stil. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2023 #2340 Skrevet 10. august 2023 Leser i dagbladet at "På Finn.no ligger det for tida mummikopper til alt fra 50 kroner for de billigste, til 145.000 kroner for den dyreste koppen." Dette er galskap syns jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå