Sola de Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #2241 Del Skrevet 24. juli 2023 Har vært på Ikea sammen med feriegjestene mine. Kjøpte 4 slike frosne vegetarpizzaer De er såååååååååå gode! Vi spiste engelsk frokost der før vi startet shoppingen. Det var veldig godt. Tror jeg skal herme og lage noe lignende her hjemme en dag. Men det blir mer som middagsrett, enn frokost. Kjøpte en ny kasserolle. Har kastet så mange. Flere av mine- som var av samme type var begynt å sprute fra bunnen når den sto på kokeplata. Sikkert oppvaskvann vil jeg tro, men likte det ikke. Blir jo varmt når det står på kokeplata også, og da vil ikke jeg ha det på meg. Fant en veldig pen dørmatte. Tenkte å ha den ved balkongdøren. Champagneglass, vannmugge, vannglass, en tripodlignende sak. Har to fra før, men denne er bedre Fant fine putetrekk og noen kjøkkenredskaper og kjøttboller Er skikkelig hoven og vond i beina, så har ikke tenkt å stå eller gå så mye mer i dag. Blir fjordlandkjøttkaker til middag om få strakser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juli 2023 #2242 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg trenger også en dørmatte til terassen, kanskje jeg får sjekke ut utvalget på ikea, jeg og Koselig med feriegjester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #2243 Del Skrevet 24. juli 2023 Rumle skrev (7 minutter siden): Jeg trenger også en dørmatte til terassen, kanskje jeg får sjekke ut utvalget på ikea, jeg og Koselig med feriegjester De har mange å velge mellom Ja det er det. Har ikke sett dem siden i fjor, så veldig koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #2244 Del Skrevet 25. juli 2023 Skulle egentlig bli med på kjøpesenteret i dag, men har ikke sjanse. Har kramper i ene foten. Satt i går kveld og så på DNA på nrk1. Anbefales! De sender 4 episoder i kveld også. Ser på nett- tv at det er kommet en sesong nr 2 også, så ser fram til å se på det etter hvert også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2023 #2245 Del Skrevet 27. juli 2023 God bedring og godt DNA. Hvordan fikser man bort kramper? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. juli 2023 Forfatter #2246 Del Skrevet 27. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): God bedring og godt DNA. Hvordan fikser man bort kramper? Jeg prøvde å riste litt løs, men gikk ikke over egentlig. Kjente det da jeg skulle legge meg. Den serien er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå bra Har sett sesong 2 nå på nett-tv Liker han "Palle"- fyren. Husker ikke hva han heter Han som var med i Krøniken en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. juli 2023 Forfatter #2247 Del Skrevet 27. juli 2023 Var ute og spiste med feriegjestene i går. Så mye god mat. I morgen skal jeg holde selskap. Folk vil jeg skal lage snitter, men har egentlig ikke så veldig lyst på det selv. De synes de er så gode. Hyggelig det, men jeg er matlei som vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2023 #2248 Del Skrevet 27. juli 2023 Sola de skrev (4 minutter siden): Jeg prøvde å riste litt løs, men gikk ikke over egentlig. Kjente det da jeg skulle legge meg. Den serien er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå bra Har sett sesong 2 nå på nett-tv Liker han "Palle"- fyren. Husker ikke hva han heter Han som var med i Krøniken en gang i tiden Jeg setter den på ventelista mi. Takker for tips. Har startet på "Badehotellet" fra starten av og jeg tror den vil ta litt tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. juli 2023 Forfatter #2249 Del Skrevet 27. juli 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg setter den på ventelista mi. Takker for tips. Har startet på "Badehotellet" fra starten av og jeg tror den vil ta litt tid. Ene fyren fra badehotellet. Han kokken, som er sammen med greven eller hva han var, er med i DNA. Går på nrk nett tv. Han gamle fyren som var sammen med unge dama, som fikk barn med skuespilleren er også med i DNA. Endret 27. juli 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2023 #2250 Del Skrevet 27. juli 2023 Da frister den enda litt mer. Jeg liker danske serier. Hvor mange sesonger/episoder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. juli 2023 Forfatter #2251 Del Skrevet 27. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Da frister den enda litt mer. Jeg liker danske serier. Hvor mange sesonger/episoder? 1 sesong har 8 episoder. 2 sesong har 6 episoder. Håper det kommer flere sesonger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2023 #2252 Del Skrevet 27. juli 2023 Takk for opplysninger....temaet ser dystert ut, men jeg skal se den. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #2253 Del Skrevet 29. juli 2023 God lørdag til ei Sola som ennå ikke har strålt på vårt forum. Hun er opptatt i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #2254 Del Skrevet 29. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): God lørdag til ei Sola som ennå ikke har strålt på vårt forum. Hun er opptatt i dag? God lørdag Ikke så veldig enda. Slapper av Har klesvask senere. Hvordan blir din dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #2255 Del Skrevet 29. juli 2023 Meget avslappet og "Badehotellet" i lange baner. Det er som å treffe gode gamle venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #2256 Del Skrevet 29. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Meget avslappet og "Badehotellet" i lange baner. Det er som å treffe gode gamle venner. Liker den serien. Tror det kommer nye episoder til neste år mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #2257 Del Skrevet 29. juli 2023 Er det sant? Det hadde vært kjempefint, for vi må jo vite mer om hvordan ting går med dem. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #2258 Del Skrevet 29. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Er det sant? Det hadde vært kjempefint, for vi må jo vite mer om hvordan ting går med dem. ❤️ Vinteren 2024 står det når jeg googler. Vet ikke hvor langt du er i serien, så skal ikke spoile noe for deg, men håper ting vil løse seg for dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2023 #2259 Del Skrevet 29. juli 2023 ...åneida, jeg har sett den to ganger før jeg, men sletter alt fra hukommelsen og ser den "for første gang" igjen, før den forsvinner gratis fra tv2play. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #2260 Del Skrevet 29. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...åneida, jeg har sett den to ganger før jeg, men sletter alt fra hukommelsen og ser den "for første gang" igjen, før den forsvinner gratis fra tv2play. Jeg har tenkt å få tv2play igjen når nye sesongen kommer. Ser aldri på det ellers, så sa det opp for lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå