Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Lett bomull, eller bomull/polyester. Ikke enkelt å finne når det ikke er på mote og lange nok til meg. 
Høres trivelig ut med krukkene. Jeg har flyttet så mye og ga vekk litt hist og her, så jeg har ingen igjen. 

Mer som en slags skjorte uten lommer da?

Ting forsvinner fort når man flytter.

Jeg pleier å pakke i gjennomsiktige plastkasser. Fungerer som oppbevaringskasser i boden mellom flyttinger. Pappesker blir for fort ødelagt. I disse tider med skjeggkre, så føler jeg det utrygt, alt etter hva som skal være i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, nesten som en "skjortekjole", men ikke helt. Jeg vet når jeg ser den. :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Ja, de er veldig fine. Lages ikke slik i dag. Noe blir bare penere med alderen :rodmer: Redskapskrukkene er brune. Ene har mønster oppe ved kanten.  Jeg har noen slike hollandske krukker også. De er bare så vakre :rodmer:

De høres veldig fine ut :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Sola de said:

92d11fee30474ec0984a77646674e07d.jpg?imw0c6297821ef14a74b4be698f9dc60c0a.jpg?imwf92dd94bab98482389732e942c9cd4f7.jpg?imwfa16ea26c3954ebb8e385997b3eb2908.jpg?imw@SVK Jeg fant noen fine fargerike vinterjakker på Zalando. Finnes i størrelser for de som er høye, lave, smale brede.

Kunne i grunn tenkt meg noen av dem selv :fnise: 99ee275f1c27444d989c66578978c8b3.jpg?imw8ff80696280749d493175a138f11c288.jpg?imw20e073158d7a470391e8a9771df62094.jpg?imw0a7dea4dc9444544bbf02c52df2fad7a.jpg?imwb51b4b1bb4bf49be8cbbc2db9c3e91bd.jpg?imw99ee275f1c27444d989c66578978c8b3.jpg?imw4953074c3eae4f5982c0b37417a98ebc.jpg?imwf9f9b21561ef4343b87023bb0fc2c500.jpg?imw12c9981e17064eb58051412ef9fcab8f.jpg?imw1ad8d7fe1e9f431a87e694ab7a59e362.jpg?imw76ce76ba35524a0aa9ec67b5de433cd3.jpg?imw136823a23f4f4ca795f3a81e85d6c4f5.jpg?imwfdfb99e6620b4e1b8d740418d0a338d4.jpg?imw473feae9225e466d8e26de1f3d7efec1.jpg?imw

Takk!  Det var mange fine jakker!  Skal sjekke ut Zalando!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Zalando jeg også. Har kjøpt mye ok plagg derfra og de holder etter lang tids bruk og vask. :) 

Morn til Sola også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Takk!  Det var mange fine jakker!  Skal sjekke ut Zalando!

Håper du finner noe du liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Anbefaler Zalando jeg også. Har kjøpt mye ok plagg derfra og de holder etter lang tids bruk og vask. :) 

Morn til Sola også. 

Jeg kjøper masse sko der. Er så lite utvalg i skobutikker ellers i min størrelse.

God morgen ja. Den er ikke så god her. Har spist noe jeg ikke tåler  :dåne:Kryssallergier :raven:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Jupp, nesten som en "skjortekjole", men ikke helt. Jeg vet når jeg ser den. :lur: 

Den dukker forhåpentligvis snart opp.

Rumle skrev (6 timer siden):

De høres veldig fine ut :jepp:

:nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen slår fremdeles kollbøtte. Er så slitsomt. Håper ting roer seg ned snart.

Må rydde på kjøkkenet i dag. Har en del elektriske apparater som jeg skulle ha kvittet meg med. Tenkte å sette alt sammen i en reol under vindu der. Folk vet ikke at de er ødelagte, så da reagerer de sikkert ikke på det. Jeg må en tur på avfallstasjonen snart. Har svært mye som skulle vært kastet, men er dette med å komme seg dit. Har ikke bil, og blir litt avhengig av andre, og jeg liker ikke å mase på folk.

Må også få ryddet plass til meg i sofaen. Skal male på soverommet snart, så må sikkert sove noen netter på sofaen når den tid kommer. Skal ha kvist og sperregrunn, og tror de lukter? Har to typer jeg fikk av søskenet mitt. Ene fra jotun, og andre et eller annet merke. De var brukt av, og jeg fikk dem for et år siden, så må se om de fortsatt er brukbare. Har kjøpt jotun lady balance til å male med, og den har visst minimalt med lukt, hvilket jeg håper gjør at jeg kan sove der før det har gått 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst til å gå på kino. Har ikke vært på kino siden jeg gikk på videregående, så haugevis av år siden. Er så mange filmer nå jeg kan tenke meg å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker denne. Ser på tv Halvdan Sivertsen 70 års feiring. Denne ble skrevet om foreldrene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbetuss har bursdag :romeo: Ved skolen hjemme, så bodde det to hunder som lignet på Labbetuss, så hver gang jeg gikk forbi der sang jeg Labbetuss har bursdag :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 timer siden):

Labbetuss har bursdag :romeo: Ved skolen hjemme, så bodde det to hunder som lignet på Labbetuss, så hver gang jeg gikk forbi der sang jeg Labbetuss har bursdag :fnise:

Var så glad i Labbetuss som barn 🐶❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Var så glad i Labbetuss som barn 🐶❤️

Jeg og. Sååååå søt var han.

Fikk en slik opptrekkbar hund som lignet litt på Labbetuss. Kort tid etterpå fikk jeg første hunden min. Tror jeg hadde maset i eeeeevigheter om hund :ler: Har hvertfall mange hundebamser, så vil tro de kommer fra tiden før jeg fikk hunden min.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Jeg og. Sååååå søt var han.

Fikk en slik opptrekkbar hund som lignet litt på Labbetuss. Kort tid etterpå fikk jeg første hunden min. Tror jeg hadde maset i eeeeevigheter om hund :ler: Har hvertfall mange hundebamser, så vil tro de kommer fra tiden før jeg fikk hunden min.

Så koselig og fint 😊☺️🐶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (9 minutter siden):

Så koselig og fint 😊☺️🐶

Ja :) Perfekte hunden å vokse opp sammen med.  Hadde du kjæledyr som barn?

Vi hadde allerede en hannkatt da jeg ble født. Så fikk vi en hunnkatt, og den fikk kattunger og vi beholdte som regel en kattunge. Bodde ved en trafikkert vei, så de ble dessverre påkjørt flere, men fikk en katt til som likte seg best innendørs, så den, hunden og hunnkatten var der hele tiden. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (Akkurat nå):

Ja :) Perfekte hunden å vokse opp sammen med.  Hadde du kjæledyr som barn?

Vi hadde allerede en hannkatt da jeg ble født. Så fikk vi en hunnkatt, og den fikk kattunger og vi beholdte som regel en kattunge. Bodde ved en trafikkert vei, så de ble dessverre påkjørt flere, men fikk en katt til som likte seg best innendørs, så den, hunden og hunnkatten var der hele tiden. 

Så koselig 🐶🐱😊

Jeg hadde en katt når jeg var barn, han ble ikke gammel dessverre 😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Så koselig 🐶🐱😊

Jeg hadde en katt når jeg var barn, han ble ikke gammel dessverre 😭😭😭

Er så forferdelig når de går bort :trist:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloklipping på hunder :dåne:Første hunden var ikke noe videre begeistret for det, men tillot det med mange protester, men siste hunden... Hun måtte to stk holde og en klippe om man i det hele tatt fikk klippet. Tangen jeg brukte hadde rødt håndtak. Tenkte det var fargen hun kjente igjen, for hun løp og gjemte seg hver gang hun så den, så jeg kjøpte en ny som så litt annerledes ut,  men neida, hun skjønte hva som var i gjære og løp og gjemte seg under salongbordet. Hun kom ikke fram igjen før jeg hadde lagt vekk tangen.  Ble til at jeg listet meg bort til henne og klippet en og en klo mens hun sov.  Kom til å snakke om kloklipping med noen nå. Var drama på gang hos dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...