Sola de Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #2161 Skrevet 17. juli 2023 Var på butikken en tur. En der sa at været hadde herjet med hagen hans på landet også, siste dagene, så var vel den sommeren tenker jeg. Er mer høstlig blitt i temperatur også. - Akkurat det gjør ingenting 1
Sola de Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #2162 Skrevet 17. juli 2023 Når vi snakker om høst. Jeg har bestilt høst og vinterantrekk. En boblejakke, ny veske, høstlige sko. Har bestilt noen treningsoverdeler og fleecejakke også. Lue også, men jeg har funnet mine gamle favorittluer, så kan være jeg gir lua bort til noen andre 1
Sola de Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #2163 Skrevet 17. juli 2023 Har tatt oppvasken og spist middag. Ble snitzel og pommes frites. Jeg fant poser med kyllingvinger på butikken jeg har lyst på, men fryseren min er full, så må få spist litt ut av den før jeg får plass til mer. Fant en skuff med is fra i fjor. Hvor lenge er iskrem spiselig? Tror det er fra i fjor vinter og sommer
Sola de Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #2164 Skrevet 17. juli 2023 Er så så mange år siden jeg gikk ut fra ungdomsskolen. Gikk på to skoler. Ene har aldri holdt noen som helst jubileum, så det er greit, men andre har, og dit blir ikke jeg invitert denne gangen heller Ikke at jeg har så akutt behov for å gå på jubileum, men når de arrangerer slikt, så kan de hvertfall sørge for å invitere alle, i stedet for å fortsette utestengingen de drev med en gang i tiden. 1
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2165 Skrevet 18. juli 2023 Var en tur på jernvarebutikken. Fant noen spiker, skruer osv. Faren min så disse og må ha vært fra hans side, for han lurte på hvorfor jeg ikke kjøpte slike til meg selv også Hva er det med menn og verktøy 1
Entern Skrevet 18. juli 2023 #2166 Skrevet 18. juli 2023 Sola de skrev (15 timer siden): Er så så mange år siden jeg gikk ut fra ungdomsskolen. Gikk på to skoler. Ene har aldri holdt noen som helst jubileum, så det er greit, men andre har, og dit blir ikke jeg invitert denne gangen heller Ikke at jeg har så akutt behov for å gå på jubileum, men når de arrangerer slikt, så kan de hvertfall sørge for å invitere alle, i stedet for å fortsette utestengingen de drev med en gang i tiden. Sola de skrev (2 minutter siden): Var en tur på jernvarebutikken. Fant noen spiker, skruer osv. Faren min så disse og må ha vært fra hans side, for han lurte på hvorfor jeg ikke kjøpte slike til meg selv også Hva er det med menn og verktøy Så koselig 😊 Sola de skrev (På 17.7.2023 den 10.26): Var på butikken en tur. En der sa at været hadde herjet med hagen hans på landet også, siste dagene, så var vel den sommeren tenker jeg. Er mer høstlig blitt i temperatur også. - Akkurat det gjør ingenting Godt du ikke er alene ned det hage-ødeleggende været 😊 1
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2167 Skrevet 18. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Så koselig 😊 Godt du ikke er alene ned det hage-ødeleggende været 😊 Jeg pleier å få verktøy til jul og bursdag ofte Men da som regel om jeg har ønsket meg noe. Er visst overalt. Leste om uvær oppe i Trøndelag også. 1
Entern Skrevet 18. juli 2023 #2168 Skrevet 18. juli 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Jeg pleier å få verktøy til jul og bursdag ofte Men da som regel om jeg har ønsket meg noe. Er visst overalt. Leste om uvær oppe i Trøndelag også. Så artig 😊 handywoman?😎 Tilmed her på Innlandet er været omskiftelig om dagen 1
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2169 Skrevet 18. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Så artig 😊 handywoman?😎 Tilmed her på Innlandet er været omskiftelig om dagen Jeg klarer meg selv, og forsøker meg litt for ofte på ting jeg bør overlate til andre. Rørleggerting f.eks Elektriker har jeg ikke hatt behov for å være alt for ofte her, men der jeg bodde for en 10 års tid siden var jeg daglig elektriker også Tror sommeren er over for denne gang. Er ikke meldt finvær her, så langt langtidsvarselet er hvertfall. 1
Entern Skrevet 18. juli 2023 #2170 Skrevet 18. juli 2023 Sola de skrev (7 minutter siden): Jeg klarer meg selv, og forsøker meg litt for ofte på ting jeg bør overlate til andre. Rørleggerting f.eks Elektriker har jeg ikke hatt behov for å være alt for ofte her, men der jeg bodde for en 10 års tid siden var jeg daglig elektriker også Tror sommeren er over for denne gang. Er ikke meldt finvær her, så langt langtidsvarselet er hvertfall. Imponerende 😎🤩 Ja høysommeren er nok over, slutt på supervarmen for denne gang. Håper det ikke blir bare regn fremover, våren regnet og blåste og frøs bort i år og det var trist 😢
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2171 Skrevet 18. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Imponerende 😎🤩 Ja høysommeren er nok over, slutt på supervarmen for denne gang. Håper det ikke blir bare regn fremover, våren regnet og blåste og frøs bort i år og det var trist 😢 I fjor var det heller surt og kaldt her, hele sommeren. Ser ut til at resten blir likeså, men vi hadde en alt for varm juni, så egentlig bare deilig med kjøligere vær. Er glad for å bo her i Norge, i stedet for land som Spania, Frankrike, Hellas. Selv om jeg liker Frankrike, er det ikke et land jeg oppholder meg i om sommeren. For farlig varmt. På innlandet ligger vel snøen lenge?
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2172 Skrevet 18. juli 2023 Har spist middag. Ble kyllingfiletbiter, ekstra sprø pommes frites, hjemmelaget dressing og salatpose. Er lei av de salatposene nå. Er som om munnen min tenker å nei, når den får smaken på salaten. Kjøpte en pose med nypotet i dag. Var det de hadde på nærbutikken. Foretrekker mandelpotet, men får heller vente med å spise det, til mine poteter skal høstes Tror ikke det blir så alt for lenge til nå. Kjøpte noen bursdagskort i dag. Tenkte det skulle være nok, til alle resterende av sommerens bursdagsbarn Mangler fortsatt noen
Rumle Skrevet 18. juli 2023 #2173 Skrevet 18. juli 2023 Sola de skrev (På 16.7.2023 den 21.44): Er bare knoppene igjen på flere. Bladene er vekk. To planter ligger knekte. Er ikke mye å redde. Takk Er ikke første gangen dette skjer. For noen år siden hadde vinden herjet og snudd opp ned på balkongen i løpet av natten. Alle planter lå knekt igjen. Kjedelig Du får unne deg noen fine sensommer/høstblomster som pynter opp litt? Det er jo lenge igjen før vinteren kommer enda 1
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2174 Skrevet 18. juli 2023 Rumle skrev (6 minutter siden): Kjedelig Du får unne deg noen fine sensommer/høstblomster som pynter opp litt? Det er jo lenge igjen før vinteren kommer enda Kanskje. Er bare lei av hele balkongjungelen nå. 1
Rumle Skrevet 18. juli 2023 #2175 Skrevet 18. juli 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Kanskje. Er bare lei av hele balkongjungelen nå. Det forstår jeg godt 1
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2176 Skrevet 18. juli 2023 Mye protein i dag på meg. Ble hardkokt egg i baguette med kakao til kveldsmat
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2177 Skrevet 18. juli 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Det forstår jeg godt Kunne tenkt meg en plante som vil vare en stund, men skal vente til uværet gir seg for denne gang. 1
Rumle Skrevet 18. juli 2023 #2178 Skrevet 18. juli 2023 Men du, apropos høst, leste i dag at den norske frukt og bær-høsten er meget lovende i år, store mengder i god kvalitet! Bare å glede seg! 1
Rumle Skrevet 18. juli 2023 #2179 Skrevet 18. juli 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Kunne tenkt meg en plante som vil vare en stund, men skal vente til uværet gir seg for denne gang. Hva med å satse på noen krukker med stauder? 1
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2180 Skrevet 18. juli 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Men du, apropos høst, leste i dag at den norske frukt og bær-høsten er meget lovende i år, store mengder i god kvalitet! Bare å glede seg! Så nettopp på nyhetene at det erstore mengder. Skal hamstre både discovery, summer red, rips når den kommer i salg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå