Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (10 minutter siden):

På varm sommer, er det nesten umulig. Vannet må renne leeeenge for å bli noe nedkjølt. Smaker ikke så godt med heller varmt vann.

Nei, smaker metall.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suuuuperlaget! :ball: - Ser på Bodø/ Glimt spille mot Odd på tv :ler: Vi scoret akkurat :nikke:

Jeg har sitti og sett på en eiendom til salgs. Har for noen dager siden lest tilstandsrapporten. Egentlig ikke noe fraskrekkende på den. Jeg fant ut jeg skulle vandre på google- kartet og der hadde markøren kommet ca en kilometer feil av en eller annen grunn, så jeg vandret inn på en annen eiendom og jeg bare :dåne: :rodmer: Ble helt hodestups forelsket i den eiendommen utvendig, men den jeg egentlig skulle se på, ser ikke så ille ut den heller utvendig. Innvendig vil jeg nok gjøre litt om på ting. Fungerer greit for en periode, mens jeg sparer penger, men vil nok etterhvert flyttet vaskerom og bad til der hvor en stor bod var, mens jeg ville bygd kjøkkenet ut, så det gamle badet og vaskerommet ble en del av kjøkkenet :nikke: Skjønner ikke helt hvorfor de har plassert kjøkkenet der det er. I tillegg er det kjempestort hobbyrom og garasje, som brukes som verksted :strix: Hadde vært drømmeboligen det der. Tror jeg ville satt opp et drivhus også :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Odd- Bodø/ Glimt. En ting jeg biter meg merke i. Hvor i alle dager er Odd sine supportere hen? Glisne tribuner. Alt man hører er supporterne til Bodø/ Glimt. Odd ligger i skrivende stund på 11 plass på tabellen. Laget trenger supporterne sine!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen  :regn: :nigo:

Er så glad for at det regner og dermed er kjøligere ute :mynona:Forhåpentligvis får jeg ned temperaturen inne snart også.

Har sitti på balkongen siden halv sju. Var så varmt inne at er litt uutholdelig å være der. Så på nyhetene i går at i Spania er det meldt 47 grader. 47! :dåne:Jeg har 31 grader inne nå og klager som bare det. Tør ikke tenke på hvor varmt det må være inne hos dem med 47 grader ute :dåne: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette man skulle gjort.

Hadde jeg bodd litt annerledes til kunne jeg tenkt meg å tatt en regndusj :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (16 timer siden):

God morgen  :regn: :nigo:

Er så glad for at det regner og dermed er kjøligere ute :mynona:Forhåpentligvis får jeg ned temperaturen inne snart også.

Har sitti på balkongen siden halv sju. Var så varmt inne at er litt uutholdelig å være der. Så på nyhetene i går at i Spania er det meldt 47 grader. 47! :dåne:Jeg har 31 grader inne nå og klager som bare det. Tør ikke tenke på hvor varmt det må være inne hos dem med 47 grader ute :dåne: 

Jeg synes det ble veldig lummert i dag når regnet kom, synes nesten varmen er aller verst da. Men, det var godt med regn likevel, hagen trengte det veldig :jepp:

Vurderer du å legge inn bud, eller er det mest dagdrømming per nå?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 timer siden):

Jeg synes det ble veldig lummert i dag når regnet kom, synes nesten varmen er aller verst da. Men, det var godt med regn likevel, hagen trengte det veldig :jepp:

Vurderer du å legge inn bud, eller er det mest dagdrømming per nå?

Visningen var i går, men er på andre siden av landet, så fikk ikke gått på den. Hadde jeg hatt barn, mann, hund, katt osv, så hadde den vært midt i blinken, men jeg trenger ikke så stor plass. Eiendommen var svær. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort med alt sammen. Siden jeg ikke var så fornøyd med planløsningen på hovedhuset, så ville det vært noe, jeg hadde endret og dermed ville dyrt blitt enda dyrere, så tror det er best å lete videre :nikke:

Jeg ser etter et sted med alt helst på en flate. Tenker det vil være best i det lange løp. Men vil ha litt eiendom rundt boligen, så jeg får gjort hva jeg ønsker av ting og tang.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 timer siden):

Visningen var i går, men er på andre siden av landet, så fikk ikke gått på den. Hadde jeg hatt barn, mann, hund, katt osv, så hadde den vært midt i blinken, men jeg trenger ikke så stor plass. Eiendommen var svær. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort med alt sammen. Siden jeg ikke var så fornøyd med planløsningen på hovedhuset, så ville det vært noe, jeg hadde endret og dermed ville dyrt blitt enda dyrere, så tror det er best å lete videre :nikke:

Jeg ser etter et sted med alt helst på en flate. Tenker det vil være best i det lange løp. Men vil ha litt eiendom rundt boligen, så jeg får gjort hva jeg ønsker av ting og tang.

Forstår, håper du finner den helt rette plassen til slutt :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Forstår, håper du finner den helt rette plassen til slutt :jepp:

Vi får satse på det. Er mange interessante eiendommer, men om jeg først skal legge penger i det, så må det være noe som vil fungere i lengden. Og jeg er kresen :ler: F.eks om et bad har dusjkabinett, så går jeg raskt ut av den annonsen. Liker ikke dusjkabinetter :ler:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på balkongen og ser på regnet :rodmer: er så forfriskende  :regn:

Har høstet inn rips i dag. Var ikke så veldig mye. Nok til noen brødskiver bare. Kunne vært mer, men når man ufrivillig deler med fuglene, så blir det slik. Synes ikke den fuglenettingen hadde noe for seg. 

Nå er det kun mandelpotet som gjenstår. Den er i blomst nå, så går vel enda litt tid før den kan høstes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var årets rips-avling spist opp. Tror ikke jeg skal ha rips til neste år. Blir bare til mer glede for fugler enn for meg. Stor plass tar de også.   Tiden er vel mer moden for å pakke ned balkongjungelen :nikke: Vanligvis har jeg pleid å kjøpe nye planter etter hvert, men nå får det være det som er så lenge det blomstrer, så blir det med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig men koselig dag. Er en gammel klassekamerat fra barne og ungdomsskolen som pleier å like mine bilder på facebook. Han fotograferer en del, og jeg fotograferer også en del, så blir av og til kommentarer på hverandres bilder, men det er vel også alt vi har hatt av kommunikasjon siden ungdomsskolen. Vi havnet ofte på gruppe sammen om klassen ble delt i grupper, men jeg kan egentlig ikke erindre at vi pleide å leke særlig sammen. Kjente igjen motivet på et bilde han la ut i dag, så måtte spørre om han er her jeg bor. Det var han, og så bare Kaffe? Ok det kan jeg alltids tenkte jeg. Møtte ham, og han så nøyaktig ut som han gjorde da vi var 14. Kanskje litt mer voksen utgave. Definitivt høyere. Jeg var den gang alltid mye høyere enn alle gutta i klassen :ler:  Ble en del snakk om gamle dager, om familiene våre, hva vi har drevet med og driver med. Var kjekt. Rart så fort årene går. Jeg er sjelden hjemme, så ikke ofte jeg møter gamle kjente derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :regn: Våknet halv fem av regnet trommet på ene vindu. Fikk sove igjen og våknet kvart over sju :gjesp:

Fant en ny ansiktskrem på butikken. Tror jeg er litt allergisk mot den. Ble noen nys og rennende nese -.-

Er flere ting jeg skulle ha gjort i dag, så får se hva det blir til, som får bli gjort. Skulle vært på kjøpesenteret en tur, så får se om det blir i dag eller ei. Er sommerruter på bussen og ting tar dermed lenger tid enn det pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som en reisemeditasjon, pust med magen og tenk utelukkende positivt. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden):

Ta det som en reisemeditasjon, pust med magen og tenk utelukkende positivt. :) 

Er det hva man kaller det :ler: Er så typisk at bussen går rett foran nesen på en, så må man vente 20 minutter eller halvtime på neste :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ut med søppel. Møtte på vaktmesteren som hadde ryddesjau. Han var så snill og sa ja til å ta med et ødelagt møbel :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ørten andre ting som skal kastes, så blir nok en tur eller to på avfallstasjonen når jeg flytter herfra. Har et vitrineskap, to baderomsvekter, 6 laptoper, wokpanne, kaffetrakter, 3 reoler, 2 balkongstoler, en del lamper pluss masse klær som skal kvittes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut hva som er gæli med denne laptopen. fant det ut i går. Den har falt i gulvet noen ganger, men først siste uken har den begynt å flimre litt i skjermbildet. Jeg fulgte alle instrukser til ingen nytte. Er skjermen ikke skjermkortet som er problemet, samt at jeg oppdaget at under er en del knekt av :sjokkert: Det forklarer det. Må få tak i ny pc. Vurderer å vente til august og kanskje finne en god pc da, men en måned med flimrende skjerm, om den varer så lenge :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på laptoper og forsøker å finne en. Vil selvfølgelig ikke ha samme merke som jeg har hatt :dåne: Tenker på hva som ble ødelagt på de gamle. Jeg hater å skaffe meg ny pc :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...