Sola de Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #2001 Skrevet 2. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): God vask og tørk på en lørdag. Takk, er i dag jeg skal vaske klær. Amerikaneren vasker før meg, så håper han kan bli tidlig ferdig. Får ikke vasket mer enn mest prekære 😕 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2023 #2002 Skrevet 2. juli 2023 Er du heldig så har han ikke så mye å vaske. Han er mann. Kan vi si det slik? 1
Sola de Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #2004 Skrevet 2. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Er du heldig så har han ikke så mye å vaske. Han er mann. Kan vi si det slik? Han har aldri mye å vaske Han stapper alt inn samtidig og kokevask på alt, uansett hva 1
Sola de Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #2005 Skrevet 2. juli 2023 Rumle skrev (3 timer siden): Hvordan er formen din for tiden? Leste noe inne hos DD.
Sola de Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #2006 Skrevet 2. juli 2023 Fikk vasket 7 av 12 poser med skittentøy. Kjedelig når skittentøyskurven er full allerede før ny uke er begynt 😕 Nå spiller superlaget mitt mot Molde, på Aspmyra
Sola de Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #2007 Skrevet 2. juli 2023 Av og til skulle jeg hatt min egen datafyr til å fikse pcene mine Nå har jeg gjort alt jeg har googlet meg til for å få den til å fungere, men til liten nytte 😕 Har lite lyst til å kjøpe enda en maskin.
Sola de Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #2008 Skrevet 3. juli 2023 God morgen Våknet mørbanket. Klarer nesten ikke å bøye meg. Verket overalt da jeg la meg, så har vel bare utviklet seg videre fra det. I dag, blir det ikke gjort så mye. Har ting jeg skulle vært på, men får bli jeg gjør hva jeg klarer i stedet. 1
Rumle Skrevet 3. juli 2023 #2009 Skrevet 3. juli 2023 (endret) Sola de skrev (16 timer siden): Hvordan er formen din for tiden? Leste noe inne hos DD. Ja, den er ganske laber, men det har den forsåvidt vært ganske lenge nå. Merker det godt på hagen og sånne ting, ting som burde vært gjort, regner med det var det du leste? Har lite overskudd. Hvordan et formen din for tiden, noe nytt? Endret 3. juli 2023 av Rumle 1
Sola de Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #2010 Skrevet 4. juli 2023 Rumle skrev (21 timer siden): Ja, den er ganske laber, men det har den forsåvidt vært ganske lenge nå. Merker det godt på hagen og sånne ting, ting som burde vært gjort, regner med det var det du leste? Har lite overskudd. Hvordan et formen din for tiden, noe nytt? Ja, var hva jeg leste. Hagen løper ingen steder. Gjør det du klarer. Viktigste er din helse Den er litt så der. Er verdensmester i å få nye skader, så hele tiden noe. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 #2011 Skrevet 4. juli 2023 Sant det; en må ta hensyn til seg selv og gjøre det en kan...og ikke ha dårlig samvittighet for resten. ❤️ 2
Sola de Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #2012 Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Sant det; en må ta hensyn til seg selv og gjøre det en kan...og ikke ha dårlig samvittighet for resten. ❤️ 1
Sola de Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #2013 Skrevet 4. juli 2023 Har ryddet i garderobeskapet i gangen. 1 hel søppelsekk full med klær som skal kvittes med. Blir nok ytterlige noen sekker når kofferter og garderobeskapene på soverommet står for tur. Muttern som satte meg på ryddesporet. Hun hadde klærne hun brukte på en stol på soverommet, da det ikke var plass i skapet, for det var full av klær hun ikke brukte, passet osv, så hun hadde vært på fretex med 4 søppelsekker med klær og like mange med gammelt sengetøy. Hun er visst enda ikke ferdig. Gjesterommet og boden står for tur 1
Sola de Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #2014 Skrevet 4. juli 2023 Pocketbøker. Pleier dere å kaste dem etter å ha lest dem eller tar dere vare på dem? Har så alt for mange liggende, som er lest. Vurderer å kaste dem. Blir ikke til å lese dem flere ganger Tenkte å gi vekk dem jeg vet blir lest, men bøker som ikke interesserer dem, er det ikke noe vits i å gi vekk. Er liksom stort sett bøker om alt mulig jeg interesserer meg for, som jeg kjøper i hard perm, da de blir lest mange ganger, mens romaner kun blir lest en gang og kjøper i pocket stort sett. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 #2015 Skrevet 4. juli 2023 Jeg tror jeg i såfall aner hvem du muligens slekter på. Hilsen anonym dagbokleser. 2
Sola de Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #2016 Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg i såfall aner hvem du muligens slekter på. Hilsen anonym dagbokleser. 1
Rumle Skrevet 4. juli 2023 #2017 Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Sant det; en må ta hensyn til seg selv og gjøre det en kan...og ikke ha dårlig samvittighet for resten. ❤️ Enig, men det er ofte lettere sagt enn gjort, spesielt det med samvittigheten Sola de skrev (9 timer siden): Ja, var hva jeg leste. Hagen løper ingen steder. Gjør det du klarer. Viktigste er din helse Den er litt så der. Er verdensmester i å få nye skader, så hele tiden noe. Sant det Du må være forsiktig, det må vi alle ❤️ Sola de skrev (5 timer siden): Pocketbøker. Pleier dere å kaste dem etter å ha lest dem eller tar dere vare på dem? Har så alt for mange liggende, som er lest. Vurderer å kaste dem. Blir ikke til å lese dem flere ganger Tenkte å gi vekk dem jeg vet blir lest, men bøker som ikke interesserer dem, er det ikke noe vits i å gi vekk. Er liksom stort sett bøker om alt mulig jeg interesserer meg for, som jeg kjøper i hard perm, da de blir lest mange ganger, mens romaner kun blir lest en gang og kjøper i pocket stort sett. Det har jeg løst helt med å bare bruke Kindle, elsker å slippe å forholde meg til de fysiske bøkene etterpå, bare ha alt et tastetrykk unna 1
Sola de Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #2018 Skrevet 4. juli 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Enig, men det er ofte lettere sagt enn gjort, spesielt det med samvittigheten Sant det Du må være forsiktig, det må vi alle ❤️ Det har jeg løst helt med å bare bruke Kindle, elsker å slippe å forholde meg til de fysiske bøkene etterpå, bare ha alt et tastetrykk unna Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Hagen din er amazing uansett Kindle er det flere som har foreslått for meg. Hvor kjøpte du din? 1
Sola de Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #2019 Skrevet 4. juli 2023 Jeg har lyst til å dra på ferie, men den begrenser seg selv, all den tid jeg ikke finner passet mitt Om jeg ikke har kastet det ved en feiltakelse, så aner jeg ikke hvor det er.
Sola de Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #2020 Skrevet 5. juli 2023 er hva jeg helst vil gjøre Våknet i halv ni tiden. Trøtt. Har sitti på balkongen og fått litt frisk luft, bare for å bli våken. Når solen for en gangs skyld lot være å komme opp, og dermed vekke meg, så må det utnyttes. Er nok av netter opp alt for tidlig. I dag skal jeg fortsette ryddingen min. Skal rydde i sko Noen skal kastes. Et par var vonde på mine bein, så mine sine med samme skostørrelse fikk prøve dem også. Forferdelige sko mente dem også, så da går de i søppelet. Har noen skopar feriegjestene mine skal få prøve, så vil tro, de tar med seg hjem, så blir kvitt dem. I tillegg, må jeg lete atter en gang etter passet mitt. Må få bestilt meg time til å få nytt pass om ikke. Kjedelig. Var nytt i 2019 passet, så dumt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå