Sola de Skrevet 20 timer siden Forfatter #8841 Skrevet 20 timer siden Rumle skrev (5 timer siden): God helg i tråden God helg til deg også Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): God tråd i helgen! God helg til deg også 1 1
Sola de Skrevet 5 timer siden Forfatter #8842 Skrevet 5 timer siden Da har jeg vært og handlet på Rema. Betalte 2000 kr. Deretter la jeg samme varene i handlekurven på Meny. Det ble 2507, for nøyaktig samme varer. Kan ikke skjønne hvorfor f.eks fjordlands biffsnadder koster 115 på Meny, mens den koster 91 på Rema, og 95 på Coop extra. Er flere ting jeg er sluttet å kjøpe på Meny. Pytt i Panne, koster 69 på Rema, mens Meny skal ha 85. Jeg kjøpte en pose 500g med friele kaffe. Den kostet 89 på Rema, mens Meny skal ha 74,90 for 250g. Jarlsbergosten min koster 94,40 på rema. Meny skal ha 145 for samme ost Jeg er jo storspiser av osten, så ble irritert 1
Sola de Skrevet 4 timer siden Forfatter #8843 Skrevet 4 timer siden Muttern var innom med noen krukker. Jeg har fra før av mange etter min farfar og ene oldemoren min. Nå fikk jeg resten. Muttern skal skifte kjøkken, og nye får ikke plass til krukkesamlingen oppå nye skapene. Jeg tror jeg skal sette to av dem inn på kjøkkenet og de andre vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha Kanskje bruke den ene til redskapskrukke i neste hjem. Kan gi til søskenet mitt, men vil heller ha dem selv 1
Rumle Skrevet 4 timer siden #8844 Skrevet 4 timer siden (endret) Sola de skrev (1 minutt siden): Muttern var innom med noen krukker. Jeg har fra før av mange etter min farfar og ene oldemoren min. Nå fikk jeg resten. Muttern skal skifte kjøkken, og nye får ikke plass til krukkesamlingen oppå nye skapene. Jeg tror jeg skal sette to av dem inn på kjøkkenet og de andre vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha Kanskje bruke den ene til redskapskrukke i neste hjem. Kan gi til søskenet mitt, men vil heller ha dem selv Så gøy, hvilken typer krukker er det? Endret 4 timer siden av Rumle 1
Sola de Skrevet 4 timer siden Forfatter #8845 Skrevet 4 timer siden Rumle skrev (Akkurat nå): Så gøy, hvilken typer krukker er det? Sånne store brune gamle mel/ sildekrukker og noen grå/ blå hollandske krukker. 1
Rumle Skrevet 4 timer siden #8846 Skrevet 4 timer siden Sola de skrev (1 minutt siden): Sånne store brune gamle mel/ sildekrukker og noen grå/ blå hollandske krukker. Aha de er skikkelig fine 1
Sola de Skrevet 4 timer siden Forfatter #8847 Skrevet 4 timer siden Rumle skrev (1 minutt siden): Aha de er skikkelig fine Det er de Jeg har alltid beundret dem. Vi pleide å ha dem oppå kjøkkeninnredningen da jeg var liten også. Samt mange andre skatter Min mor arvet flere fine etter mormoren sin, og min farfar kom innom med flere. Vet ikke helt hvor han fikk de fra, men både han og min farmor kom fra gårder, så sikkert noe de hadde i bruk der 1
Rumle Skrevet 4 timer siden #8848 Skrevet 4 timer siden Sola de skrev (1 minutt siden): Det er de Jeg har alltid beundret dem. Vi pleide å ha dem oppå kjøkkeninnredningen da jeg var liten også. Samt mange andre skatter Min mor arvet flere fine etter mormoren sin, og min farfar kom innom med flere. Vet ikke helt hvor han fikk de fra, men både han og min farmor kom fra gårder, så sikkert noe de hadde i bruk der Samme her, veldig glad i sånt jeg og Ekstra hyggelig når det har vært i familien og 1
Sola de Skrevet 4 timer siden Forfatter #8849 Skrevet 4 timer siden Rumle skrev (1 minutt siden): Samme her, veldig glad i sånt jeg og Ekstra hyggelig når det har vært i familien og Ja Det synes jeg også. Man får ikke tak i ting av samme kvalitet i dag. 1
Rumle Skrevet 4 timer siden #8850 Skrevet 4 timer siden Sola de skrev (Akkurat nå): Ja Det synes jeg også. Man får ikke tak i ting av samme kvalitet i dag. Sant det 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå