Sola de Skrevet 27. februar Forfatter #8801 Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg bare sniker meg inn og ønsker god natt selv om Sola vår sover. Var oppe i 5- tiden, så ble tidlig morgen her og. Fikk du ikke sove i natt?
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #8802 Skrevet 27. februar Litt mangelfullt, men det er vanlig etter hvert. Er det muligens et tegn på at en blir voksen for alvor når verdenssituasjonen frarøver en nattesøvn?
SVK Skrevet 27. februar #8803 Skrevet 27. februar Sola de skrev (19 timer siden): Jeg ble helt stum av beundring da Bodø/ Glimt scoret første målet. Trodde nesten ikke det jeg så. Erre mulig liksom. Lille Bodø/ Glimt, som for ikke mange årene siden hadde konkursspøkelset hengende over seg hver eneste sesong. Thierry Henry sa at Bodø/ Glimt spiller, som et lag. Det er helt sant. Har ofte sagt at det norske herrelandslaget mangler det som Bodø/ Glimt har. Lagånd. Håper det vil komme seg med det også etterhvert, om de skal nå langt i VM. Hvor langt kan egentlig Bodø/ Glimt nå? Manchester City vant vi mot på Aspmyra for noen uker siden, så alt er mulig der. Sporting Lisboa tror jeg vi vil ha gode sjanser mot også. Hva vil være neste. Tenk om de skulle komme helt til finalen Jeg følger nærmest ikke med på fotball, men jeg er helt enig i at det er helt vanvittig hva Bodø/Glimt har klart. Jeg prøvde å google det også og ser at også rundt i Europa så diskuterer de hva som har gjort Bodø/Glimt i stand til å vinne mot de beste lagene i Europa. 1 1
Sola de Skrevet 27. februar Forfatter #8804 Skrevet 27. februar SVK skrev (5 timer siden): Jeg følger nærmest ikke med på fotball, men jeg er helt enig i at det er helt vanvittig hva Bodø/Glimt har klart. Jeg prøvde å google det også og ser at også rundt i Europa så diskuterer de hva som har gjort Bodø/Glimt i stand til å vinne mot de beste lagene i Europa. Sporting Lisboa i neste runde. Ser ut til at det kanskje blir Arsenal i en eventuell kvartfinale og kanskje Barcelona i en eventuell semifinale, om jeg har sett rett, og at de klarer å vinne sine kamper, for å komme så langt. Får ikke møte Real Madrid eller Liverpool, før en finale da. Haha, jeg har sååååååååååååååååååååååååååååååååååå lyst til å se Liverpool og Bodø/ Glimt spille mot hverandre 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #8805 Skrevet 27. februar Sola og SVK kan bli foppallkommentatorer på teve. 1
Sola de Skrevet 28. februar Forfatter #8806 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (17 timer siden): Sola og SVK kan bli foppallkommentatorer på teve. Nei det kan de, som holder på med slik få ta seg av
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar #8807 Skrevet 28. februar Greit. Da vet vi det. God lørdag til deg i alle fall.
SVK Skrevet 28. februar #8808 Skrevet 28. februar (endret) Sola de skrev (18 timer siden): Sporting Lisboa i neste runde. Ser ut til at det kanskje blir Arsenal i en eventuell kvartfinale og kanskje Barcelona i en eventuell semifinale, om jeg har sett rett, og at de klarer å vinne sine kamper, for å komme så langt. Får ikke møte Real Madrid eller Liverpool, før en finale da. Haha, jeg har sååååååååååååååååååååååååååååååååååå lyst til å se Liverpool og Bodø/ Glimt spille mot hverandre Det er ikke over før det er over som Rocky Balboa sa. Klart vi går for finale mot Liverpool! Endret 28. februar av SVK
Sola de Skrevet 28. februar Forfatter #8809 Skrevet 28. februar SVK skrev (6 timer siden): Det er ikke over før det er over som Rocky Balboa sa. Klart vi går for finale mot Liverpool! Det hadde vært noe
Rumle Skrevet søndag kl. 17:45 #8810 Skrevet søndag kl. 17:45 Enig i at det er utrolig hva Bodøglimt får til om dagen! Ikke til å tro. Må være ekstra gøy å være supporter nå, Sola Og god helg, sånn på tampen
Sola de Skrevet mandag kl. 14:48 Forfatter #8811 Skrevet mandag kl. 14:48 Rumle skrev (21 timer siden): Enig i at det er utrolig hva Bodøglimt får til om dagen! Ikke til å tro. Må være ekstra gøy å være supporter nå, Sola Og god helg, sånn på tampen Jeg er stum av beundring. Neste kamp mot må nesten si nemesis Molde i cupen blir spennende. Synes det har vært litt for mange tap mot Molde siste årene. 1
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl. 18:49 #8812 Skrevet mandag kl. 18:49 Jeg kjenner at @Rumle er mitt idol for tiden; for hun er ikke så aktiv i den senere tid. Bare litt av og til og slik vil jeg også klare å gjøre det. ♥️ 1
Sola de Skrevet tirsdag kl. 09:33 Forfatter #8813 Skrevet tirsdag kl. 09:33 God morgen. Gikk på butikken for å hente en pakke. Er meldt regn i dag. Gikk greit på vei bort dit. Da jeg skulle ut av butikken så regnet det. Gikk hundre meter, så var det plutselig ikke regn der. Gikk hjemover. Utenfor her, regnet det igjen Merkelig vær 1 1
Sola de Skrevet tirsdag kl. 13:01 Forfatter #8814 Skrevet tirsdag kl. 13:01 Ble pølse i brød med sprøstekt løk, ketchup og sennep til middag i dag. Stekte pølsene i ovnen, mens jeg vasket bestikk. Er en slik skuff øverst i oppvaskmaskinen for bestikk, men den har jeg aldri brukt. Er så mange redskaper, som ikke skal/ blir stygge i oppvaskmaskin, så like greit å vaske for hånd. 1
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl. 14:33 #8815 Skrevet tirsdag kl. 14:33 Ditt merkelige vær er kanskje begynnelsen på vår?
Sola de Skrevet onsdag kl. 10:11 Forfatter #8816 Skrevet onsdag kl. 10:11 Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Ditt merkelige vær er kanskje begynnelsen på vår? La oss endelig håpe på det. Har allerede begynt nysingen min, og har kryssallergier nesten daglig, så den kommer nok snart.
Sola de Skrevet onsdag kl. 10:17 Forfatter #8817 Skrevet onsdag kl. 10:17 Satt og så på grensevaktprogram på tv i går. Fra Australia. For flere tiår siden, hadde sønnene til min grand grand onkel flyttet til Australia. foreldrene deres og søsteren med familie skulle komme også. Alle fikk lov til å komme inn i landet, bortsett fra barnebarnet til grand grand onkel med down syndrom. Hun fikk ikke komme inn i landet. Synes den var veldig stygg. Men vi ser jo hvordan de behandler alle som skiller seg ut, for å ikke snakke om sitt eget urfolk Endte jo oppe med at at de ble værende i Storbrittania. ( Han møtte en engelsk dame, som han giftet seg med, så han flyttet dit, som ung mann).
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 11:10 #8818 Skrevet onsdag kl. 11:10 Det var en lei opplevelse ja. Både australia og...pollen i komminga. Jeg må kjøpe inn og bestemme meg for når jeg skal sette i gang med pollenmotstand. Nyser litt mere, men har ikke tenkt på den muligheten. 🤧
Sola de Skrevet onsdag kl. 11:21 Forfatter #8819 Skrevet onsdag kl. 11:21 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Det var en lei opplevelse ja. Både australia og...pollen i komminga. Jeg må kjøpe inn og bestemme meg for når jeg skal sette i gang med pollenmotstand. Nyser litt mere, men har ikke tenkt på den muligheten. 🤧 Jeg har allergimedisiner overalt. Bokstavelig talt. På soverommet, på salongbordet, spisebordet, i gymbagen og i veska mi. Og flere i en skuff liggende. Lett tilgjengelig. Er pollen i lufta
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 11:28 #8820 Skrevet onsdag kl. 11:28 (endret) Doktor Sola har talt. Takk. Jeg hadde glemt det igjen og det har jeg ikke råd til. Unyselig vil jeg være. * NU er det bestilt via nett og jeg må si at jeg liker nettmuligheten altså. Endret onsdag kl. 12:59 av Hoppetaujenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå