Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Personlig ville jeg hatt to store, doble soverom til, eller aller helst en stor enebolig med kjeller, en etasje og loftsetasje som hadde tre rom og bad, fem soverom og kjellerstue m. åpen peis som kunne lukkes igjen ved behov, litt høyt under taket i den ene delen (spesialbygget for mitt behov) så jeg kunne hatt trimavdeling med høye apparater der OG kunne hoppet tau uten å slå i taket. Når jeg har plass til alt jeg vil ha i mitt liv og enda har godt med plass i det store og hele...da hadde jeg vært helt fornøyd. :nikke:  God plass er viktig. Ingen naboer likeså. Kunne tusle rundt huset i alle retninger, morgenvanne blomster og hage litt før det fordampet og sitte på trapp når sola står opp/går ned, iført nattkjole om så var. Som jeg drømmer om en storgevinst mens jeg fremdeles har tid til å bruke og nyte det. ♥️

Endret av Hoppetaujenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 timer siden):

Personlig ville jeg hatt to store, doble soverom til, eller aller helst en stor enebolig med kjeller, en etasje og loftsetasje som hadde tre rom og bad, fem soverom og kjellerstue m. åpen peis som kunne lukkes igjen ved behov, litt høyt under taket i den ene delen (spesialbygget for mitt behov) så jeg kunne hatt trimavdeling med høye apparater der OG kunne hoppet tau uten å slå i taket. Når jeg har plass til alt jeg vil ha i mitt liv og enda har godt med plass i det store og hele...da hadde jeg vært helt fornøyd. :nikke:  God plass er viktig. Ingen naboer likeså. Kunne tusle rundt huset i alle retninger, morgenvanne blomster og hage litt før det fordampet og sitte på trapp når sola står opp/går ned, iført nattkjole om så var. Som jeg drømmer om en storgevinst mens jeg fremdeles har tid til å bruke og nyte det. ♥️

Enig. God plass. Ingen naboer. Savner å kunne gå halvnaken rundt omkring. Her må jeg kle på meg. Føler til og med jeg er på utstilling mens jeg kler på meg :roll: jeg vant 100 kr på eurojackpot i går. Fantaserer om at det var noen nuller til på den summen :ler: 

Trimrom hadde vært noe. Her har jeg gitt trimutstyret mitt en hylle i reolen i stua. Balanseputer, svært lette vekter, strikker osv. Er det plassert der jeg er, er det større sjanse for at det blir brukt, men jeg pleier å sette tørkestativ foran denne reolen, så de dagene det står der, blir det ikke brukt. :plystre: 

Jeg bodde mens hunden min levde i en stor leilighet. Brukte ikke hele, så tenkte en leilighet på halve størrelsen ville være bedre. Det var den lille leiligheten, der jeg bodde før. Tror aldri jeg har hatt flere skader i hjemmet, enn da jeg bodde der. Snublet i absolutt alt. Den store der jeg bodde før, var elendig planløst, så føltes av og til mindre enn den lille, selv om den var 20 kvm større. Denne jeg bor i nå er nærmere 70 kvm. Den er passelig. Selv om jeg helst skulle hatt bedre boder enn jeg har.

Jeg kunne egentlig tenkt meg et hjem, med alt på en flate, men ser egentlig ikke så mange slike hus til salgs. Vet ikke helt om jeg ønsker å bo i hus eller leilighet. Et eget hobbyrom, hvor jeg kan plassere alt mitt kjekt å ha skrot, verktøy ikke minst. Har så ekstreme mengder med verktøy. 

Fabler litt i hodet mitt, om å finne meg en hytte også. Det virker egentlig mest forlokkende av en eller annen grunn. Å bo i den altså. Ikke ha den som en hytte. 

• Liker 1
Skrevet

Da har jeg endelig kommet til bunns i juleserviettbunken min. Nå er det påskeservietter, som gjelder. Tror jeg har 14 pakker med det eller noe :ler: Har allerede begynt, så smått å pynte til påske, så passer sånt sett bedre med søte harepuser enn snømenn og nisser. 

Skrevet

Det blir helt sikkert Sola-fint når alt er ferdig og jeg kan kontakte et glossy magasin, så kommer de hjem til deg
og foreviger alt sammen. Sola skifter til masse forskjellige antrekk og danderer seg i møbler og ved kjøkkenbord, 
i full gang med å bake de nydeligste brød og kaker...for slik er glossy-Sola i fantasien min...  :fnise:  God lørdag! 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Det blir helt sikkert Sola-fint når alt er ferdig og jeg kan kontakte et glossy magasin, så kommer de hjem til deg
og foreviger alt sammen. Sola skifter til masse forskjellige antrekk og danderer seg i møbler og ved kjøkkenbord, 
i full gang med å bake de nydeligste brød og kaker...for slik er glossy-Sola i fantasien min...  :fnise:  God lørdag! 

God lørdag :klem: Blir nok helst en Sola uten filter du møter på, enn Glossy- Sola :ler: Jeg er ikke noe flink til å bake. Blir bare harde klumper, men du er jo en superduper brødbaker, så hadde gjerne kommet for å spise en skive nystekt brød med brunost på i ditt bakeri :spise: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er overmett :dåne: Middag spist. Ble coops kålstuing og karbonader fra meny. De selger de i 2- pk. Veldig gode :nikke: Jeg spiste opp hele kålstuingen, så jeg er aaaaaaaaalt for mett :dåne: Er så god den kålstuingen :spise: 

• Nyttig 1
Skrevet
Sola de skrev (4 timer siden):

God lørdag :klem: Blir nok helst en Sola uten filter du møter på, enn Glossy- Sola :ler: Jeg er ikke noe flink til å bake. Blir bare harde klumper, men du er jo en superduper brødbaker, så hadde gjerne kommet for å spise en skive nystekt brød med brunost på i ditt bakeri :spise: 

Det skal bli! :nikke: Det blir så kjempegodt og skivene har mye mat i seg! 

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg er overmett :dåne: Middag spist. Ble coops kålstuing og karbonader fra meny. De selger de i 2- pk. Veldig gode :nikke: Jeg spiste opp hele kålstuingen, så jeg er aaaaaaaaalt for mett :dåne: Er så god den kålstuingen :spise: 

Oijj...jeg kommer meg ikke til slik en butikk og har lett og lett etter kålstuing... Tror jeg må lage det selv om litt. 
Skal skrive opp handleliste nå med en gang. :nikke: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det skal bli! :nikke: Det blir så kjempegodt og skivene har mye mat i seg! 

Oijj...jeg kommer meg ikke til slik en butikk og har lett og lett etter kålstuing... Tror jeg må lage det selv om litt. 
Skal skrive opp handleliste nå med en gang. :nikke: 

Jeg har funnet den på coop extra og coop obs. Den ligger ikke sammen med fjordland. Den ligger sammen med kålrotstappe og slikt. I min nærmeste extra hvertfall. Bare se i hyllene på din coop- butikk. Er veldig lett å lage selv også. 

Nam nam nam! Er så veldig godt med hjemmebakt brød med brunost :spise: 

• Liker 1
Skrevet

Så fornøyd Sola for en times tid siden. Opp med vindu. Her skulle det luftes godt. Vår i lufta og mildvær. Våren er på vei, tenkte jeg.. Kokte egg, stekte bacon, og skulle sette meg til å spise. Der begynte det å SNØ tett :snurt: :grine: :grine: :grine: Hater snø! Vil ha vår!

Skrevet

...men du rakk å lufte litt? :nikke:  Frisk luft i litt snø også og det du venter på kommer om inkje så brått. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...