Sola de Skrevet 1. februar Forfatter #8741 Skrevet 1. februar Satt og så på NCIS LA på tv tidligere i uken. Denne sangen var der, og jeg har synget på den siden. Når vi snakker om NCIS. Ny sesong starter i morgen Endelig noe å se på, på mandager igjen 📺 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #8742 Skrevet 1. februar Så unge de var en gang. Antagelig jeg også, selv om jeg ikke kan forstå det.
Sola de Skrevet 2. februar Forfatter #8743 Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Så unge de var en gang. Antagelig jeg også, selv om jeg ikke kan forstå det. Tiden flyyyyyyr! Snakker ofte om ting, som om det var i går. Snakket med noen om en vei, de holder på å fikse opp i. De har jo nettopp fikset den veien sa jeg, så skjønner ikke hvorfor de på ny graver der. Er over 20 år siden fikk jeg til svar. Jada, men synes ikke det er så fryktelig lenge siden jeg da. Har klær, som er eldre enn det 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #8744 Skrevet 2. februar Det stemmer på en prikk, Sola. Sånn har jeg det også og jeg tror det kommer til å bli verre etter hvert.
Sola de Skrevet 2. februar Forfatter #8745 Skrevet 2. februar 🧎♀️ Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke tale om! Viiiiill ikke Glem det! Skulle bare titte litt på bunadsko, og beina mine gikk i fullstendig trass. Ligger på kne og ber om nåde. Torturredskaper kaller de slike sko for. Bestemor har sydd om bunadskjørtet mitt slik, at nå kan jeg være så stor jeg vil og så liten jeg vil, uten at bunadskjørtet blir upasselig, så nå må jeg få tak i bunadsko. De jeg en gang i tiden hadde, var i mykt skinn og helt flate. Faktisk gode å gå med. Så snublet jeg noen ganger i dem, og ene tåen var skikkelig grå blitt. I tillegg, hadde jeg ikke passet bunaden min på en ti års tid, så jeg kastet skoene Hadde tenkt å gi bunaden til første pikebarn født i familien, men bestemor mente jeg heller kunne bruke bunaden min selv, så nå kan jeg det igjen, men da må jeg ha nye sko Sko er jo noe hærk å få tak i til vanlig også, så gruer meg til å gå til. Tror jeg må i en skobutikk for å kjenne på det de har av bunadsko. Kan ikke ha dem for stive heller. Det vil jeg aldri klare å ha på beina
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar #8746 Skrevet 3. februar Men om føttene taler så høyt; kan du ha andre typer pensko som passer bedre, men bryter litt med stilen?
Sola de Skrevet mandag kl. 16:55 Forfatter #8747 Skrevet mandag kl. 16:55 Hoppetaujenta skrev (På 3.2.2026 den 16.26): Men om føttene taler så høyt; kan du ha andre typer pensko som passer bedre, men bryter litt med stilen? Må ha bunadsko Er veldig gammeldags der, jeg Bruker til og med hodeplagget til min bunad. Det er det nesten ingen som bruker. Skal jeg først ha på meg bunad, så skal det være full pakke 1
Sola de Skrevet mandag kl. 16:57 Forfatter #8748 Skrevet mandag kl. 16:57 Da for første gang på lange tider, har jeg endelig nådd bunnen av skittentøyskurven. Fungerer dårlig for meg å ha en streikende tørketrommel 1 1
Daryl Dixon Skrevet mandag kl. 17:43 #8749 Skrevet mandag kl. 17:43 Sola de skrev (45 minutter siden): Da for første gang på lange tider, har jeg endelig nådd bunnen av skittentøyskurven. Fungerer dårlig for meg å ha en streikende tørketrommel Har du fått tak i ny?
Sola de Skrevet mandag kl. 17:54 Forfatter #8750 Skrevet mandag kl. 17:54 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Har du fått tak i ny? Nei, ikke enda. Lagde meg en tråd her på kg, hvor jeg spurte folk hva de hadde og anbefalte, og nesten alle anbefalte Miele. Det kjøper jeg ikke. Da jeg var tenåring, så tok det fyr i gamle Miele- tørketrommelen vår. Så min erfaring med Miele, er at de er supergode maskiner, så lenge de virker, og de virker lenge, men de tar fyr når de slutter å virke. Oppvaskmaskinen vi hadde i samme merke, hadde også røykutvikling når den røk, så kjøper av den grunn ikke det merket.
Daryl Dixon Skrevet mandag kl. 18:13 #8751 Skrevet mandag kl. 18:13 Sola de skrev (18 minutter siden): Nei, ikke enda. Lagde meg en tråd her på kg, hvor jeg spurte folk hva de hadde og anbefalte, og nesten alle anbefalte Miele. Det kjøper jeg ikke. Da jeg var tenåring, så tok det fyr i gamle Miele- tørketrommelen vår. Så min erfaring med Miele, er at de er supergode maskiner, så lenge de virker, og de virker lenge, men de tar fyr når de slutter å virke. Oppvaskmaskinen vi hadde i samme merke, hadde også røykutvikling når den røk, så kjøper av den grunn ikke det merket. Skjønner. Fornøyd med min Samsung jeg da. Har aldri hatt miele.
Sola de Skrevet mandag kl. 18:54 Forfatter #8752 Skrevet mandag kl. 18:54 (endret) Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): Skjønner. Fornøyd med min Samsung jeg da. Har aldri hatt miele. Hvilken samsung er det du har? Jeg har Siemens nå. Drittmaskin. Den stopper hvert 10 minutt Får opp samme feilmelding hele tiden. Gjør hva den ber om, men til ingen nytte. Hadde den bare fortsatt der den stoppet i programmet, men neida. Den starter på begynnelsen og bruker 7 timer på hva den ville brukt 1 time på før Endret mandag kl. 18:54 av Sola de
Daryl Dixon Skrevet mandag kl. 20:43 #8753 Skrevet mandag kl. 20:43 Sola de skrev (1 time siden): Hvilken samsung er det du har? Jeg har Siemens nå. Drittmaskin. Den stopper hvert 10 minutt Får opp samme feilmelding hele tiden. Gjør hva den ber om, men til ingen nytte. Hadde den bare fortsatt der den stoppet i programmet, men neida. Den starter på begynnelsen og bruker 7 timer på hva den ville brukt 1 time på før Tror det er den som heter wd500 et eller annet. Ser sånn ut når jeg googler hverfall.
Sola de Skrevet tirsdag kl. 10:59 Forfatter #8754 Skrevet tirsdag kl. 10:59 Daryl Dixon skrev (14 timer siden): Tror det er den som heter wd500 et eller annet. Ser sånn ut når jeg googler hverfall. Er den vaskemaskin og tørketrommel i ett?
Sola de Skrevet tirsdag kl. 11:03 Forfatter #8755 Skrevet tirsdag kl. 11:03 I dag har jeg hatt storhandel på rema 1000. Tok vare på kvitteringen og la inn samme varene i handlekurven på meny. 500 kr dyrere. Jeg fikk mail for litt siden fra meny over forbruket mitt der i fjor Har tenkt å gjøre noe med det, for å si det slik. Er vel samme sum jeg pleide å bruke på nærbutikken der jeg bodde før, så sånn sett ikke brukt noe mer, men jeg brukte alt for mye penger på mat da også.
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl. 12:09 #8756 Skrevet tirsdag kl. 12:09 Jeg tror vi kanskje har noe til felles der...
Daryl Dixon Skrevet tirsdag kl. 12:17 #8757 Skrevet tirsdag kl. 12:17 Sola de skrev (1 time siden): Er den vaskemaskin og tørketrommel i ett? Nei, det er det ikke. Muligens feil nr på maskina som jeg oppga.
Sola de Skrevet tirsdag kl. 13:25 Forfatter #8758 Skrevet tirsdag kl. 13:25 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Nei, det er det ikke. Muligens feil nr på maskina som jeg oppga. Jeg skal lese mer om dem Tror bestemor har Samsung også 1
Daryl Dixon Skrevet tirsdag kl. 13:45 #8759 Skrevet tirsdag kl. 13:45 Sola de skrev (18 minutter siden): Jeg skal lese mer om dem Tror bestemor har Samsung også Har Samsung av det meste jeg.
Sola de Skrevet onsdag kl. 13:53 Forfatter #8760 Skrevet onsdag kl. 13:53 Daryl Dixon skrev (På 10.2.2026 den 14.45): Har Samsung av det meste jeg. Jeg har lyst på en sånn bilderamme- tv eller hva den heter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå