Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Mhm..det forstår seg ja. Måler du med tommestokk og ser det for deg på plassen i soverommet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Mhm..det forstår seg ja. Måler du med tommestokk og ser det for deg på plassen i soverommet? 

Jeg har 180 cm tilgjengelig på ene siden av døren og 90 cm på andre siden av døren, så alt etter hvilken jeg velger, så skal det være plass.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 grader ute, tykk boblejakke på seg og varmt venterom :svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+18,5 her nå og sola tar ennå ikke skikkelig på min side. Huff. Det var tidlig og jeg føler meg litt snytt for vinter denne gangen. Skulle ha vart litt lengre med kulde syns jeg. Ikke is, eller snø nødvendigvis. Nettene er også ekkelt varme. Må fjerne ei dyne om det fortsetter slik. Det er ennå ikke over, for både mars og april ken spøke kraftig med oss. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden):

+18,5 her nå og sola tar ennå ikke skikkelig på min side. Huff. Det var tidlig og jeg føler meg litt snytt for vinter denne gangen. Skulle ha vart litt lengre med kulde syns jeg. Ikke is, eller snø nødvendigvis. Nettene er også ekkelt varme. Må fjerne ei dyne om det fortsetter slik. Det er ennå ikke over, for både mars og april ken spøke kraftig med oss. :sukk: 

18,5 grader. Er det i skyggen eller i sola? Er meldt 6- 10 grader her neste par ukene. Håper vi slipper mer snø og kulde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:  +23,9 i solveggen utenfor vinduet i dag. +10,4 nå i skyggen samme stedet. I alle dager! :sjokkblå:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:dåne:  +23,9 i solveggen utenfor vinduet i dag. +10,4 nå i skyggen samme stedet. I alle dager! :sjokkblå:

Vååååååååren eeeeeer heeeeeer :mynona:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

God helg i tråden :blomst2:

Noe nytt på valpefronten? 

Nei, har ikke hørt noe mer om det. God helg :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

God valp! :nigo:  ...får en vel ønske deg.                                God helg til @Rumle :) 

En hund krever mer enn jeg kan gi den nå, så blir ikke noe hund på meg, med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (15 timer siden):

En hund krever mer enn jeg kan gi den nå, så blir ikke noe hund på meg, med det første.

Jo, det vet jeg, men i anledning det å snart bli "hundetante" mente jeg. I steden for å si god helg, så sa jeg god valp. ;) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Jo, det vet jeg, men i anledning det å snart bli "hundetante" mente jeg. I steden for å si god helg, så sa jeg god valp. ;) 

Da må jeg babysikre leiligheten min. Frynser, støpsler, skolisser, sokker og alt små valper liker å tygge på må fjernes. Husker da min siste hund var valp. Pappa sine sko var favoritten å tygge på. De var av skinn og kanskje ga litt motstand mot kløende tenner. Der kom jeg helt ut av tankene mine. Brannalarmen gikk. Var falsk alarm. Men du og du som det ljomer. Takk og lov får man egentlig si. Selv om ørene der og da ber om nåde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Gikk alarmen nå? :sjokkblå: Sånn bitering til unger, som kommer ganske kjølig fra fryseboksen gir også lindring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Huh? Gikk alarmen nå? :sjokkblå: Sånn bitering til unger, som kommer ganske kjølig fra fryseboksen gir også lindring. 

Ja. Har gått samme sted før. Er en sensor som er crazy. De der biteringene ja :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. Har vært og hentet pakker noen kilometer avsted. Liker ikke den butikken så veldig. Sto man skulle trykke på en knapp for å få noen til å komme til kassen. Jeg trykket. Hørte ansatte var i nærheten men ingen kom i kassen. Gikk to minutter. Jeg trykket enda en gang. Først etter enda nærmere minuttet kom det noen. Var ikke så mange i butikken, så var ikke at de var så veldig opptatt som var årsaken. Tok taxi hjem derfra. Tror samme sjåfør kjørte meg før helgen, da det var samme taxinummer, som da, men tar så mye taxi at følger ikke så nøye med på hvem som kjører. 

Har mottatt ting jeg skal ha oppå kommoden jeg enda må skaffe meg :ler: Hadde håpet jeg skulle klare å bestemme meg litt raskere :dåne: Har nesten bestemt meg :ler: Nesten :ninja: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

God morgen. Har vært og hentet pakker noen kilometer avsted. Liker ikke den butikken så veldig. Sto man skulle trykke på en knapp for å få noen til å komme til kassen. Jeg trykket. Hørte ansatte var i nærheten men ingen kom i kassen. Gikk to minutter. Jeg trykket enda en gang. Først etter enda nærmere minuttet kom det noen. Var ikke så mange i butikken, så var ikke at de var så veldig opptatt som var årsaken. Tok taxi hjem derfra. Tror samme sjåfør kjørte meg før helgen, da det var samme taxinummer, som da, men tar så mye taxi at følger ikke så nøye med på hvem som kjører. 

Har mottatt ting jeg skal ha oppå kommoden jeg enda må skaffe meg :ler: Hadde håpet jeg skulle klare å bestemme meg litt raskere :dåne: Har nesten bestemt meg :ler: Nesten :ninja: 

...ikke hatt noe mer trøbbel med creepysjåføren håper jeg? :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

...ikke hatt noe mer trøbbel med creepysjåføren håper jeg? :ninja: 

Nei, han har ikke kjørt meg siden desember. Heldigvis. Turte lenge ikke ta det taxiselskapet. Har så smått begynt å  reise med dem igjen, men er anspent til jeg ser hvilket taxinummer som skal hente meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det bli han; ta opp all samtale fra du setter deg inn i baksetet. :jolie: Bevis - klage = mann fjernet fra jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...