Sola de Skrevet i går, 08:03 Forfatter #7581 Del Skrevet i går, 08:03 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): ...og plutselig bumper du inn i en lokal kryper og så blir historien en helt annen. Olala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 08:05 Forfatter #7582 Del Skrevet i går, 08:05 Regnet pisker ute. Håper det roer seg ned snart, så man kan gå ut, uten å bli gjennomvåt. Synes det kommer fra alle kanter samtidig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 09:19 Forfatter #7583 Del Skrevet i går, 09:19 Har vært og handlet på en butikk noen kilometer unna. Hadde tenkt meg på kjøpesenteret, men buksa mi var våt blitt, så orket ikke vandre rundt slik. Jeg forsøker å unngå matlevering Må jo lage ukesmeny om jeg skal ha matlevering. Akkurat nå er jeg så matlei at jeg ikke kommer på noen ting jeg har lyst på, når jeg titter igjennom menys sortiment på nettet. Da har man et lite problem, for de har jo størst utvalg, så da må jeg avsted selv og titte i frysedisker og den slags. Ble ikke noe klokere. Men fikk kjøpt stryhns leverpostei og enda mer rekeost, så da klarer jeg meg. I dag blir det hjemmelaget pannemix til middag. I morgen blir det løvstek, salat og pommes frites med hjemmelaget dressing tror jeg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:26 #7584 Del Skrevet i går, 09:26 For en god planleggingshusmor du er. Stikk motsatt av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3 timer siden Forfatter #7585 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): For en god planleggingshusmor du er. Stikk motsatt av meg selv. Planleggingshusmor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3 timer siden Forfatter #7586 Del Skrevet 3 timer siden God morgen. Våknet halv sju av fuglekvitter. Var hva jeg hadde lyst til å gjøreI mine ører blir fuglekvitter om morgenen støy. Om dagen ellers driter jeg i den, men når jeg vil sove Der jeg bodde før var det helst ugla på jakt jeg hørte om morgenen av fugler, ellers ikke så mye annet. Her er det kråker, spurv, duer, skjære etter hva jeg har sett. Og 3 katter i nabohusene Ser bare den røde fare som jeg kaller den for fyke over eiendommen her og fuglene flakser av sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 56 minutter siden #7587 Del Skrevet 56 minutter siden God søndag til Sola mi, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 41 minutter siden Forfatter #7588 Del Skrevet 41 minutter siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): God søndag til Sola mi, uansett. God morgen hoppeloppen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 36 minutter siden Forfatter #7589 Del Skrevet 36 minutter siden Spiser potetgull, drikker saft og holder på med klesvask. Fant enda flere tøyservietter Hvor mange kan man egentlig ha Greit nok, jeg vet jeg har til enhver anledning passende, men har jo vasket ørten av dem allerede. Må da bli tomt en gang Verste er at jeg unngår å bruke dem, fordi det blir stygge flekker på dem, som ofte ikke går bort i vask. Da blir ikke de brukt igjen, så bortkastet egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 34 minutter siden #7590 Del Skrevet 34 minutter siden Tøyservietter er enkle å stryke, men jeg liker egentlig ikke å bruke dem. Foretrekker papir, rett i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22 minutter siden Forfatter #7591 Del Skrevet 22 minutter siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Tøyservietter er enkle å stryke, men jeg liker egentlig ikke å bruke dem. Foretrekker papir, rett i søpla. Jeg glemte å ta med meg strykejernet mitt! Det lå i kjøkkenskapet og var siste jeg skulle ta med meg før jeg gikk ut døra der jeg bodde før Fikk det av Bestemor 😕 Nå er det nok sikkert kastet for lengst. Foretrekker papir jeg også. Er bare at jeg har et ekstremt forbruk av dem. Derav jeg tenkte det ville være bedre med tøyservietter, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå