Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

NYDELIG friskt! :nikke: Blir godt å ha på nattkjolen om noen timer. Jupp, ordentlig med lange armer og fotsid nesten. :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

NYDELIG friskt! :nikke: Blir godt å ha på nattkjolen om noen timer. Jupp, ordentlig med lange armer og fotsid nesten. :rodmer:

Så digg! Må være deilig å ha på seg :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Så digg! Må være deilig å ha på seg :rodmer:

Haha...jeg holdt på å si at det er jeg men, sa det ikke! :laugh: Den er det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Haha...jeg holdt på å si at det er jeg men, sa det ikke! :laugh: Den er det.

Hahaha :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å vaske klær. Hører sentrifugeringen er i gang nå, er ferdig straks. Skal ha på en maskin til etterpå med to vårjakker. Er nok litt i tidligste laget, men men :sol: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (11 timer siden):

God helg :blomst2:

God helg :strix:

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

God helg igjen dere to. :) 

God helg :strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, måtte se hvilken dag det er :fnise: Må huske på å ringe i morgen. Som sagt store unådedagen :ler: 

Har vært og hentet en pakke. Måtte noen sekunder skaffe meg postenapp for å få endret hvor jeg mottar pakker. Plutselig begynte jeg å motta pakker på en post i butikk jeg ikke aner hvor er en gang. Søskenet mitt kjørte og hentet pakker for meg der, og sa jeg måtte endre i appen. App. Sånt noe har ikke jeg, så fikk det en kort tid, så jeg fikk endret foretrukket hentested. Nå må jeg ta bussen et stykke for å hente, men der vet jeg i det minste hvor er hen. Fikk handlet ferskt brød også. Blir straks frokost :spise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Unner deg all laksen, men hva ble middagen i dag da? :hoppe: 

Skulle egentlig ha spaghetti, men ombestemte meg da jeg skulle koke pastaen. Ble pizza i stedet. Pinsabunn med bittelitt karbonadedeig, bittelitt pølse, masse løk, paprika og juanitatomater. Hadde en toropose med saus oppi. Mozarellaost på. Ble så der. For mye løk til å ha på pizza. Ellers ok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Har aldri laget slikt selv, så jeg syns du er ei flink Sol jeg. :nikke: God søndag! 

Har du aldri laget hjemmelaget pizza? Du spiser jo alltid så mye godt?  God søndag :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol: I dag kan det være at det blir vafler til middag :ler: Kan være blir vel rette ordet. Kjøpte vaffelrørepose for en måned siden :fnise: Blir nok sikkert liggende en måned til kjenner jeg meg rett. Har ikke pakket ut vaffeljernet enda, så derfor utsettingen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (29 minutter siden):

Har du aldri laget hjemmelaget pizza? Du spiser jo alltid så mye godt?  God søndag :sol: 

Aldri. :)  Mye jeg aldri har laget skjønner du. "Hjemmelaget" har pleid å gå på brødbakst. :nikke:  
Suppe. Lapskaus og annen rett-frem-mat. Ting som kan hives oppi ei stor gryte og lage seg selv er flott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Aldri. :)  Mye jeg aldri har laget skjønner du. "Hjemmelaget" har pleid å gå på brødbakst. :nikke:  
Suppe. Lapskaus og annen rett-frem-mat. Ting som kan hives oppi ei stor gryte og lage seg selv er flott. 

Aha :nikke: Jeg liker slik matlaging best jeg også. Mindre oppvask å tenke på :ler: Liker å lage mat i ildfast form. Går så kjapt. Alt i ovnen og etter så så lang tid er det ferdig, uten at jeg trenger å stå og røre i flere gryter osv :sol: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husket til og med på at det er morsdag :juhu: Måtte dog påminnes av min far om det, men ringte først til Bestemor og forstyrret henne i frokosten, og deretter ringte jeg min mor og vekket henne :ler: Så nå slapp jeg hvertfall å havne i unåde for å glemme å ringe. :ler: Jeg har ikke barn selv, så husker aldri på slike dager. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Hurra for Sola som har gjort det hun skulle! :klappe: 

:ler: Ja, er riktig så stolt over meg selv :skratte: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...