Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:52 #7441 Del Skrevet torsdag kl 16:52 NYDELIG friskt! Blir godt å ha på nattkjolen om noen timer. Jupp, ordentlig med lange armer og fotsid nesten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 16:55 Forfatter #7442 Del Skrevet torsdag kl 16:55 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): NYDELIG friskt! Blir godt å ha på nattkjolen om noen timer. Jupp, ordentlig med lange armer og fotsid nesten. Så digg! Må være deilig å ha på seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:57 #7443 Del Skrevet torsdag kl 16:57 Sola de skrev (1 minutt siden): Så digg! Må være deilig å ha på seg Haha...jeg holdt på å si at det er jeg men, sa det ikke! Den er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 21:00 Forfatter #7444 Del Skrevet torsdag kl 21:00 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Haha...jeg holdt på å si at det er jeg men, sa det ikke! Den er det. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 15:45 Forfatter #7445 Del Skrevet fredag kl 15:45 Holder på å vaske klær. Hører sentrifugeringen er i gang nå, er ferdig straks. Skal ha på en maskin til etterpå med to vårjakker. Er nok litt i tidligste laget, men men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet fredag kl 21:39 #7446 Del Skrevet fredag kl 21:39 God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:00 #7447 Del Skrevet lørdag kl 06:00 God helg igjen dere to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 09:25 Forfatter #7448 Del Skrevet lørdag kl 09:25 Rumle skrev (11 timer siden): God helg God helg Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): God helg igjen dere to. God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 09:30 Forfatter #7449 Del Skrevet lørdag kl 09:30 Haha, måtte se hvilken dag det er Må huske på å ringe i morgen. Som sagt store unådedagen Har vært og hentet en pakke. Måtte noen sekunder skaffe meg postenapp for å få endret hvor jeg mottar pakker. Plutselig begynte jeg å motta pakker på en post i butikk jeg ikke aner hvor er en gang. Søskenet mitt kjørte og hentet pakker for meg der, og sa jeg måtte endre i appen. App. Sånt noe har ikke jeg, så fikk det en kort tid, så jeg fikk endret foretrukket hentested. Nå må jeg ta bussen et stykke for å hente, men der vet jeg i det minste hvor er hen. Fikk handlet ferskt brød også. Blir straks frokost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 10:07 Forfatter #7450 Del Skrevet lørdag kl 10:07 Det ble en helt nydelig frokost. Brødskiver med røkelaks Elsker laks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 17:38 #7451 Del Skrevet lørdag kl 17:38 Unner deg all laksen, men hva ble middagen i dag da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 18:28 Forfatter #7452 Del Skrevet lørdag kl 18:28 Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Unner deg all laksen, men hva ble middagen i dag da? Skulle egentlig ha spaghetti, men ombestemte meg da jeg skulle koke pastaen. Ble pizza i stedet. Pinsabunn med bittelitt karbonadedeig, bittelitt pølse, masse løk, paprika og juanitatomater. Hadde en toropose med saus oppi. Mozarellaost på. Ble så der. For mye løk til å ha på pizza. Ellers ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 05:37 #7453 Del Skrevet søndag kl 05:37 Har aldri laget slikt selv, så jeg syns du er ei flink Sol jeg. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 07:55 Forfatter #7454 Del Skrevet søndag kl 07:55 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har aldri laget slikt selv, så jeg syns du er ei flink Sol jeg. God søndag! Har du aldri laget hjemmelaget pizza? Du spiser jo alltid så mye godt? God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 07:57 Forfatter #7455 Del Skrevet søndag kl 07:57 God morgen I dag kan det være at det blir vafler til middag Kan være blir vel rette ordet. Kjøpte vaffelrørepose for en måned siden Blir nok sikkert liggende en måned til kjenner jeg meg rett. Har ikke pakket ut vaffeljernet enda, så derfor utsettingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:27 #7456 Del Skrevet søndag kl 08:27 Sola de skrev (29 minutter siden): Har du aldri laget hjemmelaget pizza? Du spiser jo alltid så mye godt? God søndag Aldri. Mye jeg aldri har laget skjønner du. "Hjemmelaget" har pleid å gå på brødbakst. Suppe. Lapskaus og annen rett-frem-mat. Ting som kan hives oppi ei stor gryte og lage seg selv er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 10:08 Forfatter #7457 Del Skrevet søndag kl 10:08 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aldri. Mye jeg aldri har laget skjønner du. "Hjemmelaget" har pleid å gå på brødbakst. Suppe. Lapskaus og annen rett-frem-mat. Ting som kan hives oppi ei stor gryte og lage seg selv er flott. Aha Jeg liker slik matlaging best jeg også. Mindre oppvask å tenke på Liker å lage mat i ildfast form. Går så kjapt. Alt i ovnen og etter så så lang tid er det ferdig, uten at jeg trenger å stå og røre i flere gryter osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 10:12 Forfatter #7458 Del Skrevet søndag kl 10:12 Jeg husket til og med på at det er morsdag Måtte dog påminnes av min far om det, men ringte først til Bestemor og forstyrret henne i frokosten, og deretter ringte jeg min mor og vekket henne Så nå slapp jeg hvertfall å havne i unåde for å glemme å ringe. Jeg har ikke barn selv, så husker aldri på slike dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:23 #7459 Del Skrevet søndag kl 11:23 Hurra for Sola som har gjort det hun skulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 11:36 Forfatter #7460 Del Skrevet søndag kl 11:36 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hurra for Sola som har gjort det hun skulle! Ja, er riktig så stolt over meg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå