Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å vaske klær. Ikke så veldig mye som skal vaskes egentlig. Er ting jeg før ville latt ligge i skittentøyskurven fram til jeg hadde nok plagg til full maskin, men like greit å få det vasket og lagt på plass, i stedet for å la det ligge i evigheter.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har myst noen steder på "siste salget før det er over" og det er ikke morsomt billig lengre. :sukk: 
Bestilte jeg noe?  :nei: Nei. Bare et par tynne treningsgensere med hull til tommelen. Myke og fine underst nå i kulda. 

Ut over det var jeg superstandhaftig. :jolie:                                                            ( 👺 )

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Jeg har myst noen steder på "siste salget før det er over" og det er ikke morsomt billig lengre. :sukk: 
Bestilte jeg noe?  :nei: Nei. Bare et par tynne treningsgensere med hull til tommelen. Myke og fine underst nå i kulda. 

Ut over det var jeg superstandhaftig. :jolie:                                                            ( 👺 )

Synes alt er så dyrt, men har stort sett alltid rabattkoder på 20-40 prosent overalt, så går greit. Men heldigvis skal jeg ikke ha klær. I stedet for å kjøpe nytt, så får jeg heller bruke det jeg har. Ser fram til sommersesongen. Da har jeg mye å velge blant. Er vinterkolleksjonen min som er litt tynn, men det får så være.

Tror dog jeg til høsten må på leting etter ny vinterjakke. Den jeg bruker mest, holder nok ikke en vinter til.

Treningsgensere kommer godt med :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...