Sola de Skrevet 19. januar Forfatter #7241 Del Skrevet 19. januar Jeg holder på å vaske klær. Ikke så veldig mye som skal vaskes egentlig. Er ting jeg før ville latt ligge i skittentøyskurven fram til jeg hadde nok plagg til full maskin, men like greit å få det vasket og lagt på plass, i stedet for å la det ligge i evigheter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #7242 Del Skrevet 19. januar (endret) Jeg har myst noen steder på "siste salget før det er over" og det er ikke morsomt billig lengre. Bestilte jeg noe? Nei. Bare et par tynne treningsgensere med hull til tommelen. Myke og fine underst nå i kulda. Ut over det var jeg superstandhaftig. ( 👺 ) Endret 19. januar av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. januar Forfatter #7243 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Jeg har myst noen steder på "siste salget før det er over" og det er ikke morsomt billig lengre. Bestilte jeg noe? Nei. Bare et par tynne treningsgensere med hull til tommelen. Myke og fine underst nå i kulda. Ut over det var jeg superstandhaftig. ( 👺 ) Synes alt er så dyrt, men har stort sett alltid rabattkoder på 20-40 prosent overalt, så går greit. Men heldigvis skal jeg ikke ha klær. I stedet for å kjøpe nytt, så får jeg heller bruke det jeg har. Ser fram til sommersesongen. Da har jeg mye å velge blant. Er vinterkolleksjonen min som er litt tynn, men det får så være. Tror dog jeg til høsten må på leting etter ny vinterjakke. Den jeg bruker mest, holder nok ikke en vinter til. Treningsgensere kommer godt med 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #7244 Del Skrevet 20. januar Sola er flink. En riktig fornuftig husmor blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar Forfatter #7245 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Sola er flink. En riktig fornuftig husmor blitt. Sola priser seg lykkelig for møbelbutikkers prisløfter Trengte noen møbler til og når de var kjøpt, så kom jeg unna med kun å betale for frakten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #7246 Del Skrevet 20. januar Det var en god start på nytt år. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar Forfatter #7247 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Det var en god start på nytt år. Gratulerer. Jeg bestilte tror det var dagen før black friday. Var Black week og sto pris som var skulle vare hele uka.. dagen etterpå var det halve prisen på en ting. Fant ut jeg skulle vente til januarsalget før jeg kjøpte resten jeg trengte Et par ting på tilbud nå og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar Forfatter #7248 Del Skrevet 21. januar Skulle steke ytrefilet av svin. Pleier vanligvis å brune den lett på stekepannen før jeg lar den steke i ovnen. Det gadd jeg ikke gjøre i dag. Tenkte det ville få kjappere å steke på stekepannen hele greien Da den så ut som den pleier å se ut etter å ha vært i ovnen, ante jeg uråd. Delte den i to. Den var jo helt rå inni Det er ikke spiselig for ei Sola, som ikke er så glad i rødt kjøtt. Delte det opp i flere biter, som alle var rå. Ødela i grunn hele middagen. Kjøttet ble kjempetørt og middagsbesøket mitt var ikke særlig begeistret. Hadde nok vært bedre å steke det som jeg pleier, og heller skjære opp i tynne skiver deretter Blir nok lenge til neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #7249 Del Skrevet 21. januar Hoppen vil ha godt stekt kjøtt - alltid - og flere har påpekt at jeg ødelegger jo kjøttet da, men det gjør ingenting; jeg liker det sånn. Bedre lykke neste gang, Sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar Forfatter #7250 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hoppen vil ha godt stekt kjøtt - alltid - og flere har påpekt at jeg ødelegger jo kjøttet da, men det gjør ingenting; jeg liker det sånn. Bedre lykke neste gang, Sola. Samme her. Svært godt stekt Du kan få spise med meg du. Blir lenge til Når jeg lager mislykkede middager, blir det en stund til neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar Forfatter #7251 Del Skrevet 21. januar Må ha belysning til soverommene. Kanskje noen bordlamper. Gidder ikke betale for elektriker. Har så langt bare hatt lyset på i naborommene, og det har vært nok, men når man river ned telefonen eller brillene midt på natten, så trenger man et lys å sette på. Får se hva jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar Forfatter #7252 Del Skrevet 21. januar Lite som er etter min smak. Så fæle lamper som er i mote nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #7253 Del Skrevet 22. januar (endret) Sola de skrev (16 timer siden): Må ha belysning til soverommene. Kanskje noen bordlamper. Gidder ikke betale for elektriker. Har så langt bare hatt lyset på i naborommene, og det har vært nok, men når man river ned telefonen eller brillene midt på natten, så trenger man et lys å sette på. Får se hva jeg finner. Jeg foreslå et hvitt nattlys til å plugge rett inn i kontakten. Jeg bruker det selv, så slipper jeg å romstere rundt i mørket og sparke lilletåa inn i sengebenet. Sånt et lite lys er veldig kjekt i bruk. Endret 22. januar av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. januar Forfatter #7254 Del Skrevet 22. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg foreslå et hvitt nattlys til å plugge rett inn i kontakten. Jeg bruker det selv, så slipper jeg å romstere rundt i mørket og sparke lilletåa inn i sengebenet. Sånt et lite lys er veldig kjekt i bruk. Står det på hele tiden da? Må ha noe som ikke er så veldig stor sokkel på, da briller og telefon tar opp meste av plass på nattbordet. Eller kanskje det blir bedre med lys, da jeg vil kunne se hvor jeg legger fra meg telefonen og brillene. Nå er det å lete i mørket og ting plasseres der jeg kjenner tom bordkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. januar Forfatter #7255 Del Skrevet 22. januar Har vært på behandling. Jeg måtte stå på bussen hjem Stappfull og vel så det. Klamret meg fast, så godt det lot seg gjøre. Hadde allerede ventet nærmere kvarteret på bussen, så var ikke så begeistret over å måtte stå enda lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #7256 Del Skrevet 22. januar Sola de skrev (30 minutter siden): Står det på hele tiden da? Må ha noe som ikke er så veldig stor sokkel på, da briller og telefon tar opp meste av plass på nattbordet. Eller kanskje det blir bedre med lys, da jeg vil kunne se hvor jeg legger fra meg telefonen og brillene. Nå er det å lete i mørket og ting plasseres der jeg kjenner tom bordkant. Det står på hele natta ja. Går ikke varmt og gir et behagelig lys. Tror jeg kjøpte mitt hvite hos min venn Clas O. Testet en annen først og lyset var orange - det gikk ikke. Jeg skal ikke ha det syklig skummelt om nettene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar Forfatter #7257 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): Det står på hele natta ja. Går ikke varmt og gir et behagelig lys. Tror jeg kjøpte mitt hvite hos min venn Clas O. Testet en annen først og lyset var orange - det gikk ikke. Jeg skal ikke ha det syklig skummelt om nettene heller. Hmmm. Det kan kanskje testes ut. Eneste er at på mitt soverom er de i høyde med senga støpsler. Det kan bli litt problematisk med lys. Blir vel liggende og titte på det Var ikke klar over det før jeg skulle lete etter støpsler ved gulvet.Har ikke senga den veien heller så de er ubrukelig for meg. Får finne fram en skøyteledning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar Forfatter #7258 Del Skrevet 23. januar God morgen. Er litt glatt ute i dag. Skulle ut med søppel i morges, og måtte holde meg fast i et gelender på vei ned "bakveien- bakken". Har knust et vannglass også. Om det fortsetter i dette tempoet er jeg tom for vannglass innen sommeren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar Forfatter #7259 Del Skrevet 23. januar Var på nye "nærbutikken" Sier " for jeg synes ikke den er så nær.Må opp en bakke for å komme dit. Er stor forskjell på flat vei og oppoverbakke hele veien Hentet to pakker. Skulle gå ned bakken for å gå hjem det er både glatt og litt uoversiktlig. Tror ikke jeg blir gode venner med den veien. For å ta bussen går jeg en annen vei, så den er grei, men for å hente pakker Venter en pakke til levert der, så må opp der igjen en av de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar Forfatter #7260 Del Skrevet 23. januar Middagen spist. Ble hamburgerkaker, pommes frites, hjemmelaget dressing og salat. Var sånne ekstra trumfpoeng- kaker eller hva jeg skal kalle dem for på Meny. Syntes de var ganske gode jeg. Fikk hjemlevering i går. Var helt tom for brød, så bestilte alle jeg hadde lyst på av slikt Fryseren min er full blitt. Nå blir det ikke kjøpt noe som helst mat, før det begynner å bli tomt i både kjøleskapsdelen og i frysedelen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå