Sola de Skrevet 13. november Forfatter #6681 Del Skrevet 13. november Rumle skrev (41 minutter siden): Forstår deg kjempegodt altså, for jeg er akkurat sånn selv og, vil ordne selv. Men, av og til må man bare akseptere hjelp selv om det er vanskelig Jo. Synes bare det ser så teit ut. Store meg ikke skal klare å gjøre nesten noe. Stå der på stas og se på andre slite. Men skal i alle fall sørge for at de får det lettest mulig. At det ikke blir for tunge løft på annet enn møbler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #6682 Del Skrevet 14. november Rumle skrev (18 timer siden): Se på nummeret på innlegget ditt! #6666! Jøss, sånt pleier ikke jeg å få med meg Wow...det så jeg ikke... ...og velger å tro at det er et lykketall, på lik linje med en firkløver. Jeg hadde blitt veldig glad om jeg fant en slik vekst....og om jeg fant en 200 grams sjokolade med samme navn. lol Rumle skrev (17 timer siden): Ja! Men er det ikke egentlig 666 som er skummelt? Men, det kan vel ikke være bra med en ekstra 6'er heller? Fascinerende okke som Står man på hodet opp ned så blir det niere. Jeg tar det med ro. Sola de skrev (16 timer siden): Jo. Synes bare det ser så teit ut. Store meg ikke skal klare å gjøre nesten noe. Stå der på stas og se på andre slite. Men skal i alle fall sørge for at de får det lettest mulig. At det ikke blir for tunge løft på annet enn møbler. Benytt anledningen og finn frem din indre "dirigent" og pek ballettgrasiøst og si hvor du vil ha tingene plassert? NEI, IKKE DER! Det kan du rope med kraft og ynde av og til, for det er ikke skadelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. november Forfatter #6683 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Wow...det så jeg ikke... ...og velger å tro at det er et lykketall, på lik linje med en firkløver. Jeg hadde blitt veldig glad om jeg fant en slik vekst....og om jeg fant en 200 grams sjokolade med samme navn. lol Står man på hodet opp ned så blir det niere. Jeg tar det med ro. Benytt anledningen og finn frem din indre "dirigent" og pek ballettgrasiøst og si hvor du vil ha tingene plassert? NEI, IKKE DER! Det kan du rope med kraft og ynde av og til, for det er ikke skadelig. Det er hva mitt søsken også sa Har tenkt å merke alt veldig godt, så forhåpentligvis blir ikke ting satt, så alt for veldig feil. Ikke minst skal jeg kvitte meg med veldig mye. Tror alle hjem trenger reale opprydninger nå og da. For en skrotsamler som meg, blir det nesten lastebillass hver gang, men men 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #6684 Del Skrevet 14. november Sola de skrev (8 minutter siden): menn menn Kvinner! Kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. november Forfatter #6685 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Kvinner! Kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november Forfatter #6686 Del Skrevet 15. november Da er plommetreet blitt historie. I det ble dagslys kuttet jeg det ned. Er meldt uvær i morgen. Flere "fortøyninger" var løsnet. Jeg måtte få det ned før uværet kom. Ble med ett veldig lyst i stua. Store treet tok tydeligvis mye lys. Sa vel det samme, da jeg kvittet meg paraplyplantene, men de var jo superstore. Nå er det ingen planter igjen på balkongen. Kun jorda igjen i noen potter, så får ta dem for meg en annen dag. Litt vemodig i grunn. Har bodd her i bygningen i over 10 år, og i over 9 av dem, har plommetreet vært her. Man venner seg til sine ting/ omgivelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #6687 Del Skrevet 15. november Åååå...høres litt vemodig ut ja...en venner seg til et sted og kaller det hjem for en stund, men du er heldig som får en bedre (håper da det?) plass å bo på fremover. Har ikke hørt så mye om det. Er det større sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november Forfatter #6688 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Åååå...høres litt vemodig ut ja...en venner seg til et sted og kaller det hjem for en stund, men du er heldig som får en bedre (håper da det?) plass å bo på fremover. Har ikke hørt så mye om det. Er det større sa du? Var ikke leiligheten jeg tenkte på Var treet Ja det er større. Her jeg bor nå er det 1 soverom. Der jeg skal bo er det 2 Du vet hva det betyr! Hobbytid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november Forfatter #6689 Del Skrevet 15. november Jeg har sett et hobbyskap hos mange diy- ere på youtube. Jeg kunne hatt bruk for et slikt et til skrotet mitt, men jeg har en annen plan, som involverer noen hyller ved navn Billy og dører på dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november Forfatter #6690 Del Skrevet 15. november Dører på hyller blir vel stikkord. Få ens skrot bak dører, så man slipper å sitte å se på det hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #6691 Del Skrevet 15. november Sola de skrev (3 minutter siden): Var ikke leiligheten jeg tenkte på Var treet Ja det er større. Her jeg bor nå er det 1 soverom. Der jeg skal bo er det 2 Du vet hva det betyr! Hobbytid! Ok...jo en knytter seg til store vekster også. Er det et skikkelig romslig sted? Stort hobbyrom og stort nok soverom? Plass til klær og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november Forfatter #6692 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ok...jo en knytter seg til store vekster også. Er det et skikkelig romslig sted? Stort hobbyrom og stort nok soverom? Plass til klær og sånn? Nja. Det som jeg skal ha til soverom er litt merkelig plassering på dører, så det tvinger en gitt planløsning. Jeg tenkte å ta med noen av mine klesskap her. Det i gangen og et feilkjøp jeg har innenfor stuedøren stående. Det siste er egentlig et barneskap, så ikke plass til annet enn julegaver i skulle jeg til å si Er hva jeg har pleid å ha i det. Men tenkte å ha håndklær og slikt i det. Er garderobe på rommet fra før. Så tenker bunad og jakker får være i det. Jeg holder på å ha en real rydding i klærne mine. Kun til bruk hjemme- klær kvittes med alt sammen. Da er det egentlig ikke så mye igjen. Har fylt opp en hel søppelsekk med jakker, kjoler, bher og sengetøy i dag, som skal kvittes med. Har 3 stappfulle kofferter med klær jeg ikke bruker heller, så de skal også kvittes med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #6693 Del Skrevet 15. november Det går an å tenke utradisjonelt og ha skap på den lengste veggen, uansett hvor dette blir. Mange skap på stue - ingen hindring...eller seng på stue, så flere skap plasseres på "soverom". Funderer litt på den saken her også faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november Forfatter #6694 Del Skrevet 15. november Den lengste veggen til soverommet har sånn 1/4 vei inn i rommet en dør, som fører inn på badet. På andre langveggen er døren til stuen 2/4 på veggen. Det er den stuedøren som irriterer meg. Gjør at jeg ikke kan ha sengen den veien, da nattbord vil komme i veien. Skapene vil passe best inn i "tomrommet" på andre siden av dørene. Har vinduer på andre veggen. I stua, skal jeg ha andre møbler. Spisebordet må stå der. Så skal jeg ha stoler, tvmøbel og et skap jeg har mummikopper osv i. Vurderer å kjøpe et bokskap, men må måle opp og se at jeg får plass nok. Er litt lei overmøblerte hjem, så kan være jeg dropper det, om det blir for trangt. På soverom nr 2, så skal jeg ha inn garderobeskapet jeg har i gangen her. Jeg holder på å rydde i gangen her. I dag har "vandre gjennom Narnias garderobeskap"- området i gangen min stått for tur. En hel søppelsekk full. Er storfornøyd med å kvitte meg med ting Jeg fant til og med 3 jakker jeg har glemt jeg har. + 2 fine kjoler Fant en fleecejakke, som aldri har vært brukt. Skal vaske den i morgen og få den pakket ned når den blir tørr. Skal kvitte meg med mange par sko også. Det jeg tror min mor og tante vil like, skal de få, men ting de har tidligere prøvd og ikke likt, kaster jeg. Mitt mål er å ikke har mer sko enn jeg får plass til i skohyllene mine ( har 3 tjusig fra ikea oppå hverandre montert) Disse har vært stappet dobbelt i tillegg har jeg en annen nesten like høy skohylle full av sko. Bruker nesten ingen av disse. Er mange sko, som har vært brukt en gang, gitt meg gnagsår, for så å bli stappet inn i en av skohyllene og aldri brukt igjen. Akkurat det er veldig typisk. Får gnagsår veldig lett, så er et lite mareritt det der. I fjor eller var det i forfjor Samma det, så kjøpte jeg en veldig fin knaggrekke i en liten interiørbutikk. Den tenkte jeg å skru opp. Der skal det ikke henge mer jakker enn hva det er sesong for, og som jeg faktisk passer. Er lei av å ha ørten jakker i alle tenkelige størrelser hengende. Tar jo bare opp unødvendig med plass. Tror kanskje et av de overromantiske speilene mine skal få henge i gangen også. Ikke helt min stil lenger, men de gjør jo jobben sin, så da får de være med. Har noen malingsspann/ kvist og sperregrunn stående i gangen her. De får jeg sette i en bod der tror jeg. Malingen var så dyr at jeg ikke gidder å kaste den. Kan sikkert bruke den om jeg begynner med malingsgriseriet mitt igjen en dag, selv om det er veggmaling. Når jeg har fått tømt gangen, så blir det lettere å få ut resten av rotet mitt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet fredag kl 18:35 #6695 Del Skrevet fredag kl 18:35 God helg i tråden og lykke til med sorterings og organiserings-prosjektet ditt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:55 #6696 Del Skrevet lørdag kl 05:55 Stiller meg fullstendig bak sekken med gode ønsker her og håper at du bobler over av iver og litt uante krefter, for jeg kjenner at det jeg selv en gang hadde liksom renner ut av armer og bein ved tanke på alt som Sola vår må igjennom nå. Når alt omsider blir ferdig kan du sove ut i en veldig god seng...tenk på det du. Det gjør jaffal jeg. God lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 09:14 Forfatter #6697 Del Skrevet lørdag kl 09:14 Rumle skrev (14 timer siden): God helg i tråden og lykke til med sorterings og organiserings-prosjektet ditt Takk God helg til deg også Rumlemor Er så digg å kaste ting Et skjørt gikk nettopp oppi søppelposen. Skjørt er en ting jeg aldri har lært meg til å gå med. De liksom vrenger seg rundt kroppen og er jo ikke i ro. Plutselig er det helt skjevt på og det som skal være bak, havner plutselig foran Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Stiller meg fullstendig bak sekken med gode ønsker her og håper at du bobler over av iver og litt uante krefter, for jeg kjenner at det jeg selv en gang hadde liksom renner ut av armer og bein ved tanke på alt som Sola vår må igjennom nå. Når alt omsider blir ferdig kan du sove ut i en veldig god seng...tenk på det du. Det gjør jaffal jeg. God lørdag. Den senga ja. Jeg har funnet hovedseng, men jeg er jo som prinsessen på erten med mine ørten overmadrasser, og der sliter jeg litt med å finne noen jeg liker. Eller som kjennes ok ut Liker siste overmadrassen, jeg kjøpte til senga jeg har nå, men den selges ikke lenger tror jeg. Finner den hvertfall ikke når jeg googler 😕 Det er slitsomt å flytte. Men sånn er det en gang. God lørdag til deg også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 10:11 #6698 Del Skrevet lørdag kl 10:11 Takk. ...men har du flere overmadrasser oppå hverandre, så det til sist blir en meter ekstra madrass? - Ordet er sjokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 10:26 Forfatter #6699 Del Skrevet lørdag kl 10:26 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Takk. ...men har du flere overmadrasser oppå hverandre, så det til sist blir en meter ekstra madrass? - Ordet er sjokka Ja Nå har jeg 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 10:26 Forfatter #6700 Del Skrevet lørdag kl 10:26 Er vel bare vant til det, så synes senger med bare en er vonde å ligge i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå