Sola de Skrevet tirsdag kl 15:12 Forfatter #6661 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 Har bestilt meg ny støvsuger. En vaskekostlignende denne gangen også. Likedan som den forrige, bare i annen farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 15:18 Forfatter #6662 Del Skrevet tirsdag kl 15:18 Tror hovedproblemet med min gamle, er hva som skjedde med den, like etter jeg fikk den. Søskenet mitt druknet den. Husker ikke helt hvordan lenger, men enden på visa var at støvsugeren fikk enorme mengder vann over seg. Den virket ikke etterpå. Forsøkte å starte den av og til til ingen nytte. Skulle kaste den, og skulle bare teste den en siste gang. Da virket den plutselig. Er nok best med nytt hjem, ny støvsuger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 17:30 Forfatter #6663 Del Skrevet tirsdag kl 17:30 Hadde før i dag et lite ras i sofaen. Det vil si den er stappet for tiden. En stor rød oppbevaringspose med julegaver. Klær, som ikke er lagt på plass Bøker, julegaver som gjenstås å pakke inn. Så raste alt og jeg kunne ikke finne lommeboka. Endevendte sofaen. tittet under sofaen. I gangen var den ikke. Ikke noen andre plasser jeg tittet heller. Fant den til slutt på en stol. Hadde gjort seg å miste den nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 17:37 #6664 Del Skrevet tirsdag kl 17:37 En vaskekoststøvsuger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 18:02 Forfatter #6665 Del Skrevet tirsdag kl 18:02 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): En vaskekoststøvsuger? Hva jeg kaller dem for de der batteridrevne med en liten støvsuger fast i seg. Så dårlig forklart Vaskekoststøvsuger synes jeg forklarer bedre. Nogenlunde sånn her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 21:29 #6666 Del Skrevet tirsdag kl 21:29 Åja... 2-i-1 som jeg kaller dem. Fine de der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 12:39 #6667 Del Skrevet i går, 12:39 Sola de skrev (21 timer siden): Synes denne med tommel i midten er best å bruke. Da kan man bruke både venstre og høyre hånd kjapt i votten, uten å tenke på å få den rett på hånda. Denne med tommelen på en side, liker jeg rett og slett ikke Ååh sånn i midten, da forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 12:41 #6668 Del Skrevet i går, 12:41 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Åja... 2-i-1 som jeg kaller dem. Fine de der. Se på nummeret på innlegget ditt! #6666! Jøss, sånt pleier ikke jeg å få med meg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 12:57 Forfatter #6669 Del Skrevet i går, 12:57 Rumle skrev (16 minutter siden): Se på nummeret på innlegget ditt! #6666! Jøss, sånt pleier ikke jeg å få med meg Skumle tall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 12:59 Forfatter #6670 Del Skrevet i går, 12:59 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Åja... 2-i-1 som jeg kaller dem. Fine de der. Rumle skrev (19 minutter siden): Ååh sånn i midten, da forstår jeg Synes de er lettere å bruke om man i full fart skal kle på seg vott. har ikke tid til å få vott rett vei da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 13:08 #6671 Del Skrevet i går, 13:08 (endret) Sola de skrev (10 minutter siden): Skumle tall Ja! Men er det ikke egentlig 666 som er skummelt? Men, det kan vel ikke være bra med en ekstra 6'er heller? Fascinerende okke som Endret i går, 13:08 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 13:08 Forfatter #6672 Del Skrevet i går, 13:08 Jeg vil jo helst gjøre ting selv. Søskenet mitt delvis fornærmet meg her om dagen. Sikkert fordi det hadde rett. Har vært til kontroll i dag. Der fikk jeg tommel ned for å hjelpe til under flyttingen. Jeg går mer i veien enn jeg er til nytte, om jeg skal være ærlig. Men vil jo hjelpe til jeg også. :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 13:09 Forfatter #6673 Del Skrevet i går, 13:09 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja! Men er det ikke egentlig 666 som er skummelt? Men, det kan vel ikke være bra med en ekstra 6'er heller? En ekstra sekser. Det så jeg ikke 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 13:10 #6674 Del Skrevet i går, 13:10 (endret) Sola de skrev (3 minutter siden): Jeg vil jo helst gjøre ting selv. Søskenet mitt delvis fornærmet meg her om dagen. Sikkert fordi det hadde rett. Har vært til kontroll i dag. Der fikk jeg tommel ned for å hjelpe til under flyttingen. Jeg går mer i veien enn jeg er til nytte, om jeg skal være ærlig. Men vil jo hjelpe til jeg også. 😕 Nå må du love å gjøre som legen sier! Forstår det er vanskelig, men du må "bare" bite det i deg og godta hjelp! Endret i går, 13:12 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 13:10 #6675 Del Skrevet i går, 13:10 Sola de skrev (1 minutt siden): En ekstra sekser. Det så jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 13:20 Forfatter #6676 Del Skrevet i går, 13:20 Rumle skrev (7 minutter siden): Nå må du love å gjøre som legen sier! Forstår det er vanskelig, men du må "bare" bite det i deg og godta hjelp! Synes bare det er kjipt Vil jo klare det selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 13:25 #6677 Del Skrevet i går, 13:25 (endret) Sola de skrev (5 minutter siden): Synes bare det er kjipt Vil jo klare det selv. Det forstår jeg veldig godt! Men, tenk om du blir dårligere? Endret i går, 13:25 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 13:31 Forfatter #6678 Del Skrevet i går, 13:31 Rumle skrev (5 minutter siden): Det forstår jeg veldig godt! Men, tenk om du blir dårligere? Dere har rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 13:31 Forfatter #6679 Del Skrevet i går, 13:31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 13:33 #6680 Del Skrevet i går, 13:33 Sola de skrev (Akkurat nå): Dere har rett. Forstår deg kjempegodt altså, for jeg er akkurat sånn selv og, vil ordne selv. Men, av og til må man bare akseptere hjelp selv om det er vanskelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå