Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6601 Del Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): ...men jeg tar nesten aldri mer plass enn jeg trenger tante Sola mi. Ser ingen oppi der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6602 Del Skrevet 8. november Jeg har nettopp sett en stol jeg synes ser pen ut. Jeg har gjort den blemmen mange ganger før. Er i nettbutikk, så lar seg ikke gjøre å prøvesitte. Bør nok heller kjøpe den jeg har prøvesittet, men den er det ikke levering på på 2 måneder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6603 Del Skrevet 8. november Så tilfeldigvis telefonen min lyse opp. Det ringte visst. Så jeg hadde noen tapte anrop. Har på en eller annen måte slått av lyden på telefonen. Lurer på hvordan jeg får det til. Er ikke første gangen jeg kommer borti hva enn jeg kommer borti, så det skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #6604 Del Skrevet 8. november Sola de skrev (25 minutter siden): Så tilfeldigvis telefonen min lyse opp. Det ringte visst. Så jeg hadde noen tapte anrop. Har på en eller annen måte slått av lyden på telefonen. Lurer på hvordan jeg får det til. Er ikke første gangen jeg kommer borti hva enn jeg kommer borti, så det skjer. ...er vel ikke han lugubre sjafføren igjen vel? Sola de skrev (3 timer siden): Bør nok heller kjøpe den jeg har prøvesittet, men den er det ikke levering på på 2 måneder DA bør den være himmelsk god for Stjerteline og vennene hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6605 Del Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...er vel ikke han lugubre sjafføren igjen vel? DA bør den være himmelsk god for Stjerteline og vennene hennes. Nei. Bestemor og muttern Stjernestjerten er sjefen over alle sjefer når det gjelder sittemøbler, så skal godt gjøres at den blir fornøyd. Den liker ingen jeg har. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #6606 Del Skrevet 8. november Bestemor og mamsen må få lov. Kanskje du skulle forsøke å finne en slik stol som de sitter lenge i når de drar ut med romskip? Blir kanskje litt vanskelig, men sånn en skulle holde. Tempurtype kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6607 Del Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bestemor og mamsen må få lov. Kanskje du skulle forsøke å finne en slik stol som de sitter lenge i når de drar ut med romskip? Blir kanskje litt vanskelig, men sånn en skulle holde. Tempurtype kanskje? Hihihihi Verste er at jeg ser det for meg. Med slik hjelm på og alt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #6608 Del Skrevet 8. november Dette blir et fornuftig opprop som jeg helhjertet kan støtte! Det går til en god...bak. ( ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6609 Del Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dette blir et fornuftig opprop som jeg helhjertet kan støtte! Det går til en god...bak. ( ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. november #6610 Del Skrevet 8. november Stemmer for romstol herfra og God helg i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:53 #6611 Del Skrevet lørdag kl 05:53 Mens vi venter kan vi kose oss med "rompraliner" som jeg liker veldig godt i fullstørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 06:07 Forfatter #6612 Del Skrevet lørdag kl 06:07 Rumle skrev (9 timer siden): Stemmer for romstol herfra og God helg i tråden God helg rumlemor Men blir de ikke vektløse i rommet, så vekta blir annerledes i de stolene Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Mens vi venter kan vi kose oss med "rompraliner" som jeg liker veldig godt i fullstørrelse. Liker du de derre? Jeg liker ikke slike konfektsjokolader som jeg kaller alt slikt. Konfektgaver gir jeg videre til noen andre Liker ikke den type fyll i ting. Konjakkuler og den slags klarer jeg meg fint foruten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 06:08 Forfatter #6613 Del Skrevet lørdag kl 06:08 (endret) God morgen forresten. Hørte akkurat avisbudet komme. du verden. Her publiseres innlegg før jeg er ferdig med å skrive. Endret lørdag kl 06:08 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:08 #6614 Del Skrevet lørdag kl 06:08 Nøkkelordet er "rom", som oppe i spacen vettu. Noe må en bidra med av spise når du skal ha romstol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 06:13 Forfatter #6615 Del Skrevet lørdag kl 06:13 I dag skal jeg ut med søppelet, pante en pose tomgods, handle, spise frokost, pakke inn julegaver og vaske klær. Må vel få laget middag I dag. Har egentlig kun vært ribbebit eller kyllinglår fra ferskvaredisken eller ostesmørbrød hele uka. Er egentlig ingenting som frister :/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 06:14 Forfatter #6616 Del Skrevet lørdag kl 06:14 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nøkkelordet er "rom", som oppe i spacen vettu. Noe må en bidra med av spise når du skal ha romstol. Så lenge den vil være god å sitte i, så kan den få hete hva den vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:16 #6617 Del Skrevet lørdag kl 06:16 HUrra! Sola sa det, så da blir det slik! Måtte inspirasjonen ta deg på butikken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 06:41 Forfatter #6618 Del Skrevet lørdag kl 06:41 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): HUrra! Sola sa det, så da blir det slik! Måtte inspirasjonen ta deg på butikken! Så lenge noen av de faste ansatte er der, så kommer brødvarer i hyllene tidlig ellers blir klokken både 9 og halv ti før man ser snurten av brød. Og de har ikke grovbrød på lørdager av en eller annen grunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:43 #6619 Del Skrevet lørdag kl 06:43 Jeg tvinner mine fingre og sier tvi-tvi til deg og måtte lykken stå deg bi i brødhyllene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet lørdag kl 12:36 #6620 Del Skrevet lørdag kl 12:36 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Nøkkelordet er "rom", som oppe i spacen vettu. Noe må en bidra med av spise når du skal ha romstol. (og nå fikk jeg lyst på romboller! ) Håper du fant deg et godt brød, Solamiiio Endret lørdag kl 12:37 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå