Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #3921 Del Skrevet 17. februar Håper det er fikset. Får sjokk og hikke når sånt skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar Forfatter #3922 Del Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Håper det er fikset. Får sjokk og hikke når sånt skjer. Det håper jeg også. Virker hvertfall her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar Forfatter #3923 Del Skrevet 17. februar Eller får opp bad gateway noen ganger nå. Står feilen ligger hos kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #3924 Del Skrevet 17. februar Jaja...det går jo som regel som det skal her hver dag, så litt rusk får en tåle, så lenge de fikser opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. februar #3925 Del Skrevet 17. februar Sola de skrev (1 time siden): Ja. Jeg har blitt sendt på ferie før ved en feil, så tenkte kanskje det var noe slikt igjen, men fikk laget en feilmeldingstråd og sendt en melding, så kanskje litt rusk i maskineriet. Jeg trodde og at jeg var utestengt nå. lurte på hva jeg hadde gjort... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar Forfatter #3926 Del Skrevet 17. februar Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg trodde og at jeg var utestengt nå. lurte på hva jeg hadde gjort... Jeg fikk beskjed om da jeg ble sendt på ferie, at det var en feil den gang, som hadde utestengt flere Har aldri fått varsler, så tenkte det måtte være en feil, noe det var. Tror det var mange som ikke kom inn på forumet. Synes fortsatt det er litt tregt med å få åpnet tråder og sendt inn svar, men får hvertfall lest tråder nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar #3927 Del Skrevet 17. februar Tull og tøys her hos hos meg og, kommer og går ser det ut som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar Forfatter #3928 Del Skrevet 17. februar Rumle skrev (3 timer siden): Tull og tøys her hos hos meg og, kommer og går ser det ut som Ja. På telefonen får jeg opp bad gateway til stadighet. Ordner seg forhåpentligvis snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar Forfatter #3929 Del Skrevet 17. februar Satt og så på mesternes mester i reprise fra i går. Håper egentlig at det blir en annen enn Anders Aukland, som vinner finalen. Blir så åpenbart når de har slike menn, som han og Tufte med i programmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar Forfatter #3930 Del Skrevet 18. februar God morgen I dag skal jeg vaske klær. Får bare begynne, og så se hvor langt jeg kommer. Har svært kort vasketid, så det får bli som det blir. Bananfluene forflytter seg med lyset har jeg funnet ut. I går skinte solen og i de vinduene solen var i løpet av dagen, gikk fluene. Da kvelden kom, så sto lyset på badet. Prøv og gjett hvor ekle fluene forflyttet seg Har satt opp to eddikfeller der inne, samt drept alle jeg kom over. Er ekkelt! Skal få kastet den planten i dag. Skal ta avleggere av den. orker ikke ekle fluene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #3931 Del Skrevet 18. februar Lykke til med strabasene. Stiklinger liker seg nå utover våren og du vil antagelig helt sikkert få en ny og frisk plante igjen om en stund. Jeg skal også ta stiklinger og potte om noen andre om litt, så jeg kjenner på lyset at ting er i anmarsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar Forfatter #3932 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Lykke til med strabasene. Stiklinger liker seg nå utover våren og du vil antagelig helt sikkert få en ny og frisk plante igjen om en stund. Jeg skal også ta stiklinger og potte om noen andre om litt, så jeg kjenner på lyset at ting er i anmarsj. Takk. Tenkte å ta en plastflaske, spikre hull i korka og stikke stilken gjennom der. Tenker det da ikke er særlig sannsynlig for fluer finner vei oppi vannet. Synes de er overalt nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #3933 Del Skrevet 18. februar Setter du ut feller med vann/eddik og en dråpe zalo på stedene de er? Har også sett forslag med spraying av rent zalovann på plantene. Fluene liker ikke lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar Forfatter #3934 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Setter du ut feller med vann/eddik og en dråpe zalo på stedene de er? Har også sett forslag med spraying av rent zalovann på plantene. Fluene liker ikke lukta. Ja. I tillegg har jeg ketchupfeller der jeg sitter, da jeg ikke klarer den eddiklukta. Går faktisk flere fluer i ketchupfellene enn eddikfellene. Spray ja... Hvor har jeg gjort av min sprayflaske Er kanskje i drivhuset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #3935 Del Skrevet 18. februar Lager meg litt mat her mens jeg ser deg fyke rundt som en syklon i ditt hjem og lete etter "gull". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar Forfatter #3936 Del Skrevet 18. februar Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Lager meg litt mat her mens jeg ser deg fyke rundt som en syklon i ditt hjem og lete etter "gull". Det jeg også skulle gjort Det bød meg så i mot å lage middag i går, at ble brødskiver, og dermed er jeg tom for brødmat. Å lage mat blant alle fluene, orker jeg ikke, så får se om jeg har noe hermetikk jeg kan varme i en fei. Må hvertfall en tur på butikken så snart de åpner i morgen. Har spist twist og påskeskum, men blir ikke så veldig mett på det Må først få tørket klesvasken min. Han som skal vaske etter meg, pleier å vaske alt på ekspressvask, så er litt usikker på hvor tørr kokevasken min får blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. februar #3937 Del Skrevet 18. februar Sola de skrev (16 timer siden): Ja. På telefonen får jeg opp bad gateway til stadighet. Ordner seg forhåpentligvis snart Ja, jeg ga opp å prøve etterhvert, ble bare tull jo. Ser ut som det fungerer nå Sola de skrev (16 timer siden): Satt og så på mesternes mester i reprise fra i går. Håper egentlig at det blir en annen enn Anders Aukland, som vinner finalen. Blir så åpenbart når de har slike menn, som han og Tufte med i programmet. Har du en favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar Forfatter #3938 Del Skrevet 18. februar Rumle skrev (1 time siden): Ja, jeg ga opp å prøve etterhvert, ble bare tull jo. Ser ut som det fungerer nå Har du en favoritt? ja, tror det var restart av en server eller noe, jeg leste Da jeg var ung, så syntes jeg snowboard var sååååååååååååååååå superkult. Terje Håkonsen både var og er kul synes jeg Han røyk ut dessverre. De andre som er igjen har jeg egentlig ikke hørt så mye om. Fotballspilleren har jeg bare sett i fotballstudioer på tv, Skigåing ser jeg ikke på, men har fått med meg Aukland er rå. De to andre har jeg aldri hørt om. Men han virker sterk han som vant siste øvelsen i går. Vet ikke hva han heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar Forfatter #3939 Del Skrevet 18. februar Nå har jeg fått spist litt. Fant en pose med 5- minutters grøtris, så lagde grøt. Den var ikke noe god, men fikk hvertfall noe i magen. Blir ikke flere ganger, jeg kjøper 3 rundstykker som skal vare hele helgen Må ha glemt det var helg Når jeg i tillegg spiste brødmat i stedet for middag i går, så ble det tomt. Fant ciabatta i fryseren nå, så får lage det til kveldsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. februar Forfatter #3940 Del Skrevet 18. februar Har sitti og halvsovet, sutret og uffet meg i sofaen i flere timer. Sliten, sulten, trøtt alt på samme tid Et grinete lite barn sikkert både oppførte jeg meg som og hørtes ut som Har spist 2 ciabatta med agurk, blå jarlsberg og løvtynn kokt skinke. Får holde til i morgen og butikken åpner igjen. Nå skal resten av kvelden tilbringes i sofaen med selskap av Foyle på tv 📺 Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå