Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #3701 Del Skrevet 23. januar Kunne jo ha satt på Happy f.eks. og gjort de små bevegelsene man fikk til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar Forfatter #3702 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Kunne jo ha satt på Happy f.eks. og gjort de små bevegelsene man fikk til. Joda. En piruett her og der får jeg til, men stopper i grunn der for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar Forfatter #3703 Del Skrevet 23. januar Møtte på en som hadde noen kjente skader i dag. Hadde oppstått i kampsport. Mine oppsto på jobb, men var et ekstremt tilfelle på sin måte det og, så ser sammenligningen. Interessant. Interessant på den måten at nå var hans skade akutt, så er veien videre der jeg tenker på. Er et langt lerret å bleke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #3704 Del Skrevet 23. januar Huff ja, der er så mange vondter hos folk. Håper de får passende hjelp som faktisk hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar Forfatter #3705 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Huff ja, der er så mange vondter hos folk. Håper de får passende hjelp som faktisk hjelper. Er lov å håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar Forfatter #3706 Del Skrevet 24. januar God morgen Håper siste rest av snøen regner bort i dag. Er liksom kun helt inn mot gjerder og skavler det fortsatt er snø. Er så digg å kunne gå nogenlunde normalt på veien, uten å stirre ned i bakken av frykt for å finne en glatt flekk å tråkke på og bokstavlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #3707 Del Skrevet 24. januar Det kan være glatt også selv om det ser bart ut. Ei tynn hinne i skyggesidene kan være nok til en spagat på ytterskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar Forfatter #3708 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Det kan være glatt også selv om det ser bart ut. Ei tynn hinne i skyggesidene kan være nok til en spagat på ytterskjær. Vet. Utenfor en butikk i nærheten er det rett og slett farlig. Underkjølt, så ser bart ut, så er det som skøyteis nesten. For noen år siden var jeg i Oslo, når det var underkjølt føre. Var som bambi på glattisen. Falt i trappa utenfor Oslo S. Jeg en vei, kofferten min en annen vei. Såpeglatt. Så helt bart ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #3709 Del Skrevet 25. januar Egentlig blir det mange mnd hvor verden er lite tilgjengelig og en vagger rundt som pingviner med isjas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #3710 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Egentlig blir det mange mnd hvor verden er lite tilgjengelig og en vagger rundt som pingviner med isjas. Det er akkurat hva man ser ut som! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #3711 Del Skrevet 25. januar God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #3712 Del Skrevet 25. januar Godmorgen. Svak sol +9,2 og litt skydekke her hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #3713 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godmorgen. Svak sol +9,2 og litt skydekke her hos meg. Samme her, bare 4 grader i stedet for. Ikke noe snø annet enn rester av skavler. Håper det blir lenge til minusgradene kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #3714 Del Skrevet 25. januar Det håper jeg også og det kan godt regne litt og skinne litt sol om hverandre fremover, men varmegradene må bestå og så sklir det over i en mild tidligvår som varer lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #3715 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det håper jeg også og det kan godt regne litt og skinne litt sol om hverandre fremover, men varmegradene må bestå og så sklir det over i en mild tidligvår som varer lenge. tidligvår Det dagdrømmer jeg om I fjor vinter hadde jeg storinnkjøp hos felleskjøpet av masse frø. Rotet dem vekk da, men fant dem nå. Er fristet til å så, men skal flytte, så vet ikke hvordan det blir med balkong, hageflekk, eller hva som helst, så bør vel la være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #3716 Del Skrevet 25. januar Ja, det er den fornuftige tingen å gjøre. Vente til ditt neste sted som blir ditt langtidsdrømmehjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #3717 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det er den fornuftige tingen å gjøre. Vente til ditt neste sted som blir ditt langtidsdrømmehjem. Det spørs. Jeg har sett på boliger til salgt, både her jeg bor nå, der jeg kommer fra og midt i mellom der, skulle jeg til å si. Finner feil ved alt. Så et hus fra 1989 her om dagen. Man skulle tro det skulle være i god stand, men det var mer eller mindre pill råtten. Hadde jeg ikke bodd i en leilighet som trenger totalrenovering, så kunne jeg kanskje tatt på meg et oppussingsprosjekt, men når jeg har denne leiligheten, så langt opp i vrangstrupen pga det, så orker jeg ikke å bo i et sånt prosjekt nå. Vil ha nytt bad, nytt kjøkken, alt i tipp topp stand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #3718 Del Skrevet 25. januar Hadde jeg hatt muligheten ville det ha blitt fullt kvalitetsoppusset og klar til bruk på meg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar Forfatter #3719 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hadde jeg hatt muligheten ville det ha blitt fullt kvalitetsoppusset og klar til bruk på meg også. Synes man fortjener et godt sted å bo. Er slitsomt å bo i falleferdige hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #3720 Del Skrevet 26. januar Det er vi mange som er helt enige med deg i. LOTTOGEVINST! Uten den hjelpen så er det umulig med kun en inntekt å få noe som er stort og kjempebra i en og samme operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå