Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Da er det modellen som ikke passer deg. "Rett opp og ned-skjørt" som ikke har mye stoff som kan jobbe i vinden, pleier å sitte på plass. Det er min erfaring jaffal. :) 

Jeg har shoppet noen julegaver og den tunikaen nevnt overfor til meg selv. Finner som regel mye til andre, men lite til meg selv. Så noe greier, jeg tenkte ville passe pent til den og den, så da bestilte jeg det like gjerne nå. 

Synes ingen skjørt passer meg. Må også passe på hvordan jeg står og går i skjørt. Så mye akrobatikk passer ikke :ler:

Rumle skrev (2 timer siden):

God helg :blomst2:

Goooood helg :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, skulle inn i dagboken min og havnet i feil tråd og skjønte ikke helt hva diskusjonen gikk ut på. Hæ tenkte jeg bare, før jeg så jeg ikke var i min dagbok.

Skal ut med søppel og på butikken en tur. Håper de har alt inne, som jeg trenger.

Har klesvask senere i dag. Må sortere skitne klær. Har lyst til å sortere sommerklær, men all den tid jeg ikke har mulighet til å få det vasket opp umiddelbart, om noe må vaskes opp, så blir det bare rot om det må ligge en uke, to eller tre før det blir vasket :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen på nyhetene. Han der har jeg sett før tenkte jeg. Så han for meg i forskjellige situasjoner.  Hvor i alle dager har jeg ham fra tenkte jeg. Måtte google ham. Gikk på samme videregående skole som meg, bodde samme sted også som jeg bodde den gang. Det forklarte det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...det hender at ansikter fra før i tiden ligger der og lurer, men jeg klarer ikke å plassere dem. :klo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Mhm...det hender at ansikter fra før i tiden ligger der og lurer, men jeg klarer ikke å plassere dem. :klo: 

Det var hva det gjorde. Klarte ikke å plassere ham. Så han for meg. Som om jeg hadde han fra et eller annet sted. Vi gikk på samme skole og han vokste opp der vi bodde da jeg var tenåring så jeg når jeg googlet, så antar det er der jeg har ham fra. Sikkert sett eller spilt basket/ volleyball mot en gang i tiden. Vi var en gjeng som samlet oss ved en ballbinge der av og til, så kanskje det er derfra eller ved fotballbanen :vetikke:  Sikkert noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvask sortert. Så alt for mye, i forhold til hva jeg har vasketid til. Blir nok langt på natt før jeg blir ferdig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med det du får gjort. Godt å ha rent tøy til tørk...og snart kanskje i neste mnd allerede, forventer jeg
en dag med sol og vind nok til å tørke årets første vask ute på snora mi. Gleder meg til det. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Lykke til med det du får gjort. Godt å ha rent tøy til tørk...og snart kanskje i neste mnd allerede, forventer jeg
en dag med sol og vind nok til å tørke årets første vask ute på snora mi. Gleder meg til det. :) 

Det er noe eget med klær som har hengt til tørk ute. Dufter alltid så friskt :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 minutter siden):

Det er noe eget med klær som har hengt til tørk ute. Dufter alltid så friskt :rodmer:

Det dufter at jeg har vært ekstra flink husmor! :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde meg gjennom facebook. Er bare mye fjas der nå da jeg får mye tull opp. Var en som sa at låten som var nr1 den uka man ble 24 år skulle fortelle hvordan året blir :ler: :risterpåhodet: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det står så mye rart på nett. :klo: 

Det gjør det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men ikke i denne tråden her da, for her snakker vi kvalitet. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

...men ikke i denne tråden her da, for her snakker vi kvalitet. :engel:

Kommer sikkert mye tullprat her og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over naboer som er fæle til å være på ens dør for å påpeke hva de anser som brudd på regler og så bryter de de virkelige reglene selv, som om de er overordnet dem. Har nettopp hatt en klinsj med en nabo :risterpåhodet:

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (2 timer siden):

Kommer sikkert mye tullprat her og :ler:

Vi er meget pene og pyntelige i tøyset vårt. :D 

Sola de skrev (2 timer siden):

Irriterer meg over naboer som er fæle til å være på ens dør for å påpeke hva de anser som brudd på regler og så bryter de de virkelige reglene selv, som om de er overordnet dem. Har nettopp hatt en klinsj med en nabo :risterpåhodet:

Synger du arier for høyt etter tolv på natta? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden):

Vi er meget pene og pyntelige i tøyset vårt. :D 

Synger du arier for høyt etter tolv på natta? :sjokkert:

Hva jeg skulle gjort. Nei. Er bare noen narvestader her, som har egne tolkninger av reglementet pluss millioner egne regler for andre. Reglene som de egentlig er, gjelder ikke for dem tydeligvis. Noe jeg påpekte, så har det vel gående igjen med dem nå. Har vært nogen lunde stille en stund, men virker som det er på an igjen :risterpåhodet:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjesp: Har vært en heller søvløs natt, eller søvnløse timer rettere sagt. Kom meg ikke i seng før klokken 2. Våknet 5.30 og har vært mer eller mindre våken siden. 

I dag skal jeg sitte og halvsove i sofaen noen timer, så får vi ta dagen som den kommer deretter :gjesp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder jeg med deg i. Her sitter jeg og det tok litt tid før jeg forsto at det var søndag. :gjesp: Trenger søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...