Sola de Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #3301 Del Skrevet 11. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Håper du finner en som passer midt i blinken. Ja, nasty er et greit ord som kan beskrive slike tilstander. Glemte av hele bøtta. Får kjøpe i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #3302 Del Skrevet 11. desember 2023 Da har jeg offisielt tradisjonen tro, begynt julegavehandelen for neste år Skulle ikke gjøre det, men fant noen gode tilbud, mens jeg bestilte noe annet, så da kom det noen gaver i handlekurven. Etter jeg så et innslag på nyhetene hvordan posten behandler pakker som sorteres. ( De kaster dem i mellom!) så blir det ikke aktuelt å sende knuselige ting, så har så langt kun kjøpt myke gaver. Tror det er best slik. Her er man så forsiktig man kan være med innpakning og plassering i kassene, så ingenting skal bli knust, og så ser man store pakker bli kastet flere meterSlik behandling er det lite av knuselige ting som tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #3303 Del Skrevet 12. desember 2023 Sliten Har vært et par strabasiøse dager. Kjøpte konditorfarge, hel kanel og appelsiner på butikken. Vet ikke helt hva jeg skal bruke konditorfargen til, men finner vel alltid bruk for den. Kjøpte to appelsiner, så skal skjære dem i skiver for så steke dem. Tenkte å ha dem i noen dekorasjoner jeg har. Har fått levert noen julegaver. Godt med alt man får ut av hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 #3304 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg er sliten, men opprømt, på dine allestedsnærværende vegne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #3305 Del Skrevet 12. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg er sliten, men opprømt, på dine allestedsnærværende vegne. Jeg har halvsovet på sofaen i hele dag. Lufta er litt ute av ballongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2023 #3306 Del Skrevet 12. desember 2023 Sola de skrev (43 minutter siden): Jeg har halvsovet på sofaen i hele dag. Lufta er litt ute av ballongen. Det er fullstendig forståelig og du må sove om du må det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #3307 Del Skrevet 13. desember 2023 Var og skulle hente en medisin. Den hadde de ikke. Tom på alle apotek. Leveringsvansker. Hva gjør man når man ikke tåler alternativet deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #3308 Del Skrevet 13. desember 2023 Så disse på Lagerhaus i dag. De så, så søte ut for nyttårsaften, men jeg har mer enn nok champagneglass, så kjøpte dem ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #3309 Del Skrevet 14. desember 2023 Tror jeg neste gang jeg går til optiker skal be om lesebriller/ databriller/ progressive briller. Noe sånt Får klare meg med dem på nesa frem til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #3310 Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg er nærsynt. Har vært mye mer så enn nå, da jeg var tenåring og i 20- årene. Så kom 30 årene og jeg ble mindre og mindre nærsynt for hver gang jeg var hos optiker. Tullet med at om det fortsetter i denne farten ser jeg vel normalt snart. Nei, det vil du ikke fikk jeg høre. Greit nok det, men må nok få en justering snart igjen. Hvilken alder roer synet seg ned igjen? Hvor ofte måtte dere som har begynt å bruke lesebriller og den slags få ny styrke? Jeg har pleid å gå annethvert år, men er enda lenge til sommeren, så bør få meg time snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #3311 Del Skrevet 14. desember 2023 Escape to the chateau står på i bakgrunnen. Er ikke det John tenkte jeg. Jovisst. Der er jo kona hans også De jeg pleide å leie leiligheter av i Paris På besøk hos noen av slottseierne. Liten verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #3312 Del Skrevet 14. desember 2023 Å? I alle dager...er det virkelig mulig? Verden er liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #3313 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Å? I alle dager...er det virkelig mulig? Verden er liten. Vet de hadde eiendom på landet også, så sikkert i nærheten av hvor nå enn dette slottet er. Amerikansk par. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #3314 Del Skrevet 14. desember 2023 Ja, sett litt på serien på tv. Pågangsmot og div. andre gode ord beskriver dem tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #3315 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, sett litt på serien på tv. Pågangsmot og div. andre gode ord beskriver dem tror jeg. Synes de går for litt lettvinte løsninger her og der. Når noe burde vært satt skikkelig i stand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #3316 Del Skrevet 14. desember 2023 Sola de skrev (På 13.12.2023 den 14.38): Var og skulle hente en medisin. Den hadde de ikke. Tom på alle apotek. Leveringsvansker. Hva gjør man når man ikke tåler alternativet deres Siterer meg selv Jeg gikk inn på alle nettapotek og ingen hadde den inne bortsett fra et apotek flere timer herfra jeg bor. Ringte dit og de hadde 1 eneste pakke igjen. Og tror du ikke mot formodning hun jeg snakket med skulle denne veien i dag for å jobbe på et apotek nærmere meg Hun tok den med dit og jeg fikk hente den der Overlykkelig Sola Måtte si tusen tusen takk til henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #3317 Del Skrevet 14. desember 2023 Da var du skikkelig heldig og bra er det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #3318 Del Skrevet 14. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da var du skikkelig heldig og bra er det! Ja! Jeg er så takknemlig. Talte opp medisinen jeg hadde igjen, og ville gått tom veldig snart. Nå har jeg frem til påske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2023 #3319 Del Skrevet 14. desember 2023 KARMA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3320 Del Skrevet 15. desember 2023 (endret) Da har jeg vært utsatt for landveisrøveri på høylys dag. Skulle ta taxi hjem. Var en sånn selvstendig taxi, ikke tilhørende selskap. Var hva som var neste taxi ut, der jeg var. 277 kr kostet det vanlige taxiselskapet herfra og dit. Returen med denne andre taxien kostet 460 kr! Neste gang uansett hvor mange drosjer som står der fra før ringer jeg heretter vanlige taxiselskapet. Billigere enn å ta de andre. Endret 15. desember 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå