Sola de Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #3281 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kreativ, velduftende kunstneriskhet! Hadde tenkt å male dem, men var tom for rødfargen jeg hadde tenkt å bruke, så da ble de beiset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #3282 Del Skrevet 8. desember 2023 Åhh...det er så lenge siden jeg har lekt meg med pensel og eksperimentert. Får lyst til det tror jeg. I januar blir ting bedre. Kjenner det på meg. Lilletåa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3283 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Åhh...det er så lenge siden jeg har lekt meg med pensel og eksperimentert. Får lyst til det tror jeg. I januar blir ting bedre. Kjenner det på meg. Lilletåa. Gjør det! Er så gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3284 Del Skrevet 9. desember 2023 I dag er det cupfinale!!! Superlaget mitt møter Molde. Molde har vært så der i år, så vi har en sjanse forhåpentligvis i cupfinalen, selv om vi har tapt noen cupfinaler mot dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #3285 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Er det C,D, eller E-cup-finale du skal se på og kan jeg være med, pliiis tante Sola? - Ordet det håpefulle Endret 9. desember 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3286 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Er det C,D, eller E-cup-finale du skal se på og kan jeg være med, pliiis tante Sola? - Ordet det håpefulle Vask munnen din med såpe Ordet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3287 Del Skrevet 9. desember 2023 Tror det få bli oppvarmet ribbeskiver til middag I morgen og grandiosa i dag og snacks til fotballkampen. ( skal på butikken, så tenker handlelapp mens jeg skriver) Heia Bodø/ Glimt! Har dere sett reinsdyr laget av trebiter? så noen amerikanske juletreselgere på YouTube som solgte slike. kunne tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #3288 Del Skrevet 9. desember 2023 Ikke sett. Håper du finner det du søker sånn plutselig i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3289 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke sett. Håper du finner det du søker sånn plutselig i butikken. Gikk forbi en juletreselger i går, men der var det bare juletrær. Tror ikke slike "julelandsbyer" av juletrær, ting laget av sikkert juletrær osv er vanlig her. Var i to forskjellige videoer jeg så det. Ene i New York og andre i LA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #3290 Del Skrevet 9. desember 2023 Må nok få deg en pennevenn i amerika og spørre pent, sende bilde og...det blir sikkert litt dyrt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3291 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Må nok få deg en pennevenn i amerika og spørre pent, sende bilde og...det blir sikkert litt dyrt. Pappa har en kusine der. I Seattle- området et eller annet sted. Synes jeg ser tollerne neste gang hun skal besøke sin mor med kofferten full av trestubber. Kan egentlig lage selv når jeg titter nærmere på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3292 Del Skrevet 9. desember 2023 Da står pizzaen i ovnen. Pizza, iste, pringles og bamsemums Klar for cupfinalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #3293 Del Skrevet 9. desember 2023 Eldste fetteren min er på cupfinalen Heldiggris! Speider etter ham når kameraene er rettet mot tribunen, men har ikke sett ham enda. Håper vi vinner 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #3294 Del Skrevet 9. desember 2023 Tvi-Tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #3295 Del Skrevet 10. desember 2023 Er drittlei naboene mine både de under og hun ved siden av. Under brøler mannen i stedet for å snakke med normal stemme til kona si. Ved siden av er det ny mann annenhver uke virker det som. Høylytt sex som vekker hele bygningen foregår nå. Må være mulig å holde kjeft! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #3296 Del Skrevet 10. desember 2023 Ble ikke stille før etter klokken var 3 Klesvask på gang nå her Ikke så alt for mye som skal vaskes i dag, tror jeg. Får se hvordan dagen utvikler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 #3297 Del Skrevet 10. desember 2023 Glad for at jeg ikke har sånne naboer. Hadde ikke likt det jeg heller. God, lett vaskedag. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #3298 Del Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Glad for at jeg ikke har sånne naboer. Hadde ikke likt det jeg heller. God, lett vaskedag. 🌹 Takk. Har vært på sokkejakt rundt omkring i leiligheten. Ble en halv bærepose full Det forklarer hvorfor det begynte å bli tomt der rene pleier å ligge. Satte dem på kokevask, så bortsett fra dem, noen jeans, så er dagens klesvask nesten ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #3299 Del Skrevet 10. desember 2023 Tok og varmet ribbeskivene fra her om dagen i saus. For en lett måte å varme frossen mat på Jeg hadde tatt dem ut av fryseren i dag tidlig, men la de i kjøleskap, så var fremdeles frossen. Hadde mandelpotet, brokkoli, gulrot og rosenkål til. Og selvfølgelig tyttebær. Pleier til jul å ha ertestuing, surkål, sossisser osv også, men til hverdagssøndag eller hva jeg skal kalle det for, så blir det enklest mulig Pleier vanligvis spise ostesmørbrød, om jeg spiser middag på søndager, pga husarbeid, så luksus i forhold Har vært ute med søppel. Kastet søppelbøtten min fra kjøkkenet. Vurderte å vaske den, som jeg har pleid å gjøre, men det hadde lekket fra posen som var oppi, så det var bare blitt nasty oppi der. Får huske på å kjøpe en ny i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 #3300 Del Skrevet 10. desember 2023 Håper du finner en som passer midt i blinken. Ja, nasty er et greit ord som kan beskrive slike tilstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå