Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #3101 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg tror det kan bli disse her i tillegg til solide brødskiver med ost på. Julepostei og rødbetsalat. Jeg er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3102 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Jeg tror det kan bli disse her i tillegg til solide brødskiver med ost på. Julepostei og rødbetsalat. Jeg er klar. De rettene i skål. Må man ha mikrobølgeovn, eller kan man varme dem opp i kjele? Vil gjerne ha kålstuing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #3103 Del Skrevet 15. november 2023 De er nok beregnet på mikro...og kålstuingen er liten...jeg kontaktet dem om det og ville ha en større pakke, men det hadde de ikke. Må nok lage det selv om en skal ha mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3104 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): De er nok beregnet på mikro...og kålstuingen er liten...jeg kontaktet dem om det og ville ha en større pakke, men det hadde de ikke. Må nok lage det selv om en skal ha mer. Jeg kjøpte på coop obs kålstuing, som jeg varmet opp posen i en kjele. Var en 500 grams pose med kålstuing. Coops eget merke. Veldig god. Kan sikkert varmes i mikro også, men det har ikke jeg, så bruker kjele. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2023 #3105 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) Takk for tips. Coop OBS helt sikkert? Eller noe annet? Endret 15. november 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3106 Del Skrevet 15. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk for tips. Coop OBS helt sikkert? Eller noe annet? Kjøpte den på coop obs. Lå i en disk like i nærheten av hvor de hadde fjordland. Men du kan jo bare spørre en ansatt om du ikke finner den. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. november 2023 Forfatter #3107 Del Skrevet 16. november 2023 God morgen. Tror det kan komme snø i løpet av dagen. Eller kanskje ikke Værvarselet er så sprikende ser jeg. Lurer på om ekspresslevering for enkelte butikker betyr sen levering. Skulle hatt en pakke levert i dag, og den er enda ikke sendt fra butikken. Om den fremdeles ikke er sendt innen morgendagen, får jeg sende dem en melding. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2023 #3108 Del Skrevet 16. november 2023 Jupp, en må følge med og passe på...og om nødvendig kontakte og pushe litt. Det er antagelig julestyr i pakkemengden allerede, så det er mye som skal frem fort. Lykke til, Sola. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. november 2023 #3109 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Sola de skrev (På 15.11.2023 den 20.47): Jeg kjøpte på coop obs kålstuing, som jeg varmet opp posen i en kjele. Var en 500 grams pose med kålstuing. Coops eget merke. Veldig god. Kan sikkert varmes i mikro også, men det har ikke jeg, så bruker kjele. Den skal jeg prøve og Og jeg anbefaler kålrabistappe, ertestuing og fløtepoteter fra Frisk&grønt, kjappe og gode løsninger Potetstappen er god og, når jeg tenker meg om God helg i tråden Endret 17. november 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2023 #3110 Del Skrevet 18. november 2023 De du nevner støtter jeg fullt og helt, for det er superenkelt og godt. God helt fra meg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3111 Del Skrevet 18. november 2023 God helg til dere begge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3112 Del Skrevet 18. november 2023 Magen begynte å slå kollbøtte i det jeg skulle legge meg i går kveld Den holder det fortsatt gående. Plagsomt når man ikke kan spise noe uten trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3113 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg har ikke vært så flink med å vanne plantene mine på balkongen i høst. Ser plutselig plommetreet henge veldig, noe det aldri før har gjort. Har gitt det vann, så håper det vil hjelpe, at det ikke blir drept av frost i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2023 #3114 Del Skrevet 18. november 2023 Sola de skrev (1 time siden): Plagsomt når man ikke kan spise noe uten trøbbel ? Hadde det hjulpet hvis du leste den lille skriften på varene? Kanskje de har noe der som faktisk er tilsatt så mye trøbbel som du trenger for å kunne spise det? *kunne ikke la vær - måtte bare kverulere i all humoristiskhet * Sola de skrev (1 time siden): Jeg har ikke vært så flink med å vanne plantene mine på balkongen i høst. Ser plutselig plommetreet henge veldig, noe det aldri før har gjort. Har gitt det vann, så håper det vil hjelpe, at det ikke blir drept av frost i natt Dekker du til med diverse som holder snøen unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3115 Del Skrevet 18. november 2023 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): ? Hadde det hjulpet hvis du leste den lille skriften på varene? Kanskje de har noe der som faktisk er tilsatt så mye trøbbel som du trenger for å kunne spise det? *kunne ikke la vær - måtte bare kverulere i all humoristiskhet * Dekker du til med diverse som holder snøen unna? Hvilken snø? Har ikke regnet eller noe som helst på en måned eller så. Ikke noe snø her enda. Jeg har kryssallergier på mye. Er allergisk mot pollen, så kryssreagerer på veldig mye grønnsaker, frukt og bær. Tåler f.eks eple fint i desember måned, mens jeg resten av året ikke tåler eple. Gulrot tåler jeg kun kokt. Rå, overhodet ikke. Sånn fortsetter det med alt mulig. Problemet er at jeg plutselig kan reagere på ting jeg før har tålt helt fint. Blir slitsomt. Jordbær f.eks. Før kunne jeg spise kurvevis med jordbær uten reaksjoner. Spiser jeg 1 jordbær nå, så hovner jeg opp i munn og svelg og hele den pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3116 Del Skrevet 18. november 2023 (endret) . Endret 18. november 2023 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3117 Del Skrevet 18. november 2023 Ble kanskje for gjenkjennelig det der om noen leste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2023 #3118 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg husker ingenting av hva jeg leste. Da sliter du med mye, Sola. Ikke meningen å tøyse det bort. Snøen kommer vel en gang og da er det greit å ha dekket tingene til før det skjer, for det skjer uventet hver gang syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3119 Del Skrevet 18. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg husker ingenting av hva jeg leste. Da sliter du med mye, Sola. Ikke meningen å tøyse det bort. Snøen kommer vel en gang og da er det greit å ha dekket tingene til før det skjer, for det skjer uventet hver gang syns jeg. Kommer ikke så mye snø inn på balkongen min. Er kun i en vindretning det skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2023 Forfatter #3120 Del Skrevet 18. november 2023 Satt og leste i en avis, hvor en dame snakket om knirkende bind. Knirker dem tenkte jeg. Snakket med noen samtidig. Museknirk fikk jeg derfra. Museknirk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå