Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2961 Del Skrevet 24. oktober 2023 Usj, æsj, spy tenkte jeg Så på musikklistene mine. Er så lett å se på datoene, når Sola har vært forelsket og ikke Lagde meg nye lister etter sist gang jeg rotet meg bort i sånt, og holder meg vanligvis langt unna hovedlisten min, men mente jeg hadde en sang på den, så skulle lete etter den og kom over følelseri- sangene fra den gang. 🤢 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2962 Del Skrevet 24. oktober 2023 Snakket med muttern om å ha et hobbyrom. Fikk høre at om jeg hadde hatt 5 hobbyrom, så ville de vært stappfulle alle sammen Er bare at jeg interesserer meg for så mange ting. Holder gjerne på med alt samtidig også, så er liksom nødvendig med alt oppe samtidig For tiden er det julepynt som jeg lager. Akkurat nå står 3 snømenn til tørk. Malte nesene deres nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2963 Del Skrevet 24. oktober 2023 Det er da helt naturlig å ha mange hobbyting, rom, bord og stabler med kasser og sekker...hvis man er en kreativ kunstner og har uttrykk som må ut. Jeg kjenner til det selv også og skammer meg ikke for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2964 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er da helt naturlig å ha mange hobbyting, rom, bord og stabler med kasser og sekker...hvis man er en kreativ kunstner og har uttrykk som må ut. Jeg kjenner til det selv også og skammer meg ikke for det. Drømmen hadde vært å hatt et sted å bo med eget studio for alt man holder på med. Ser av og til slike hjem til salgs feile steder for meg å bo Er en næringseiendom jeg nå har sett på noen ganger. Om jeg kunne brukt deler av dem som bolig, og resten til studio.. Men kjenner jeg kommunen den ligger i rett, så vil ting ta evigheter med tillatelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2965 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hva liker du å lage hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2966 Del Skrevet 24. oktober 2023 Sola de skrev (2 minutter siden): Hva liker du å lage hoppe? En gang så pleide jeg å tegne med blyant/tusj eller male med akvarell/akryl...men det gikk over i å hekle litt større ting som vogntepper, sengetepper, luer, skjerf etc. Er jo måte på hva en trenger selv, solgte litt, ga bort mer og har en del stående til fimbulvinteren kommer, for da tar jeg på meg alt sammen selv og overlever. Lenge siden jeg har vært skikkelig abstrakt-kunstnerkreativ nå. Inspirasjonen har gjemt seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2967 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): En gang så pleide jeg å tegne med blyant/tusj eller male med akvarell/akryl...men det gikk over i å hekle litt større ting som vogntepper, sengetepper, luer, skjerf etc. Er jo måte på hva en trenger selv, solgte litt, ga bort mer og har en del stående til fimbulvinteren kommer, for da tar jeg på meg alt sammen selv og overlever. Lenge siden jeg har vært skikkelig abstrakt-kunstnerkreativ nå. Inspirasjonen har gjemt seg. Inspirasjon er å finne overalt. Naturen især Da jeg var i stand til å gå mine turer, så måtte jeg ha med meg poser i sekken, for fant så mye på tur jeg tok med meg hjem. Fant i sjøen der jeg hadde båten min, en gammel trekasse. Den er superfin. Har den som bord på balkongen Blader, kongler, vakre kvister osv Mye man kan lage av hva man finner Akvarell Hva liker du å tegne/ male? Du er så flink med strikking. Jeg pleide å filte før. Har posevis med kardet ull klar til bruk. Har tenkt å gi vekk til en skole om de vil ha. Fimbulvinter Det er jeg redd kan bli en realitet. Om ikke langt unna hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2968 Del Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Sola de skrev (5 minutter siden): Inspirasjon er å finne overalt. Naturen især Da jeg var i stand til å gå mine turer, så måtte jeg ha med meg poser i sekken, for fant så mye på tur jeg tok med meg hjem. Fant i sjøen der jeg hadde båten min, en gammel trekasse. Den er superfin. Har den som bord på balkongen Blader, kongler, vakre kvister osv Mye man kan lage av hva man finner Akvarell Hva liker du å tegne/ male? Du er så flink med strikking. Jeg pleide å filte før. Har posevis med kardet ull klar til bruk. Har tenkt å gi vekk til en skole om de vil ha. Fimbulvinter Det er jeg redd kan bli en realitet. Om ikke langt unna hvertfall. Det er problemet; man kan ta med seg hjem noen poser med inspirasjon hver gang og da...blir det fullt. Jeg er og blir ganske abstrakt i alt jeg gjør. Så mange lager "skikkelige bilder og ting" og det er de bedre til enn jeg er. Abstrakt er min verden. Kun laget for meg selv og ingenting skal på utstilling. Hilsen særpreget einstøing i hulen hennes. Ble så imponert av ullbildene til portrettdamen på tv. Endret 24. oktober 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2969 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er problemet; man kan ta med seg hjem noen poser med inspirasjon hver gang og da...blir det fullt. Jeg er og blir ganske abstrakt i alt jeg gjør. Så mange lager "skikkelige bilder og ting" og det er de bedre til enn jeg er. Abstrakt er min verden. Kun laget for meg selv og ingenting skal på utstilling. Hilsen særpreget einstøing i hulen hennes. Det er nettopp hva det blir Jeg dagdrømmer om å ha egen keramikkovn En ting jeg ikke vil tillate meg selv. Blir for mye støv osv. Ikke bra å bo i. Elsker å lage ting i leire, men det er ikke bra å puste inn. Har du prøvd pouring? Det syntes jeg var gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2970 Del Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Sola de skrev (4 minutter siden): Jeg dagdrømmer om å ha egen keramikkovn En ting jeg ikke vil tillate meg selv. Blir for mye støv osv. Ikke bra å bo i. Elsker å lage ting i leire, men det er ikke bra å puste inn. Har du prøvd pouring? Det syntes jeg var gøy. Gikk på keriamikkurs en gang og det var morsomt. Det var så mange som sto i kå for å dreie, så jeg nøyde meg med å bygge opp ting med tynne pølser som gled over i hverandre...og laget fat og boller på den måten. Gøy med glasur for en vet ikke hva sluttresultatet blir til sist. Å neida, her kan det ikke poures, for jeg har ikke plass. ...men det ser veldig gøy ut!!! Endret 24. oktober 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2971 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Gikk på keriamikkurs en gang og det var morsomt. Det var så mange som sto i kå for å dreie, så jeg nøyde meg med å bygge opp ting med tynne pølser som gled over i hverandre...og laget fat og boller på den måten. Gøy med glasur for en vet ikke hva sluttresultatet blir til sist. Å neida, her kan det ikke poures, for jeg har ikke plass. ...men det er veldig gøy ut!!! Så gøy! Fineste resultatene kommer av det man lager av sine egne hender synes jeg. Alt er unikt. Hva man kan skape! Har du de tingene fremdeles? Man blir lett bitt av den basillen Hele gangen min er dekket tett i tett av mine produksjoner. Halve stua mi også 😕 Vet ikke hva jeg skal gjøre med alt sammen Holder ikke på med det så ofte lenger. Er mer gjenstander jeg pourer over nå, om jeg ikke liker fargen på noe jeg kjøper, men liker tingen i seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2972 Del Skrevet 24. oktober 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Så gøy! Fineste resultatene kommer av det man lager av sine egne hender synes jeg. Alt er unikt. Hva man kan skape! Har du de tingene fremdeles? Man blir lett bitt av den basillen Hele gangen min er dekket tett i tett av mine produksjoner. Halve stua mi også 😕 Vet ikke hva jeg skal gjøre med alt sammen Holder ikke på med det så ofte lenger. Er mer gjenstander jeg pourer over nå, om jeg ikke liker fargen på noe jeg kjøper, men liker tingen i seg selv. Jeg har flyttet en del ganger og jeg ga bort og ga bort og til sist var det tomt. Jeg ser det igjen når jeg er på besøk hos enkelte, så det er helt greit det. / Kan se for meg at du bor et sted det kunne ha vært en liten salgsutstilling før jul? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2973 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har flyttet en del ganger og jeg ga bort og ga bort og til sist var det tomt. Jeg ser det igjen når jeg er på besøk hos enkelte, så det er helt greit det. / Kan se for meg at du bor et sted det kunne ha vært en liten salgsutstilling før jul? Er kjekt å se dem sette pris på ting man selv kvitter seg med Gjør samme selv. Er nok det, men ikke noe jeg ville fått til nå. Kunne vært moro å deltatt på julemarkeder og slikt f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2974 Del Skrevet 24. oktober 2023 Sola har en del å se frem til. Det er det jeg kjenner på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter #2975 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Sola har en del å se frem til. Det er det jeg kjenner på meg. Tiden får vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #2976 Del Skrevet 24. oktober 2023 Jeg er helt sikker på at den vil det. p.s. Jeg spiser en solbærpinneis. Namm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #2977 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Jeg er helt sikker på at den vil det. p.s. Jeg spiser en solbærpinneis. Namm.... Kirsebær. Er det de der småsure bærene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #2978 Del Skrevet 25. oktober 2023 Har hentet pakke. Har to pakker fra samme avsender, så forvekslet dem, da jeg skulle hente ene. Den var 60 cm lang og 50 cm høy, eska, så klarer bare å hente en om gangen. Var andre pakken jeg hadde tenkt å hente, men hentet er hentet, så får hente andre i morgen. Hvor mange ganger kan man bruke et ord i en setning eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #2979 Del Skrevet 25. oktober 2023 Sola de skrev (6 minutter siden): Kirsebær. Er det de der småsure bærene? Det er bare kirsebærsyltetøy inni dem. Ikke bær. Helt nydelige syns jeg. Mørk sjokolade. Sola de skrev (3 minutter siden): Har hentet pakke. Har to pakker fra samme avsender, så forvekslet dem, da jeg skulle hente ene. Den var 60 cm lang og 50 cm høy, eska, så klarer bare å hente en om gangen. Var andre pakken jeg hadde tenkt å hente, men hentet er hentet, så får hente andre i morgen. Hvor mange ganger kan man bruke et ord i en setning eller to Så mange du vil, men hvis en setning etter hvert bare består av dette ordet...så skal jeg sparke deg litt i ankelen under databordet og si ifra til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober 2023 Forfatter #2980 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er bare kirsebærsyltetøy inni dem. Ikke bær. Helt nydelige syns jeg. Mørk sjokolade. Så mange du vil, men hvis en setning etter hvert bare består av dette ordet...så skal jeg sparke deg litt i ankelen under databordet og si ifra til deg. Kan smake på en slik. Selges de løse eller bare i flerpakning? Kan spise så lite ting med laktose i, så ingen vits med flerpakninger om jeg ikke tåler den. Gjør det er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå