Sola de Skrevet 21. september 2023 Forfatter #2701 Del Skrevet 21. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har faktisk undret meg på akkurat det der. Det er jo ikke meningen at ting skal bli verre i området. Jeg har tre plasterområder på føttene i skrivende stund, skifter de hver dag og renser med pyrisept. De støvlene jeg ikke har gått lengre tur med før...de MÅ JEG ha skikkelige sokker på meg i. Gikk litt fem på der og fikk gnagsår. Auuu! Det er så vondt Prøv å ha nylonstrømper under sokkene, så det vil være noe mellom hud og sokk som kan ta av litt, før gnagsår kommer. Jeg får alltid sår om det er lateks i produktene. Har noen store operasjonsår- bandasjer jeg vanligvis klipper til og bruker som plaster, da de er uten ting jeg reagerer på, men nå fant jeg en pakke vanlig plaster først, og er knall rød på huden der det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. september 2023 Forfatter #2702 Del Skrevet 21. september 2023 Hvor i alle dager Samme innlegg to ganger i stedet for hva jeg egentlig skrev Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2023 #2703 Del Skrevet 21. september 2023 Sola de skrev (11 minutter siden): og er knall rød på huden der det var Nettopp det blir jeg også. Knallrød og det sitter en lang stund før det blekner. Aha...nylonstrømper...da må jeg i butikken, for slikt bruker jeg aldri. Sola de skrev (Akkurat nå): Hvor i alle dager Samme innlegg to ganger i stedet for hva jeg egentlig skrev Jaja Jeg tar det som et velbalansert stereoinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. september 2023 Forfatter #2704 Del Skrevet 21. september 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Nettopp det blir jeg også. Knallrød og det sitter en lang stund før det blekner. Aha...nylonstrømper...da må jeg i butikken, for slikt bruker jeg aldri. Jeg tar det som et velbalansert stereoinnlegg. Den gang man slapp å betale for toll og slikt om man handlet for under 350, pleide jeg å bestille fra Kina i stor- pk, men de på matbutikken funker også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2023 #2705 Del Skrevet 21. september 2023 Kommer den tid tilbake igjen mon tro? Jeg kunne klare å gjøre gode kjøp opp til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. september 2023 Forfatter #2706 Del Skrevet 21. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Kommer den tid tilbake igjen mon tro? Jeg kunne klare å gjøre gode kjøp opp til den prisen. Neppe. Jeg også. Pleide å bestille treningstøy, kjoler, fine bluser osv fra England, men den tid er nå forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2023 #2707 Del Skrevet 21. september 2023 De kunne godt ha sagt at vi kunne få kjøpe under tusenlappen, for alt har blitt mye dyrere nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. september 2023 Forfatter #2708 Del Skrevet 21. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De kunne godt ha sagt at vi kunne få kjøpe under tusenlappen, for alt har blitt mye dyrere nå. Det synes jeg også. Kaller sentralbanksjefen for " dårlige nyheter- damen" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 21. september 2023 #2709 Del Skrevet 21. september 2023 Sola de skrev (På 16.9.2023 den 14.18): Hei KnekkeBørre Heia heia! 🖐😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. september 2023 Forfatter #2710 Del Skrevet 21. september 2023 Nå er det tid for å se på superlaget mitt i Europa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 21. september 2023 #2711 Del Skrevet 21. september 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Nå er det tid for å se på superlaget mitt i Europa Heia Tottenbrann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. september 2023 Forfatter #2712 Del Skrevet 21. september 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Heia Tottenbrann! LiverGlimt høres bedre ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. september 2023 #2713 Del Skrevet 21. september 2023 Portrettmesterskapet var veldig artig! Har du sett dagens episode? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. september 2023 Forfatter #2714 Del Skrevet 22. september 2023 Rumle skrev (12 timer siden): Portrettmesterskapet var veldig artig! Har du sett dagens episode? Nei, jeg glemte det. Skal se den på nett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2023 #2715 Del Skrevet 22. september 2023 Så den nå og ja, veldig artig å se hva de finner ut av. Gode kunstnere i alle retninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. september 2023 #2716 Del Skrevet 22. september 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Så den nå og ja, veldig artig å se hva de finner ut av. Gode kunstnere i alle retninger. Ja, ikke sant? Veldig fascinerende de bildene til hun som drev med ull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2023 #2717 Del Skrevet 22. september 2023 Ja, ble veldig overrasket av henne. Så gøy at de bare gyver på og har tro på seg og sitt produkt. Gleder meg til resten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. september 2023 Forfatter #2718 Del Skrevet 22. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Så den nå og ja, veldig artig å se hva de finner ut av. Gode kunstnere i alle retninger. Rumle skrev (3 timer siden): Ja, ikke sant? Veldig fascinerende de bildene til hun som drev med ull Ja! Hun var bare helt rå! Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja, ble veldig overrasket av henne. Så gøy at de bare gyver på og har tro på seg og sitt produkt. Gleder meg til resten. Så gårdagens episode nettopp på nett- tv. Så flinke de var, disse også 👨🎨 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. september 2023 #2719 Del Skrevet 22. september 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Ja! Hun var bare helt rå! Så gårdagens episode nettopp på nett- tv. Så flinke de var, disse også 👨🎨 Enig Veldig fascinerende å se hvor fint hun blandet farger, så du det bildet av hun eldre damen som satt i en stol? Den så helt fantastisk ut! Må se om jeg finner arbeidene hennes på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. september 2023 Forfatter #2720 Del Skrevet 23. september 2023 Rumle skrev (12 timer siden): Enig Veldig fascinerende å se hvor fint hun blandet farger, så du det bildet av hun eldre damen som satt i en stol? Den så helt fantastisk ut! Må se om jeg finner arbeidene hennes på nett Jeg husker ikke. Så bare episoden som gikk på tv og ble fascinert av det jeg så der. Hva heter hun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå