Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Oijj...er det ikke veldig lang kø for pass nå når det er sommer da? :sjokkblå: Alle skal på ferie nå med det samme. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Oijj...er det ikke veldig lang kø for pass nå når det er sommer da? :sjokkblå: Alle skal på ferie nå med det samme. 

Er visst ikke så ille nå her hvertfall, etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute med en søppelsekk med diverse som skal kastes. En hel del hobbyting. Gammelt og inntørket utstyr er ikke noe å ta vare på. Er så digg å bli kvitt ting :skya: Må være så ærlig å innrømme at det knapt synes at jeg har kastet. Har alt for mye skrot! Mer skal kvittes med :opplyser:Har en kommode med hobbyting som ikke har vært åpnet siden jeg bodde i andre leiligheten. Den står for tur i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:  Å gjøre plass til nytt hobbyutstyr er også en glede. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

:klappe:  Å gjøre plass til nytt hobbyutstyr er også en glede. :nikke: 

Nja. Hadde ekstrem shopping av hobbyting i vinter. Har enda to plastkasser av største størrelse fulle av ting som skal lages. Har pakket det fint ned i kassene og teipet igjen lokkene med brunteip, så de kommer ikke opp, så lenge jeg bor her.

Har svært mye tekstiler. Kjøpte for noen år siden på lagertømming- salg, så flyter litt over av slikt også. Det skal gåes igjennom i løpet av uka.

Satser på det blir en søppelsekk full med ting som skal kastes i morgen og.

Oppi en skuff ligger ting etter hunden min. Det er som fredet for meg, så skal bare se at det ser pent ut oppi der, og la det være i fred :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kveldsmaten spist. Ble 4 brødskiver med løvtynn kokt skinke, jarlsberg og agurk. Spiste en skål med corn flakes til middag i dag. Ble sulten igjen nesten med en gang, så magen har vært klar for mat i flere timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Corn Flakes får jeg veldig lyst på to ganger i året, men når det er spist...er jeg sulten igjen nesten med en gang. Bare luftmat. :vetikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Corn Flakes får jeg veldig lyst på to ganger i året, men når det er spist...er jeg sulten igjen nesten med en gang. Bare luftmat. :vetikke: 

Samme her. Bare luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 4.7.2023 den 22.02):

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Hagen din er amazing uansett :nikke:

Kindle er det flere som har foreslått for meg. Hvor kjøpte du din?

Oops, har helt glemt å svare deg her, jo! Du, jeg husker faktisk ikke, men det var i alle fall en av de store nettbutikkene som selger elektronikk :klo: Men du, jeg bruker stort sett bare kindle-appen nå, og har gjort det i flere år faktisk, for meg fungerer den veldig bra og det er supert å ha bøkene på mobilen. Den er gratis, så du kan jo laste den ned og sjekke hva du synes? For meg ble den perfekt når jeg justerte skrift og skiftet bakgrunnsfarge, men det er jo forskjellig fra person til person så klart.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Oops, har helt glemt å svare deg her, jo! Du, jeg husker faktisk ikke, men det var i alle fall en av de store nettbutikkene som selger elektronikk :klo: Men du, jeg bruker stort sett bare kindle-appen nå, og har gjort det i flere år faktisk, for meg fungerer den veldig bra og det er supert å ha bøkene på mobilen. Den er gratis, så du kan jo laste den ned og sjekke hva du synes? For meg ble den perfekt når jeg justerte skrift og skiftet bakgrunnsfarge, men det er jo forskjellig fra person til person så klart.

Mobilen blir for liten for meg å se på. Bruker den stort sett ikke til annet enn å ringe/ sende meldinger/ ta bilder med :fnise: Får se i nettbutikkene :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Mobilen blir for liten for meg å se på. Bruker den stort sett ikke til annet enn å ringe/ sende meldinger/ ta bilder med :fnise: Får se i nettbutikkene :nikke: 

Ok :ler:

Anbefaler kindle-brettet veldig også da, har lest maaaange bøker på det ❤️

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det reklameres for Barbie- film på tv hele tiden. Er Barbie like populært i dag, som det en gang var? Hadde noen slike da jeg var liten. Og mange hester. Var de jeg likte best :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ok :ler:

Anbefaler kindle-brettet veldig også da, har lest maaaange bøker på det ❤️

Hvordan er lyset på det brettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 minutt siden):

Ser det reklameres for Barbie- film på tv hele tiden. Er Barbie like populært i dag, som det en gang var? Hadde noen slike da jeg var liten. Og mange hester. Var de jeg likte best :nikke:

Nå så jeg plutselig de reklamene og! Jeg hadde barbiedukker men ingen Ken, så jeg brukte to svære apebamser som dates til de forskjellige barbiene haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Hvordan er lyset på det brettet?

Det er veldig behagelig, husker ikke hva det kalles, men det er noe spesielt med det som gjør at det ikke er sjenerende på samme måte som en vanlig skjerm kan være. Det ligner virkelig en bok på en måte. Det kan justeres der og. Jeg har "paperwhite" varianten, men er mange år siden jeg kjøpte nå, det har sikkert kommet enda bedre nå vil jeg tro :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Nå så jeg plutselig de reklamene og! Jeg hadde barbiedukker men ingen Ken, så jeg brukte to svære apebamser som dates til de forskjellige barbiene haha. 

hahaha :ler: Jeg hadde en Ken, men tror ikke det var ekte Ken :klo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (Akkurat nå):

hahaha :ler: Jeg hadde en Ken, men tror ikke det var ekte Ken :klo:

En fake Ken? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig behagelig, husker ikke hva det kalles, men det er noe spesielt med det som gjør at det ikke er sjenerende på samme måte som en vanlig skjerm kan være. Det ligner virkelig en bok på en måte. Det kan justeres der og. Jeg har "paperwhite" varianten, men er mange år siden jeg kjøpte nå, det har sikkert kommet enda bedre nå vil jeg tro :jepp:

Da blir det lett å lese. Skal skaffe meg en sånn :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fake Ken? :ler:

Ja, tror det. Den ble kjøpt i annen butikk enn hvor de pleide å selge Barbie hjemme. Barbie ble kun solgt i lekebutikken, mens Barbieetterligninger ble solgt i flere butikker. Jeg hadde en blond Barbie, en sydlandsk Barbie med langt mørkt hår og en Skipper. Hadde noen Petra, en Steffi eller hva den het:S Hadde noen Barbiebarn. Chelsea/ Stacey eller noe :vetikke:  Lekte mye med dem da jeg var sånn 4-6 år. Hadde små vogner som vil lekte var som vognen til Askepott :fnise: Så litt slik ut.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Da blir det lett å lese. Skal skaffe meg en sånn :nikke:

Gjør, tror hekt sikkert du vil like den. Bare vær obs på at det er skremmende lett å kjøpe bøker, et tastetrykk og så er den klar til leses! Kan fort bli veldig dyrt :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...