Sola de Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #1921 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg skal kjøpe meg to kurver norske jordbær å ha til st.hans. Bare nevner det. Håper det er litt skikkelig smak i dem nå, for det var det ikke i de jeg kjøpte sist. Norske jordbær er bare det beste som er! Nyt! Skulle gjerne spist en kurv eller to selv, men siden jeg får verre og verre reaksjoner for hver gang jeg får i meg jordbær, så er det best å holde seg unna Er redd for anafylaktisk sjokk. Siste reaksjonene var ille. Pleier du å ha noe til? Noe jeg syntes var veldig godt, var å bruke fryste bær, ha en banan og så bruke stavmikser til det ble passende is- konsistens Spiste det nesten daglig i en periode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2023 #1922 Del Skrevet 22. juni 2023 Sola de skrev (6 timer siden): Svært små. Sånn 0,5 cm lange. Er en del av dem. Ser ut som de er veldig aktive på mandelpoteten. Har ikke hatt larveproblem før, så vidt jeg vet. Det blåser en god del og regner inn på balkongen nå, så forhåpentligvis vil det ta seg av larveproblemet. Er lov å håpe. Blir nok til å kaste hele potta med mandelpotetplantene tror jeg. Å spise noe jeg vet har vært så masse larver på 🤢 Nei, du må ikke kaste plantene, det er vel bare på bladene over jorden? Tenk hvor mye liv det er på planter gjennom en vekstsesong, det er helt normalt Gi det litt tid og se hva som skjer i alle fall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #1923 Del Skrevet 22. juni 2023 Rumle skrev (5 timer siden): Nei, du må ikke kaste plantene, det er vel bare på bladene over jorden? Tenk hvor mye liv det er på planter gjennom en vekstsesong, det er helt normalt Gi det litt tid og se hva som skjer i alle fall? Den står slik til at jeg sitter rett ved siden av den når jeg er på balkongen, så sitter og ser på ekle larvene. Jeg så ingenting på planten i morges, så håper vær og vind har fått det vekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #1924 Del Skrevet 22. juni 2023 Har vært og hentet pakke. Så mye fint Deriblant en vegglampe jeg har sett lenge på Fant den i flere nettbutikker, så kjøpte den der jeg fikk den billigst. Fikk veldig fin dørpynt til meg selv også. Julegave til kusinen min var der også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni 2023 #1925 Del Skrevet 22. juni 2023 Sola de skrev (14 timer siden): Norske jordbær er bare det beste som er! Nyt! Skulle gjerne spist en kurv eller to selv, men siden jeg får verre og verre reaksjoner for hver gang jeg får i meg jordbær, så er det best å holde seg unna Er redd for anafylaktisk sjokk. Siste reaksjonene var ille. Pleier du å ha noe til? Noe jeg syntes var veldig godt, var å bruke fryste bær, ha en banan og så bruke stavmikser til det ble passende is- konsistens Spiste det nesten daglig i en periode. Jeg har nå holdt meg unna is veldig lenge, så det blir det jeg skal ha ved siden av. Masse kose meg skal jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #1926 Del Skrevet 22. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Jeg har nå holdt meg unna is veldig lenge, så det blir det jeg skal ha ved siden av. Masse kose meg skal jeg. Ja, leste noe om isstopp. Nå kan du unne deg alle du har lyst på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni 2023 #1927 Del Skrevet 22. juni 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Nå kan du unne deg alle du har lyst på Takk, jeg skal adlyde siden det er deg som beordrer meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #1928 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg er så klam! Er liksom alt for varmt til å ha jakke på seg, men likevel for kaldt ute til å gå uten. Inne er det fremdeles alt for varmt. Håper på noen heller kalde dager, så jeg får ned temperaturen inne Har akkurat spist middag. Den der 350 gram kjøtt i uken er nok bare å glemme. Er langt forbi den grensa med dagens og gårdagens middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #1929 Del Skrevet 22. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk, jeg skal adlyde siden det er deg som beordrer meg det. Hahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni 2023 #1930 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg syns at vi to jobber veldig fint sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #1931 Del Skrevet 22. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Jeg syns at vi to jobber veldig fint sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2023 #1932 Del Skrevet 22. juni 2023 Sola de skrev (11 timer siden): Den står slik til at jeg sitter rett ved siden av den når jeg er på balkongen, så sitter og ser på ekle larvene. Jeg så ingenting på planten i morges, så håper vær og vind har fått det vekk Så bra, det håper jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #1933 Del Skrevet 23. juni 2023 Rumle skrev (11 timer siden): Så bra, det håper jeg og De har vokst og blitt lengre Jeg hater larver og denslags 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #1934 Del Skrevet 23. juni 2023 Skulle vaske toalettet. Skjedde et eller annet, så vannspruten fra toalettet rett i fjeset mitt Jeg rev av meg klærne og hoppet i dusjen. Fy så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #1935 Del Skrevet 23. juni 2023 Har vært og handlet alt annet enn hva jeg skulle ha på butikken Skurekrem var hva jeg skulle ha, men selvfølgelig glemte jeg det. Hva skal dere ha til middag i dag? Kan ikke grille her jeg bor, da hele bygningen blir røyklagt hver gang noen forsøker seg. Blir litt av hvert stekt i ovnen. Både grill og ostepølser med bacon surret rundt, litt ekstra sprø pommes frites, potetsalat for dem som liker det. Rekesalat til dem som av en eller annen grunn liker slikt på pølsa Salat, hjemmelaget dressing. Kanskje jeg steker noen grillskiver også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #1936 Del Skrevet 23. juni 2023 Måtte bytte litt om på lamper. Hadde pakket vekk en lampe som hadde stått oppå et halvhøyt skap. Ledningen på den rakk akkurat til støpselet. Nye lampen gjorde det ikke, så siste ukene har det vært ganske mørkt om man skulle opp om natten og gardiner er igjentrukket. Nye lampen har jeg satt på en kommode, midlertidig. Må ha en liten shining før feriebesøk kommer, så snart. Må også få malt på soverommet og på kjøkkenet. Men det blir ikke før jeg får noen dager med mer Solavennlig temperatur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juni 2023 #1937 Del Skrevet 23. juni 2023 Sola de skrev (17 minutter siden): Måtte bytte litt om på lamper. Hadde pakket vekk en lampe som hadde stått oppå et halvhøyt skap. Ledningen på den rakk akkurat til støpselet. Nye lampen gjorde det ikke, så siste ukene har det vært ganske mørkt om man skulle opp om natten og gardiner er igjentrukket. Nye lampen har jeg satt på en kommode, midlertidig. Må ha en liten shining før feriebesøk kommer, så snart. Må også få malt på soverommet og på kjøkkenet. Men det blir ikke før jeg får noen dager med mer Solavennlig temperatur. Skal du ha mye besøk i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. juni 2023 Forfatter #1938 Del Skrevet 24. juni 2023 Rumle skrev (14 timer siden): Skal du ha mye besøk i sommer? Det kommer en del i juli og august, men heldigvis noen uker unna. Trenger tiden til å rydde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. juni 2023 Forfatter #1939 Del Skrevet 24. juni 2023 Var på apoteket på kjøpesenteret. Nå er de igjen uten en medisin. Leveringsvansker. igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. juni 2023 Forfatter #1940 Del Skrevet 25. juni 2023 God morgen Fikk ikke sove i natt. Var og så etter nøkkel til vaskeriet i 4 tiden. Da var ikke nøkkel kommet, så antok noen hadde skrevet seg opp før meg. I 7 tiden skulle jeg ut med søppel, da hang nøkkel der, så noen har tydeligvis vasket midt i natten. Vedkommende bør lære seg å vaske klær. var hår, vaskepulver, lodotter overalt. I tillegg så skyllemiddelkamrene ut som om det var grønske i dem Nå er hvertfall kokevasken godt i gang. Er så mye klesvask denne uken. Har vært så varmt, så har blitt flere klesskift om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå