Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1781 Skrevet 30. mai 2023 Er så mye pollen nå Skulle spise frokost. Ble mer atsjo enn noe annet. Snakket med muttern i telefonen i går formiddag. Hun hadde vært hos fienden skulle jeg til å si ( hun var i Molde) en ukes tid og ikke vært allergisk overhodet, så kom hun hjem og umiddelbart helt forpestet av allergi. Har begynt å se etter julegaver igjen. Er helt ferdig med gaver til de fleste. Er noen som jeg skal kjøpe elektronikk til, så venter til nærmere jul før det blir kjøpt, men alt annet kan egentlig bare bli kjøpt nå. Så får jeg det pakket sammen ned i noen kasser, så jeg vet hvor alt er til flyttingen. Jeg hadde kjøpt noe greier til min kusine, men fikk høre det kan du ikke gi, så får se hva jeg finner på. Er supervanskelig å kjøpe til. Om jeg er kresen, så er hun ti ganger verre
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2023 #1782 Skrevet 30. mai 2023 Tror ikke det ble noe, for jeg var litt halvsurrete grunnet pollentilstand i hodet mitt. 🤧 I dag blir det brødskiver med røkt pølse og currypotetsalat på og det er noe jeg liker. 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1783 Skrevet 30. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Tror ikke det ble noe, for jeg var litt halvsurrete grunnet pollentilstand i hodet mitt. 🤧 I dag blir det brødskiver med røkt pølse og currypotetsalat på og det er noe jeg liker. Har du allergimedisin? Kan anbefale livostin allerginesespray. Den er det eneste som stopper nysingen min. Ble pizzabit og lunsjkake fra ferskvaren på nærbutikken her. 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1784 Skrevet 30. mai 2023 Har vært og pasientreiset rundt i dag. Man må virkelig smøre seg med tålmodighet. Først var det å vente 35 minutter på å bli hentet her hjemme. Så ytterligere en halvtime der jeg skulle og så nesten 40 minutters venting på ny pasientreisebil. Hadde det ikke vært for at det koster en formue i vanlig taxi dit, så hadde jeg nok kostet det selv, men blir fort veldig dyrt i rush-trafikken. Var kø også blitt da jeg skulle hjem. 1
Daryl Dixon Skrevet 30. mai 2023 #1785 Skrevet 30. mai 2023 Sola de skrev (24 minutter siden): Har vært og pasientreiset rundt i dag. Man må virkelig smøre seg med tålmodighet. Først var det å vente 35 minutter på å bli hentet her hjemme. Så ytterligere en halvtime der jeg skulle og så nesten 40 minutters venting på ny pasientreisebil. Hadde det ikke vært for at det koster en formue i vanlig taxi dit, så hadde jeg nok kostet det selv, men blir fort veldig dyrt i rush-trafikken. Var kø også blitt da jeg skulle hjem. Er det ikke fort gjort å komme for seint dit man skal når det er så uforutsigbart med hentetider osv?? 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1786 Skrevet 30. mai 2023 Daryl Dixon skrev (48 minutter siden): Er det ikke fort gjort å komme for seint dit man skal når det er så uforutsigbart med hentetider osv?? Jo. Har skjedd noen ganger. Der jeg var i dag, er de alltid veldig sene, så går stort sett greit der, men hadde nylig en time på sykehuset jeg kom 15 minutter for sen til. 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2023 #1787 Skrevet 30. mai 2023 Sola de skrev (1 time siden): Har du allergimedisin? Kan anbefale livostin allerginesespray. Den er det eneste som stopper nysingen min. Ja, jeg har skaffet meg, men har i det siste vært tett i nesa når jeg står opp og ved første lille nys rett etter, åpner syndefloden seg et par timer og så faller nesa til ro. Rart, for slik har det ikke vært før. 1
Daryl Dixon Skrevet 30. mai 2023 #1788 Skrevet 30. mai 2023 Sola de skrev (12 minutter siden): Jo. Har skjedd noen ganger. Der jeg var i dag, er de alltid veldig sene, så går stort sett greit der, men hadde nylig en time på sykehuset jeg kom 15 minutter for sen til. Det er fryktelig kjett da. Komme for sent, i verste fall risikere å ikke få komme inn på timen. 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1789 Skrevet 30. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har skaffet meg, men har i det siste vært tett i nesa når jeg står opp og ved første lille nys rett etter, åpner syndefloden seg et par timer og så faller nesa til ro. Rart, for slik har det ikke vært før. Var ikke slik med meg heller før. Lurer på hvorfor det har blitt slik. 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1790 Skrevet 30. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det er fryktelig kjett da. Komme for sent, i verste fall risikere å ikke få komme inn på timen. Ja. En taxisjåfør ringte en gang og sa i fra at vi var forsinket. Det gikk ut over hans ære som sjåfør. Stort sett hver gang jeg benytter meg av pasientreiser må jeg etterlyse bilen. Ingen biler i nærheten, så ingen har fått turen enda, og da er det gjerne 5-10 minutter etter jeg skulle vært hentet. Flere ganger jeg har avbestilt og skyndet meg til å ringe et annet drosjeselskap. Da har de vært her relativt raskt, men når jeg allerede er svært forsinket, så blir det jo enda mer tid gått. 1
Daryl Dixon Skrevet 30. mai 2023 #1791 Skrevet 30. mai 2023 Sola de skrev (9 minutter siden): Ja. En taxisjåfør ringte en gang og sa i fra at vi var forsinket. Det gikk ut over hans ære som sjåfør. Stort sett hver gang jeg benytter meg av pasientreiser må jeg etterlyse bilen. Ingen biler i nærheten, så ingen har fått turen enda, og da er det gjerne 5-10 minutter etter jeg skulle vært hentet. Flere ganger jeg har avbestilt og skyndet meg til å ringe et annet drosjeselskap. Da har de vært her relativt raskt, men når jeg allerede er svært forsinket, så blir det jo enda mer tid gått. For et system. man må være frisk og ha god tid tydeligvis, om man skal reise med dem da.
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1792 Skrevet 30. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): For et system. man må være frisk og ha god tid tydeligvis, om man skal reise med dem da. Ja. Er håpløst å benytte seg av pasientreiser i morgenrushet. De kommer ikke overhodet har jeg fått erfare. Ingen biler blir satt på oppdraget enda venting nesten en time. 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1793 Skrevet 30. mai 2023 Jeg har kjøpt litt mer interiør til stua. Det koster en liten formue Skulle vært en angreknapp på bestillinger. Er litt som superdyre nattbordene jeg bestilte da jeg bodde i andre leiligheten. Hadde ikke plass til dem der en gang. De sto i boden til jeg flyttet inn her. Her bruker jeg kun det ene. Det andre er stativ for verktøykasse og en plastkasse med hobbyting 😕 Hadde kanskje ikke helt trodd da de ble bestilt at jeg skulle være singel fremdeles, men det er en helt annen sak Smaken min er som tidligere nevnt i endring, så endrer både det ene og andre i hjemmet mitt. Neste punkt på den lista er å få byttet ut bokskapet mitt, som ikke tåler vekten av bøker Bortkastede penger. Hyllene i det er bøyde. Skal se om jeg finner noe mer solide greier. Ting i dag, lages ikke lenger, som de en gang i tiden gjorde 😕 På landet var det en stor veggseksjon i tre. Supertung, stor og solid. Angrer som en hund på at den ble kastet. Har flyttet rundt på den i mange flyttinger, men nå var den så som sagt supertung, stor og tok veldig mye plass. Men uansett hvor mange bøker den har hatt i seg, så har aldri hyllene hatt antydning til å være bøyd. Om jeg kjøper bolig skal jeg få plassbygd bokhyller. Men om jeg leier, får det bli noe mer enkelt, men solid. 1
Rumle Skrevet 30. mai 2023 #1794 Skrevet 30. mai 2023 (endret) Men du, er det ikke bedre å vente med å kjøpe inn store ting til du vet hvor du skal bo og hvordan det er det? Plassbygde bokhyller er så fint, det har jeg alltid hatt lyst på selv og Endret 30. mai 2023 av Rumle 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1795 Skrevet 30. mai 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Men du, er det ikke bedre å vente med å kjøpe inn store ting til du vet hvor du skal bo og hvordan det er det? Plassbygde bokhyller er så fint, det har jeg alltid hatt lyst på selv og Bokskapet tror jeg at jeg venter med, til jeg vet om jeg kjøper eller leier. Ja! Jeg ser for meg noe greier, så tror det skal få bli slik Bare det å få plass til alle ens bøker Så mye plass det plutselig ville blitt andre steder i mitt hjem 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1796 Skrevet 30. mai 2023 Sitter inne med pyjamasbukse, alt for kort singlet og boblejakke på Har sitti slik hele kvelden. Singleten er av magekort- moten, så alt for liten til meg, og ble superkaldt, så av latskap ble det balkongjakken min, som var nærmest, som kom på. Akkurat som en varm dyne å ha på seg Er bare 10 grader ute. Ikke mye som minner om at det straks er sommer. 1
Sola de Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #1797 Skrevet 30. mai 2023 Satt og så på Gold rush. Parker er i Peru og Bolivia. Kan ikke helt se for meg at noe gullgraving der vil bli noe suksess. Husker Hoffman- teamet var i Sør- Amerika for noen år siden. Var ikke noe særlig å skrive hjem om for dem heller, om jeg husker rett. Så mye korrupsjon, vold, elendighet i de landene. Kan ikke ende bra, noe opplegg i de landene der.
Sola de Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #1798 Skrevet 31. mai 2023 Da har jeg vært en tur på butikken. Har kjøpt inn kjøtt for en stund. I dag blir det spaghetti på meg og biffstrimler og potetsalat på besøket mitt. Fikk så lyst på spaghetti Har bacon som må bli spist, så kanskje jeg har litt av det i spaghettien også, tror jeg. I morgen blir det bali kyllinggryte med cashewsnøtter, brokkoli, gulrot, ananas, paprika oppi, med fullkornsris til. Fredag blir det strimlet svinekjøtt, posesalat, hjemmelaget dressing i tacolefse. Menyen for helgen blir nok veldig enkel. Har alltid så mye husarbeid å gjøre da.
Sola de Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #1799 Skrevet 1. juni 2023 Har vært og kjøpt ris og brokkoli. Er svært lenge siden sist jeg hadde bali kyllinggryte. Lagde det en del da jeg bodde i andre leiligheten her, men ikke her inne tror jeg. Spiser svært lite ris, så kjøpte slik boil in bag. Er for mye en slik pose, men var det minste de hadde. Skal høre med søskenet mitt om det vil ha resten av rispakken, da det går måneder og år mellom hver gang jeg spiser det. Jeg pleide å ha gulrot, brokkoli, cashewsnøtter, paprika, ananas, kyllingbiter og kremfløte i gryten og ris ved siden av eller oppi, alt etter hvor mye oppvask jeg har giddet å ta. I dag skal superlaget mitt spille mot Junkeren i Nordlandshallen. De slipper hvertfall flere timer i buss for å komme seg hjem derfra 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå