Sola de Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #1661 Del Skrevet 9. mai 2023 I dag blir det et klage- innlegg. Har skadet tommelen min. I tillegg krangler ene kneet mitt seg, samt at jeg kjenner pollenhelvetet prøvelser Håper pollensesongen blir kortvarig i år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. mai 2023 #1662 Del Skrevet 9. mai 2023 Sola de skrev (1 time siden): I dag blir det et klage- innlegg. Har skadet tommelen min. I tillegg krangler ene kneet mitt seg, samt at jeg kjenner pollenhelvetet prøvelser Håper pollensesongen blir kortvarig i år. Hvordan skadet du den? God bedring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #1663 Del Skrevet 9. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Hvordan skadet du den? God bedring. Jeg sender deg en pm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2023 #1664 Del Skrevet 9. mai 2023 Sola de skrev (4 timer siden): I dag blir det et klage- innlegg. Har skadet tommelen min. I tillegg krangler ene kneet mitt seg, samt at jeg kjenner pollenhelvetet prøvelser Håper pollensesongen blir kortvarig i år. Uff håper du føler deg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #1665 Del Skrevet 9. mai 2023 Rumle skrev (5 timer siden): Uff håper du føler deg bedre snart Takk, ja, er lov å håpe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #1666 Del Skrevet 9. mai 2023 Har bestilt meg litt sommerklær. Kjoler, dressjakke, shortser i varierende lengde og skjorte. Skjorta kan jeg bruke ellers også da. Tror ene kjolen blir pent til 17 mai, om den kommer til da, om ikke, må jeg lete litt i skapet og se hva jeg finner Skulle ha bestilt den for noen dager siden Tenkte å se om jeg kunne finne et passende belte til den først 😕 Fant ikke noe belte, og dagene har gått, men fant et bånd tilhørende en annen kjole, som jeg kan bruke i midjen på den, så da bestilte jeg. Heldigvis er det tirsdag i dag, så er fortsatt mulighet for at jeg får den før 17 mai. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #1667 Del Skrevet 10. mai 2023 Der kom endelig skattepengene! 2 måneder nesten etter jeg sendte inn Besteforeldrene mine måtte i fjor vente til november, før de fikk sitt, så skal vel være glad for at jeg slapp å vente så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2023 #1668 Del Skrevet 10. mai 2023 Lykke til med pakkeventing og hurra for skattepenger som sikkert går inn i det store sluket igjen... ja, for de skal vel ikke settes i banken og spares? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #1669 Del Skrevet 10. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Lykke til med pakkeventing og hurra for skattepenger som sikkert går inn i det store sluket igjen... ja, for de skal vel ikke settes i banken og spares? Jeg satte dem på sparekontoen. Trenger dem ikke akkurat nå, så da får de heller stå der. Jeg må hente en pakke, som kom for noen dager siden Har glemt av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2023 #1670 Del Skrevet 10. mai 2023 Du er mitt idol. Tenk å klare å sette dem i banken og være fornuftig. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #1671 Del Skrevet 10. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Du er mitt idol. Tenk å klare å sette dem i banken og være fornuftig. 🌹 Blir nok sikkert brukt på et eller annet tidspunkt, men akkurat nå har de det best der de er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #1672 Del Skrevet 10. mai 2023 Har vært på behandling. Fysioterapeuten har sett i journalen og fant ut at nå skal vi fokusere på hele Solus Kroppus samtidig Tror det blir pasientreiser hjem neste gang Kom meg nesten ikke ut døren derfra. Klarte å karre meg avsted til bussen. Min buss sto der, men hadde ikke sjanse til å øke tempoet for å nå den, så måtte vente på neste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #1673 Del Skrevet 10. mai 2023 Litt morsomt når steder man handler en del sender lister over top 5 klær som må passe til en. Kan ikke være mine handlekurver den lista var basert på Bare svarte klær. Tror aldri jeg har handlet svarte plagg i denne butikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2023 #1674 Del Skrevet 10. mai 2023 Sola de skrev (6 minutter siden): Litt morsomt når steder man handler en del sender lister over top 5 klær som må passe til en. Kan ikke være mine handlekurver den lista var basert på Bare svarte klær. Tror aldri jeg har handlet svarte plagg i denne butikken. Ja, det der har jeg stusset over mange ganger! For ikke å snakke om hva Spotify foreslår av og til! *fnys* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #1675 Del Skrevet 10. mai 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Ja, det der har jeg stusset over mange ganger! For ikke å snakke om hva Spotify foreslår av og til! *fnys* Haha, ja ikke minst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #1676 Del Skrevet 11. mai 2023 Er mørbanket. Verker fra ytterst i hårtuppene til ytterst i tåneglene. Alt går i sneglefart i dag. Skulle hente en pakke litt av sted. Halvveis måtte jeg gå hjem igjen. Hadde ikke sjanse i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #1677 Del Skrevet 11. mai 2023 3 minutter siden, Sola de said: Er mørbanket. Verker fra ytterst i hårtuppene til ytterst i tåneglene. Alt går i sneglefart i dag. Skulle hente en pakke litt av sted. Halvveis måtte jeg gå hjem igjen. Hadde ikke sjanse i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #1678 Del Skrevet 11. mai 2023 Kjolene mine skal visst komme i morgen, i følge meldingen jeg fikk, så da satser vi på at det er så Må få handlet inn litt mat til alle butikkstengte dagene neste uke. 17 mai tenkte jeg å lage snitter og en kake. Kanskje jeg kjøper kaken. Er så mye styr med å lage en, når man ikke har benkeplass til å stå å lage den på. Har ikke benkeplass på kjøkkenet, så å bruke komfyren eller utslagsvasken til å ha skjærebrett osv på og det måtte jo før eller siden gå gæli, hvilket det har gjort en del ganger. Det er et absolutt must i neste bolig. Rikelig med benkeplass! Bare det å få plass til alle ens kjøkkenting også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 #1679 Del Skrevet 12. mai 2023 Må vel bestille kake om du skal ha en litt fin en fra bakeri, etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #1680 Del Skrevet 12. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Må vel bestille kake om du skal ha en litt fin en fra bakeri, etc? På nærbutikken har jeg tidligere bestilt kaker. Kommer neste dag. I år har jeg kjøpt en vanlig frossen sjokoladekake på rema. Gidder ikke noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå