AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg vet ikke om dette blir riktig forum. Jeg ble dopet og voldtatt av en jeg hadde avsluttet et forhold med. Vi har noen bekjente i en stor omgangskrets, i tillegg har han flere firmaer, som har fått mye omtale og selger bra for tiden. Jeg hører derfor om denne mannen i mange sammenhenger og leser tidvis nyheter om han. Jeg har prøvd å fortelle et par stykker hva han gjorde med meg, men har samtlige ganger opplevd at de «tror meg», men omgås han stadig - samt støtter bedriftene hans. Noen dager holder jeg på å miste vettet. Jeg er så forbanna, men jeg kan ikke gjøre noen ting. Saken ble selvfølgelig henlagt, selv om de fant rohypnol i blodet mitt, og en melding av han hvor han innrømmer halvveis hva han gjorde. Jeg er lei av å se trynet hans, lese navnet hans, og det ene barnet hans går på skole med mine barn. Han er dog aldri på møter osv., det gjør barnemor. Jeg aner ikke hva jeg egentlig vil med dette, jeg er bare utrolig frustrert og tidvis enormt trigget av hele situasjonen.. Det er vel ikke så mye å gjøre med? Anonymkode: 1cba2...7bc 1 12
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om dette blir riktig forum. Jeg ble dopet og voldtatt av en jeg hadde avsluttet et forhold med. Vi har noen bekjente i en stor omgangskrets, i tillegg har han flere firmaer, som har fått mye omtale og selger bra for tiden. Jeg hører derfor om denne mannen i mange sammenhenger og leser tidvis nyheter om han. Jeg har prøvd å fortelle et par stykker hva han gjorde med meg, men har samtlige ganger opplevd at de «tror meg», men omgås han stadig - samt støtter bedriftene hans. Noen dager holder jeg på å miste vettet. Jeg er så forbanna, men jeg kan ikke gjøre noen ting. Saken ble selvfølgelig henlagt, selv om de fant rohypnol i blodet mitt, og en melding av han hvor han innrømmer halvveis hva han gjorde. Jeg er lei av å se trynet hans, lese navnet hans, og det ene barnet hans går på skole med mine barn. Han er dog aldri på møter osv., det gjør barnemor. Jeg aner ikke hva jeg egentlig vil med dette, jeg er bare utrolig frustrert og tidvis enormt trigget av hele situasjonen.. Det er vel ikke så mye å gjøre med? Anonymkode: 1cba2...7bc Når de har både blodprøver og en delvis innrømmelse, kan du i det minste søke voldsoffererstatning? Så du får noe? Ellers så har jeg sett andre voldtektsofre oute fyren, Men det er jo risikabelt Anonymkode: fbe5a...304 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når de har både blodprøver og en delvis innrømmelse, kan du i det minste søke voldsoffererstatning? Så du får noe? Ellers så har jeg sett andre voldtektsofre oute fyren, Men det er jo risikabelt Anonymkode: fbe5a...304 Jeg har søkt VOE, venter på svar 😅 Jeg har veldig lyst til å oute han, men det vil han ta dårlig, jeg kan ikke gjøre det. Han her for mye penger, navnet hans er blitt litt for kjent. Tror det slår skikkelig dårlig tilbake på meg. Anonymkode: 1cba2...7bc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Uff 😣❤️ Jeg selv gikk til psykolog og anbefaler det. At han lever og er der får man ikke gjort så mye med 😕 Eneste du kan gjøre er å få hjelp til hvordan du håndterer det, så du selv kan få det bedre. Tankesett som gjør at det ikke blir så overveldende at han er der… at du kan få fortsette med det du drev med, uten at minner eller følelser tar over. Det er enten det, eller å flytte og endre vennekrets… Jeg gir et hardt svar, men vil du skal vite at jeg har bare medfølelse for deg, jeg selv hadde taklet utrolig dårlig om jeg hele tiden skulle blitt minnet på han som voldtok meg Anonymkode: cd12b...6a1 2 1 2
Tone83 Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Du har gjort ditt med å anmelde han, det er registrert og vil bli relevant igjen om han skulle få en sak til på seg. Så vil bare si takk for at du gjorde det, det er med å beskytte andre. 11 5 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff 😣❤️ Jeg selv gikk til psykolog og anbefaler det. At han lever og er der får man ikke gjort så mye med 😕 Eneste du kan gjøre er å få hjelp til hvordan du håndterer det, så du selv kan få det bedre. Tankesett som gjør at det ikke blir så overveldende at han er der… at du kan få fortsette med det du drev med, uten at minner eller følelser tar over. Det er enten det, eller å flytte og endre vennekrets… Jeg gir et hardt svar, men vil du skal vite at jeg har bare medfølelse for deg, jeg selv hadde taklet utrolig dårlig om jeg hele tiden skulle blitt minnet på han som voldtok meg Anonymkode: cd12b...6a1 Tusen takk for svar 🌸 Jeg har fått masse hjelp, men jeg blir så bitter hver gang jeg hører om han.. Det er vanskelig å håndtere at han fremstår som så fantastisk, når han egentlig er som han er.. Anonymkode: 1cba2...7bc 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for svar 🌸 Jeg har fått masse hjelp, men jeg blir så bitter hver gang jeg hører om han.. Det er vanskelig å håndtere at han fremstår som så fantastisk, når han egentlig er som han er.. Anonymkode: 1cba2...7bc Blir helt kvalm av fyren 🙄 Skjønner godt at det er irriterende!! Så bra at du har fått hjelp, men har du snakket om akkurat dette, at han er overalt? Og at alle andre fremstiller han så bra ect Får litt samme vibe av situasjonen din, som med min ex… han var voldelig mot meg i 2 år, men ingen trodde på meg, for han var jo snill som et lam! 😦 Heldigvis for meg så flyttet han bort, men blir fortsatt minnet på han av familie, de sier det er så synd at jeg lot han gå (de vet ingenting, for da ville de jo ha skadet han skikkelig tilbake). Men uansett, ville bare si at jeg skjønner litt av hva du går igjennom 😅 Anonymkode: cd12b...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Om folk ikke hadde trodd meg så hadde jeg vist fram tekstmeldingen hans. Kanskje nesten offentliggjort den anonymt 🙊 Det er ekkelt at sånne menn får sole seg i glansen av alt de oppnår når de ødelegger mennesker på den måten! Anonymkode: 7eae8...8a7 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #9 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar 🌸 Jeg har fått masse hjelp, men jeg blir så bitter hver gang jeg hører om han.. Det er vanskelig å håndtere at han fremstår som så fantastisk, når han egentlig er som han er.. Anonymkode: 1cba2...7bc Kan jeg få spørre om han driver malerfirma i Stavanger? Det du beskriver minner meg om min tidligere sjef som dopet meg ned. Anonymkode: 27d94...f92 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 Minner meg om en i Vestland, anmeldt for svindel i forbindelse med Korona også. Veldig kjent navn. Og en utrolig slesk fyr. Anonymkode: 2ed01...ab5 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #11 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Blir helt kvalm av fyren 🙄 Skjønner godt at det er irriterende!! Så bra at du har fått hjelp, men har du snakket om akkurat dette, at han er overalt? Og at alle andre fremstiller han så bra ect Får litt samme vibe av situasjonen din, som med min ex… han var voldelig mot meg i 2 år, men ingen trodde på meg, for han var jo snill som et lam! 😦 Heldigvis for meg så flyttet han bort, men blir fortsatt minnet på han av familie, de sier det er så synd at jeg lot han gå (de vet ingenting, for da ville de jo ha skadet han skikkelig tilbake). Men uansett, ville bare si at jeg skjønner litt av hva du går igjennom 😅 Anonymkode: cd12b...6a1 Har ikke snakket med terapeuten min på en stund, det skal jeg kanskje gjøre! Har bare vært sint for meg selv en stund 😂 Men jeg får meg ikke til å prøve å spre nyheten lenger, det har jo ingenting for seg - egentlig. Han flyttet ut av kommunen, men han er likevel «overalt»! AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om folk ikke hadde trodd meg så hadde jeg vist fram tekstmeldingen hans. Kanskje nesten offentliggjort den anonymt 🙊 Det er ekkelt at sånne menn får sole seg i glansen av alt de oppnår når de ødelegger mennesker på den måten! Anonymkode: 7eae8...8a7 Jeg har slettet ALT som har med han å gjøre, jeg brant alle tingene jeg har fått osv. Eneste som har det beviset der er polititet 😅 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan jeg få spørre om han driver malerfirma i Stavanger? Det du beskriver minner meg om min tidligere sjef som dopet meg ned. Anonymkode: 27d94...f92 Vi bor på Østlandet 😄 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Minner meg om en i Vestland, anmeldt for svindel i forbindelse med Korona også. Veldig kjent navn. Og en utrolig slesk fyr. Anonymkode: 2ed01...ab5 Han er overhodet ikke kjent for svindel, selskapene hans bare vokser og vokser… Det jeg vet er at han behandlet ekskona som dritt, han sa til meg at det ikke finnes voldtekt innad i et ekteskap, han hadde derfor havnet i en enorm krangel med henne da hun prøvde å motsette seg at han hadde sex med henne mens hun sov. Han hadde så tak på henne at det aldri ble anmeldt eller så. Er nesten fristet til å strekke ut en hånd og snakke med henne, men er redd det bare gjør vondt verre. Hun skal jo samarbeide med denne mannen om barna deres også.. Anonymkode: 1cba2...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #12 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke snakket med terapeuten min på en stund, det skal jeg kanskje gjøre! Har bare vært sint for meg selv en stund 😂 Men jeg får meg ikke til å prøve å spre nyheten lenger, det har jo ingenting for seg - egentlig. Han flyttet ut av kommunen, men han er likevel «overalt»! Jeg har slettet ALT som har med han å gjøre, jeg brant alle tingene jeg har fått osv. Eneste som har det beviset der er polititet 😅 Vi bor på Østlandet 😄 Han er overhodet ikke kjent for svindel, selskapene hans bare vokser og vokser… Det jeg vet er at han behandlet ekskona som dritt, han sa til meg at det ikke finnes voldtekt innad i et ekteskap, han hadde derfor havnet i en enorm krangel med henne da hun prøvde å motsette seg at han hadde sex med henne mens hun sov. Han hadde så tak på henne at det aldri ble anmeldt eller så. Er nesten fristet til å strekke ut en hånd og snakke med henne, men er redd det bare gjør vondt verre. Hun skal jo samarbeide med denne mannen om barna deres også.. Anonymkode: 1cba2...7bc Ja, det ville jeg driti i for din egen skyld. DET er ikke ditt drama du trenger å ordne opp i, rett og sett, selv om jeg skjønner at hvem hadde vært bra, så er det en sjanse for at det vil gå mer ut over deg. Jeg ville ikke ha stolt på en fyr som allerede hadde voldtatt dere begge. Bare hold deg unna, det er det beste! Anonymkode: 7eae8...8a7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #14 Skrevet 8. august 2022 Aristokatten skrev (1 time siden): Har du klagd på henleggelse? Det orket jeg ikke, det var så åpenbart ar det ikke ledet noe sted.. Anonymkode: 1cba2...7bc
Aristokatten Skrevet 8. august 2022 #15 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det orket jeg ikke, det var så åpenbart ar det ikke ledet noe sted.. Anonymkode: 1cba2...7bc Det er leit å høre. Saken min ble også henlagt (Oslopolitiet), men jeg klaget til statsadvokaten og fikk medhold. Ble veldig overrasket! (Advokaten min også) 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #16 Skrevet 8. august 2022 Aristokatten skrev (34 minutter siden): Det er leit å høre. Saken min ble også henlagt (Oslopolitiet), men jeg klaget til statsadvokaten og fikk medhold. Ble veldig overrasket! (Advokaten min også) Oi det er jo kjempebra!👏🏼👏🏼 Anonymkode: 1cba2...7bc 1
Aristokatten Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Oi det er jo kjempebra!👏🏼👏🏼 Anonymkode: 1cba2...7bc Håper du får hjelp til å komme deg videre ❤️
AprilLudgate Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 0.04): Jeg har søkt VOE, venter på svar 😅 Jeg har veldig lyst til å oute han, men det vil han ta dårlig, jeg kan ikke gjøre det. Han her for mye penger, navnet hans er blitt litt for kjent. Tror det slår skikkelig dårlig tilbake på meg. Anonymkode: 1cba2...7bc Ikke gjør det. En ting er at det kan slå tilbake på deg, men det rammer først og fremst barnet ditt. Vet samboeren hans om dette? Og har du ingen mulighet for å klage på henleggelsen? (Kan lite om rettsprosessen). Jeg ville snakket med ekskona. Ikke for å presse, men si at du har vært i tvil om du orker klage - og håper det er i orden at du spør om hun har tenkt noe på sin situasjon ovenfor ham. Endret 9. august 2022 av DundreMilfin
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 DundreMilfin skrev (53 minutter siden): Ikke gjør det. En ting er at det kan slå tilbake på deg, men det rammer først og fremst barnet ditt. Vet samboeren hans om dette? Og har du ingen mulighet for å klage på henleggelsen? (Kan lite om rettsprosessen). Jeg ville snakket med ekskona. Ikke for å presse, men si at du har vært i tvil om du orker klage - og håper det er i orden at du spør om hun har tenkt noe på sin situasjon ovenfor ham. Det er noen år siden jeg anmeldte han. Om den nye samboeren vet noe aner jeg ikke. Om han har sagt noe så har han jo selvfølgelig fått meg til å virke som den sprø eksen. Jeg vet ikke om det har noe for seg å snakke med ekskona, hun har jo sikkert gått videre med livet, det er mange år siden de var sammen. Anonymkode: 1cba2...7bc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 Er både ekskonen og samboeren relativt kjente? Anonymkode: 557e7...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå