Gå til innhold

Siljur prøver på baby nr 3🥰


siljur

Anbefalte innlegg

Heisann! Trodde aldri at jeg kom til å opprette en prøverdagbok her igjen, men så feil kan man ta🤣 Trodde virkelig at vi kom til å være fornøyde med 2, men etter mange samtaler så har vi blitt enige om å prøve på nr 3 og absolutt siste i flokken 😅galskap egentlig...vi har verdens fineste jenter som er så knyttet til hverandre og vi er veldig fornøyde med hvordan livet er nå❤ men klarte aldri å slå fra meg tanken om en liten en til 😅

Slutten på minipillen for 2 uker siden og venter på at tr skal dukke opp sånn at vi kan starte litt ordentlig. Legger inn aksjer noen ganger i uka og håper at det kanskje er mulig å treffe blink selv om jeg ikke har noen anelse om når EL er 🤔

Dette blir en spennende tid 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kaffemor skrev (2 timer siden):

Hei! Her var boken din ja! Følger deg gjerne videre 🤩

Så hyggelig! 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr her, men det er helt greit for formen er dårlig og da trenger jeg ikke tr i tillegg kjenner jeg 😅 Er skikkelig gira på å få starta skikkelig! Begynte i ny jobb forrige uke så er mye som skjer for tiden😃godt å ha litt andre ting å tenke på også, ikke bare prøving 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (2 timer siden):

Så spennende med ny jobb! Trives du foreløpig? 😊

Veldig! 😃 jobber på en spesialskole for elever med ekstra behov, veldig givende 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært å kjøpt litt eggløsningstester, aner jo ikke når tr har tenkt til å dukke opp så kan like gjerne begynne å teste nå. Ganske langt unna positiv foreløpig iallefall😅 vet ikke hvor lang tid det er vanlig at det tar fra man slutter på minipillen og til syklus er stabilisert?🤔 

20220811_130012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner eggløsningstestene endelig å bli sterkere 😄håper det betyr at det nærmer seg eggløsning🤞🏻🤞🏻

20220816_155207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ilinger nedover på venstre side og mye mer utflod enn jeg pleier å ha...gleder meg til å teste igjen i morgen ettermiddag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig dukket tr opp 😄 da stemmer det med at jeg har hatt eggløsning rundt 15-16 august, selv om jeg aldri fanget opp en positiv eggløsningstest så følte jeg det på hele kroppen at det var noe som skjedde. Og i går kveld dukket hun opp gitt :) selvom jeg ikke er veldig glad i mensen så var det helt greit at hun kom nå, føler at vi endelig kan starte prøvingen litt ordentlig 😄 neste eggløsning blir rundt 12.09. Når er det lurt å begynne å teste etter eggløsning da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP1, CD8

Nå er vi i gang 😃 Regner dette som første ordentlig prøveperiode og er spent på hvor lang tid det tar før spiren sitter❤ Tiden går så utrolig sakte og jeg skulle helst blitt gravid med en gang, men av tidligere erfaringer så tar det nok litt tid 😒 Begynner nok å teste etter eggløsning rundt CD 11 :) nå krysser vi fingrene og håper tiden fremover går fort 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD14

Det murrer noe så ekstremt, men eggløsningstestene er langt ifra positive...håper det endrer seg snart 🤞🏻 lagt inn aksjer minst annenhver dag den siste uka og kommer til å fortsette med det en uke til for sikkerhetsskyld 😅

Screenshot_20220910-163605_Premom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig positiv eggløsningstest og da regner jeg med at har eggløsning i morgen? Lagt inn aksjer fredag, lørdag og søndag😅 satser på å få gjort det i morgen også og da burde vi vel ha truffet?😂

Screenshot_20220911-224325_Premom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ eggløsningstest i dag så da går jeg inn i dpo land i morgen 🥰 har fått lagt inn masse aksjer så skal ikke stå på det iallefall 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6dpo

De første dagene glemte jeg det egentlig litt bort, men nå klarer jeg ikke tenke på annet😅 sikkert fordi det nærmer seg testing...de 2 andre gangene har jeg ikke testa før ikm, men tviler på at jeg klarer å holde meg så lenge denne gangen 😅 kjennes ut som jeg begynner å bli dårlig i tillegg...passer ikke veldig bra akkurat nå, dagene går mye raskere når jeg er på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (14 timer siden):

Når tenker du å begynne å teste? 

Håper du slipper å bli dårlig, og at dagene går fort.

Vurderer å teste i morgen, da er jeg 9dpo. Her har jeg og eldste barnet blitt syke, så dagene flyr ikke akkurat avgårde 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo

Ligger i sofaen helt utslitt...feber og forkjølelse er noe dritt! 😅 det murrer litt nederst i magen i dag da, håper det er positivt 🤞🏻 

Blir nok å teste i morgen, sikkert alt for tidlig, men nå klarer jeg ikke holde meg mer 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...