Gå til innhold

In-ear som.er bra ved trening


Topsi

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe trådløse ørepropper som jeg kan bruke ved trening. Slike som bare puttes i øret er uaktuelt, da de lett ramler ut. Tenker på de som gjerne festes også bak øret. Noen som har erfaring med gode ørepropper av denne typen? Noen som ikke ramler ut ved løping eller sit-ups? Helst ikke for dyre? Må passe til Android da jeg har Samsung 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med Jabra sport :) De ramler aldri ut, sitter som støpt på meg, ved intens løping og hopping og kaving. Har hatt mine i tre år, og trener MYE, og disse har aldri noen sinne vært i nærheten av å ramle ut engang. Jeg sliter også til vanlig med at ting lett ramler ut av øret, men disse sitter veldig godt på meg (og samboeren har make, og er like fornøyd).

Anonymkode: 15e62...ac9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Jabra (Elite Active 75). Aldri hatt in ear før fordi jeg aldri har fått dem til å passe, men disse sitter som støpt. Løper og trener styrke. Mulig de kunne ramla ut om jeg rulla mye rundt på gulvet, men da er det bare å putte den inn igjen og da da hadde vel de med feste bak øret falt av også.

Anonymkode: b3e71...7e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd utallige in-ear med gummipute og ingen av de passer, så for meg er det Apple AirPods som gjelder. Fantastisk lydkvalitet, superenkel pairing med Iphone og de sitter som et skudd (på meg).

Anonymkode: 4bdc6...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (46 minutter siden):

Takk for tips, er kluet her at man velger riktig av de små hettene?

Ja. Det er alfa og omega. Jeg har små øreganger, og det er nok derfor så mange ikke passer til meg. Med Jabra følger det med i str xs også, og de sitter som støpt på meg :)

Anonymkode: 15e62...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har prøvd utallige in-ear med gummipute og ingen av de passer, så for meg er det Apple AirPods som gjelder. Fantastisk lydkvalitet, superenkel pairing med Iphone og de sitter som et skudd (på meg).

Anonymkode: 4bdc6...6f7

Takk 😊 men jeg har Android 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Det er alfa og omega. Jeg har små øreganger, og det er nok derfor så mange ikke passer til meg. Med Jabra følger det med i str xs også, og de sitter som støpt på meg :)

Anonymkode: 15e62...ac9

Nå fikk jeg bestilt jabra, litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men jeg tok 12 mnd forsikring, så jeg skulle være trygg hvis de skulle falle ut,.må bare prøve det ut. Litt lei av det over hodet-settet jeg bruker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare teste de ulike proppene som følger med så du finner de som passer. De er fantastiske! 😃

Anonymkode: b3e71...7e9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Topsi skrev (På 8.8.2022 den 16.29):

Takk 😊 men jeg har Android 

Du kan bruke airpods med android også. Jeg gjorde det uten problem! 🙌🏼

Anonymkode: 9e16c...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 12.56):

Jeg har prøvd utallige in-ear med gummipute og ingen av de passer, så for meg er det Apple AirPods som gjelder. Fantastisk lydkvalitet, superenkel pairing med Iphone og de sitter som et skudd (på meg).

Anonymkode: 4bdc6...6f7

Det der er SÅ individuelt. Jeg elsker sånne med gummipropp, og får ikke Apple AirPods til å sitte godt.

Jeg har hatt en forløper til disse i årevis og brukt dem mye til trening inne og ute. De er overraskende bra. https://www.clasohlson.com/no/Jays-a-Six-Wireless-hodetelefon/p/38-8773 

Anonymkode: 657c0...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det der er SÅ individuelt. Jeg elsker sånne med gummipropp, og får ikke Apple AirPods til å sitte godt.

Jeg har hatt en forløper til disse i årevis og brukt dem mye til trening inne og ute. De er overraskende bra. https://www.clasohlson.com/no/Jays-a-Six-Wireless-hodetelefon/p/38-8773 

Anonymkode: 657c0...b7a

Kjøpte noe lignende fra Clasohlson. Ikke tåler de vann, svette eller støv. Bare dritt de selger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...