Gå til innhold

Bryllupsuiter i Oslo, anbefaling?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei !

Dette temaet har blitt tatt opp før :

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=15360

Vi har vært og sett på Bryllupssuiten til Arena Hotellet i Lillestrøm. Koster 3900, inkluderer frukt, vin på rommet ved ankomst. Frokost på rommet og middag på 1 årsdagen. Ganske fint hotell.

Ellers så vet jeg at Grand Hotell har priser som varierer litt ettersom hvor stort rom dere vil ha.

Regner med at de fleste ligger rundt 3500 og oppover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet det har vært oppe før, men jeg håpet på konkrete tips fra folk som har hatt bryllupsnatten sin på de forskjellige stedene, om de er fornøyd eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på Royal Christiania og det var strødd roseblader over sengen - det var frukt og champagne og diiiger frokost på rommet dagen etter.

Var det 1500,- vi betalte da? Det husker jeg ikke så godt - det er over ett år siden - men ring og sjekk med dem.

Ja, vi var storfornøyde vi.

De var diskret samtidig som de gratulerte og feiret oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusenfryd, det høres helt topp ut! var det badekar/boblebad på rommet? Min kjære vil nemlig ha det... Vi skal ha et lite, enkelt bryllup og regner derfor med å ha masse krefter igjen til en skikkelig bryllupsnatt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var ikke det - det var vanlig bad med badekar. Og det var nok ikke en spesiell bryllupssuite heller - en vanlig suite. Men det var flott for oss! Og en deilgi høy seng med knitrende lakener og så var det oss selv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Continental har en nydelig suite med "engelsk" innredning, badekar mm. Ikke den største, men den koseligste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...