AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Skal kjøpe ny TV i leiligheten. Ser på en 55" vegghengt TV. Sitter 2-3 meter unna ca. Ser det finnes guider på nett for å finne optimal TV størrelse, men vil gjerne heller ha erfaringer fra andre forbrukere. Er 55" for lite? Anonymkode: fed33...6e0
M71 Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Sitter 3m unna, jeg har 65". Jeg har kikket på en 77"..... Kjør på med en 65", den vil føles litt stor til å begynne med så vildet gå seg til. Regner da med at du bruker den endel til filmer og serier.
skrue Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Skal kjøpe ny TV i leiligheten. Ser på en 55" vegghengt TV. Sitter 2-3 meter unna ca. Ser det finnes guider på nett for å finne optimal TV størrelse, men vil gjerne heller ha erfaringer fra andre forbrukere. Er 55" for lite? Anonymkode: fed33...6e0 Kommer an på hva du foretrekker. Kjøpte selv en 55” til stue i en enebolig i vinter. Synes det er passe samt at jeg ikke ønsker at den skal bli for dominerende. Ca 2-3 meter her også.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 55 blir altfor lite. Anbefaler 60+ Vi sitter 3 meter unna og har 80. Det er akkurat perfekt for oss. Malt veggen bak mørkere og her planter slik at den ikke virker så dominerende. Helt flatt inntil og tynn ramme. Anonymkode: 789fd...8e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå