Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

jeg er ganske ensom, har prøvde litt ulike aktiviteter men  stort sett endt opp i veldig mannsdominerte situasjoner så det har fungert ganske dårlig. 

Har også prøvd meg på en par dateing sider men det er nesten ingen kvinner fra mitt område på disse sidene. 

Vet ikke heilt hva jeg kan gjøre for å muligens møte en framtidigpartner. Noen her som har noe de kan anbefale? 

Anonymkode: 78058...118

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har det funket dårlig å drive med aktiviteter du liker fordi de er mannsdominerte? 

Den dårlige nyheten er dette: dersom du går ut i verden og sosialiserer med ett mål i sikte - å skaffe deg en partner - så er det ingen vettuge mennesker som ønsker deg som partner. Hvorfor? Fordi ingen ønsker en partner som kun ønsker en partner. Folk ønsker en partner som har venner, hobbyer, jobb, fritid, egen mening i lovet og som har et ønske om men ikke et behov for en partner. 

Så gå på de aktivitetene. Skaff deg noen venner, og en eller flere hobbyer. Mor deg med livet. Og så, når du oppdager at livet leker uten partner? Da er du en potensielt god partner.

Anonymkode: d31a9...1d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei 

jeg er ganske ensom, har prøvde litt ulike aktiviteter men  stort sett endt opp i veldig mannsdominerte situasjoner så det har fungert ganske dårlig. 

Har også prøvd meg på en par dateing sider men det er nesten ingen kvinner fra mitt område på disse sidene. 

Vet ikke heilt hva jeg kan gjøre for å muligens møte en framtidigpartner. Noen her som har noe de kan anbefale? 

Hvor i Norge bor du ? 

Anonymkode: ac226...687

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venner og jeg har jobb. 

Ja de aktivitetene jeg driver med fungerer dårlig for å treffe damer da de er veldig mannsdominerte. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så gå på de aktivitetene. Skaff deg noen venner, og en eller flere hobbyer. Mor deg med livet. Og så, når du oppdager at livet leker uten partner? Da er du en potensielt god partner.

Anonymkode: d31a9...1d0

Gjør egentlig alt dette men kan være vanskelig å more seg når man er ensom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor i Norge bor du ? 

Anonymkode: ac226...687

sånn ca mitt i landet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...