Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Og da ble jeg så glad at jeg må gråte en liten tåre - hun har vært min favoritt siden dag 1! Gratulerer til Frøydis!!!!
Gjest Hel Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Grattis til Frøydis! Vant ikke Norge forrige gang og?
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 Jo... Kine vant forrige gang. Hun var jo mer klassisk pen. Jeg syntes Frøydis har et utrolig stilig ansikt!! Herlig!!!
Gjest Principessa Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Gratulerer Frøydis med seieren. Skandinavias top modell! Ikke dårlig!! NORGE HAR JO DE PENESTE OG FLOTTESTE JENTENE TYDELIGVIS!!
aline Skrevet 21. november 2005 #5 Skrevet 21. november 2005 helt utrolig stilig! jeg håpet det lenge, men ble usikker når de var så fryktelig skeptiske til "de fete beina hennes" som ikke ville passe i noen bukser... knallbra!! og jo, det ble vel norsk sist gang også, det er fordi vi nordmenn er så fantastisk vakre!
Gjest Gjest_shine21_* Skrevet 21. november 2005 #6 Skrevet 21. november 2005 JIPPI=)))) blei såå glad!!! norsk seier igjen!! å hun er jo så kul...gå fra den kjedelige guttejenta til en ordentlig top model!! kjempe gøy!!!
Rosenrød Skrevet 21. november 2005 #7 Skrevet 21. november 2005 kjempetøft at hun vant, er ikke akkurat en erketypisk modell!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Hva er det slags premie hun får? Noen som vet hva fjordårets vinner har bedrevet?
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #9 Skrevet 21. november 2005 helt utrolig stilig! jeg håpet det lenge, men ble usikker når de var så fryktelig skeptiske til "de fete beina hennes" som ikke ville passe i noen bukser... knallbra!! og jo, det ble vel norsk sist gang også, det er fordi vi nordmenn er så fantastisk vakre! ← haha.. det der med "fete bena" hennes lurte jeg også på... hvor på bena er hun fet egentlig? Jenta er 180 høy og veier ca femti kilo vil jeg tro... jaja
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #11 Skrevet 21. november 2005 Hva er det slags premie hun får? Noen som vet hva fjordårets vinner har bedrevet? ← Hun har vunnet en L'Oreal-kampanje og kontrakt med Marilyn Model Agency Husker ikke hva Kine endte opp med i fjor, men neppe noe som gjør at vi ser henne veldig mye her i landet. Fikk vel en kontrakt i USA kanskje? Siden det var der de holdt på?
Hilde Skrevet 21. november 2005 #12 Skrevet 21. november 2005 Kine har i alle fall vært i en svær kampanje for John Frieda, som vises i de fleste utenlandske motemagasiner. http://www.johnfrieda.com Velg "red".
fiesta Skrevet 21. november 2005 #13 Skrevet 21. november 2005 Grattis Frøydis. Gøy at du vant. Bra at Norge også vant i høst som i vår.
MiniMjau Skrevet 22. november 2005 #15 Skrevet 22. november 2005 helt utrolig stilig! jeg håpet det lenge, men ble usikker når de var så fryktelig skeptiske til "de fete beina hennes" som ikke ville passe i noen bukser... ← hehe...men som Hervé sa, så går det raskere for Frøydis å få bort et par cm rundt låra enn for danske Anna å utvikle personlighet!
Cr@sh Skrevet 22. november 2005 #17 Skrevet 22. november 2005 NORGE HAR JO DE PENESTE OG FLOTTESTE JENTENE TYDELIGVIS!! ← Grattis Frøydis!
Gjest Emera Skrevet 22. november 2005 #18 Skrevet 22. november 2005 (endret) ...enn for danske Anna å utvikle personlighet! ← Ja, egentlig har jeg lurt på hva hun gjorde i finalen... Uten at jeg er noen ekspert på feltet. Endret 22. november 2005 av Emera
liv Skrevet 22. november 2005 #19 Skrevet 22. november 2005 Stilig jente men så utrolig lang hals hun har!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #20 Skrevet 22. november 2005 Stilig jente men så utrolig lang hals hun har! ← Men det skal jo modeller helst ha da Jeg synes også hun er stilig. Hun er modellpen men har også særpreg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå