Gå til innhold

Er denne kjolen fin nok til bryllup?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært i bryllup siden jeg var ungdom og vet ikke hva som forventes for tiden. 

2A877904-7F56-45CA-A473-5B4E4921DB43.jpeg

Anonymkode: 2f786...eb1

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du velger en sort kjole, bør du velge fargerikt tilbehør (f.eks gule sko og veske), men ellers ville jeg styrt unna både sort, rød og hvit kjole i bryllup. 

Anonymkode: 5e6cf...5a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne godt prøvd litt hardere, noe mer lystig? Men den er ikke bannlyst

Anonymkode: 7c64a...9fd

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Kjolen var fin. Men for svart til et bryllup. 

Skrevet

Den var fin er det deg på bilde eller ? 🙂 

Skrevet

Kommer an på hva som står i innbydelsen og "opplegget",  men fin kjole uansett :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole. Kommer snart på type bryllup tenker jeg! Er det litt "avslappet" på et ikke så "stivt" sted, kan den være midt i blinken. Ville hatt lyse sko/veske/tilbehør.

Anonymkode: c1c0e...0fe

AnonymBruker
Skrevet

*kommer an

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du velger en sort kjole, bør du velge fargerikt tilbehør (f.eks gule sko og veske), men ellers ville jeg styrt unna både sort, rød og hvit kjole i bryllup. 

Anonymkode: 5e6cf...5a3

Den er faktisk mørkeblå, og det er derfor jeg tenker at fargen kan gå. Men den ser kanskje svart ut allikevel? 🤨

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kunne godt prøvd litt hardere, noe mer lystig? Men den er ikke bannlyst

Anonymkode: 7c64a...9fd

Takk for svar. Jeg prøver faktisk hardt - jeg synes det er så vanskelig å finne en fin kjole! 😊

24 minutter siden, Athena Catalina said:

Kjolen var fin. Men for svart til et bryllup. 

Hvis den er blå da (det er den ifølge hjemmesiden), er den fin nok til bryllup da? 

24 minutter siden, Maskinfører said:

Den var fin er det deg på bilde eller ? 🙂 

Ha ha, desverre ikke. Bildet er fra Zalando 😄

23 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Kommer an på hva som står i innbydelsen og "opplegget",  men fin kjole uansett :) 

Det står at det ikke er noen dresscode, men at menn skal ha mørk dress. 

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Fin kjole. Kommer snart på type bryllup tenker jeg! Er det litt "avslappet" på et ikke så "stivt" sted, kan den være midt i blinken. Ville hatt lyse sko/veske/tilbehør.

Takk. Det er vanskelig. Jeg skjønner meg ikke på sånne bryllupsinvitasjoner. Det står ikke noe om dresscode. Men har også opplevd i et bryllup at halve familien kom kledd til hagefest og den andre halvdel kom kledd til galla, så bare fordi det ikke står noe betyr det jo ikke at man ikke kan feile 😄

12 minutter siden, Kvakkekyllingen said:

Veldig fin kjole :)

Synes jeg og! 

Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er faktisk mørkeblå, og det er derfor jeg tenker at fargen kan gå. Men den ser kanskje svart ut allikevel? 🤨

Takk for svar. Jeg prøver faktisk hardt - jeg synes det er så vanskelig å finne en fin kjole! 😊

Hvis den er blå da (det er den ifølge hjemmesiden), er den fin nok til bryllup da? 

Ha ha, desverre ikke. Bildet er fra Zalando 😄

Det står at det ikke er noen dresscode, men at menn skal ha mørk dress. 

Takk. Det er vanskelig. Jeg skjønner meg ikke på sånne bryllupsinvitasjoner. Det står ikke noe om dresscode. Men har også opplevd i et bryllup at halve familien kom kledd til hagefest og den andre halvdel kom kledd til galla, så bare fordi det ikke står noe betyr det jo ikke at man ikke kan feile 😄

Synes jeg og! 

Den så svart ut på bilde, men er den mørkeblå passer den fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Mørk dress er en kleskode. Personlig syns jeg kjolen din er for mørk, så da bør du i alle fall gå for fargerikt tilbehør. 

Anonymkode: 6446b...00b

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin

Anonymkode: baf97...636

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Mørk dress er en kleskode. Personlig syns jeg kjolen din er for mørk, så da bør du i alle fall gå for fargerikt tilbehør. 

Anonymkode: 6446b...00b

Nå sjekket jeg og der står faktisk mørk dress eller sommerdress. Vet ikke helt hva sommerdress betyr som kleskode, men det er kanskje litt mindre formelt? 

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Mørk dress er kleskoden, du kan lese f.eks her hva den betyr https://www.vic.no/inspired-by-living/sesongens-festligheter/dette-betyr-kleskodene/?gclid=EAIaIQobChMIjJP09eyy-QIVhxoGAB04XgJbEAAYASAAEgLkmPD_BwE

Jeg synes kjolen var fin :)

Anonymkode: 019be...007

Takk for linken! Det står faktisk mørk dress eller sommerdress ser jeg nå 🤨 Tror du ikke kjolen går an da?  

Takk for alle svar - hva skulle jeg gjort uten Kvinneguiden? 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Synes den er nydelig! 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er en veldig nydelig kjole❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er kjempefin, og passer til den kleskoden som er oppgitt. Og kan brukes igjen senere!

Ville kanskje gjort noe ekstra ut av håret, om det er langt, og hatt elegante sko. Nude pumps, kanskje. Og uten strømper.

Legg gjerne inn link her… Kan vurdere den selv, jeg. 

Anonymkode: 81088...9aa

• Liker 1
Skrevet

Mørk dress er tredje nivå etter galla og smoking. Kjolen trenger ikke være lang. Gå for den du har funnet. Ser fin ut v

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...