Gå til innhold

Botox som 20 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anstrenger bryna hele tiden uten at jeg tenker over det, så har en sinnarynke som synes 24/7, selvfølgelig ikke kjempedyp, men den er der og gjør huden ujevn. Ikke bare det, men generelt synes jeg at jeg har ganske moden hud ift alder. Jeg tar godt vare på huden, bruker solkrem hver eneste dag, fuktighetskrem, begynt med retinol og hele pakka. Likevel tror folk at jeg er mye eldre enn det jeg er. Noen trodde ekskjæresten min var sønnen min, og han er både høyere og eldre enn meg. En annen trodde jeg hadde mann og barn... Jeg er 20 år. Vennene mine sier jeg kun ser ut som 22 (hvis noe), men jeg har blitt veldig usikker på meg selv etter disse hendelsene.

I dag tok jeg botox for den sinnarynken, men vet ikke om det er noe jeg kommer til å fortsette med da jeg har lest et par steder at man kommer til å ende opp med å se eldre ut, siden musklene ikke får "trent" seg. Synes ikke egentlig det gir mening? Vet ikke? Har noen noe erfaring med dette/noe innspill å komme med?

Anonymkode: ac674...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest at botox kan gi «katteansikt». Og det gjør at du ser eldre ut ja. Brynene heves på en måte. Mulig du skulle prøvd en annen filler som er mer naturlig. Kommer sikkert an på hvem du går til også. Har sett videoer der man ikke ser at folk har fillers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Anstrenger bryna hele tiden uten at jeg tenker over det, så har en sinnarynke som synes 24/7, selvfølgelig ikke kjempedyp, men den er der og gjør huden ujevn. Ikke bare det, men generelt synes jeg at jeg har ganske moden hud ift alder. Jeg tar godt vare på huden, bruker solkrem hver eneste dag, fuktighetskrem, begynt med retinol og hele pakka. Likevel tror folk at jeg er mye eldre enn det jeg er. Noen trodde ekskjæresten min var sønnen min, og han er både høyere og eldre enn meg. En annen trodde jeg hadde mann og barn... Jeg er 20 år. Vennene mine sier jeg kun ser ut som 22 (hvis noe), men jeg har blitt veldig usikker på meg selv etter disse hendelsene.

I dag tok jeg botox for den sinnarynken, men vet ikke om det er noe jeg kommer til å fortsette med da jeg har lest et par steder at man kommer til å ende opp med å se eldre ut, siden musklene ikke får "trent" seg. Synes ikke egentlig det gir mening? Vet ikke? Har noen noe erfaring med dette/noe innspill å komme med?

Anonymkode: ac674...d6f

Vet det høres sprøtt ut, men start hver dag med å klaske deg i ansiktet sånn som han fyren her

jeg gjør dette en 5 min HVER morgen, huden min ser levende ut, folk sier jeg gløder og spør hva jeg gjør, rynkene er mindre, øynene mindre hovne osv. 

Den slags klasking får panna mi til å slappe av og jeg spenner ikke brynene så hardt lenger heller. 

Anonymkode: 02d2b...cb7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...