jordbær Skrevet 10. august 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 10. august 2006 Hehr. Sa bare bang 2-3 ganger over her. skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. august 2006 #602 Del Skrevet 10. august 2006 Innom og leser litt. Høres bra ut med kiropraktorbehandling for både deg og prinsessa. Gode forslag til ting å gjøre med baby som ikke koster penger tas imot med takk. Tror ikke jeg har råd til konstant kaféflying som det fort blir til hvis jeg ikke tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. august 2006 Forfatter #603 Del Skrevet 11. august 2006 Picknick i paken koster ikke penger...hmm.. Man kan dra hjem til noen og bli servert, fremfor å få besøk og servere! :D DET var en god idè! Har ikke vært på besøk annet enn til søstra med mini. Kanskje det er min tur å oppvartes nå! Trilleturer er gratis trim og kan være sosialt. Småingene får luft og sover søtt og godt i vognen sin. Vi har fått spebarnsgruppe nå. Skal møte de første gang på onsdag. Blir spennende å se om det er noen normale folk der. Jeg er litt kresen.. Jeg er litt.. Guttejente og får fnatt av bertedamer og damedamer. Bertedamer er de som bekymrer seg for å dra på føden i fjorårets mote. Og damedamer er de som ikke klarer å henge opp bilder uten hjelp fra mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 11. august 2006 #604 Del Skrevet 11. august 2006 *puh* Jeg tror ikke jeg kom inn i noen av dine kategorier... jeg dro for å føde, og gjorde det med glans to ganger. Bilder henger jeg opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. august 2006 Forfatter #605 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe.. Qlio.. Tror du hadde merket det om jeg ikke likte deg;) WOHO! Snakket med trygdekontoret. Nå har de ENDELIG fått info fra arbeidsgivern min, så penger er underveis! Og jeg har fått sendt kontonummeret mitt til de enda en gang, for utbetaling av barnetrygd. Få litt penger og slikt hadde vært fint! Jeg lurer på om jeg har fått mensen igjen, eller om det er renselse enda.. Hmm.. Har blødd litt til og fra, men det stoppet sånn hovedsakelig opp 14-dager etter fødsel.. Og så bare litt spotting.. Men den siste uka hadde det vært helt borte.. Og nå blør jeg som en gal igjen? 6 uker på mandag. Den må bare stoppe, for jeg har 6-ukerskontroll om ei uke! GRRR... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #606 Del Skrevet 11. august 2006 jeg tror vel ikke at jeg er i noen av kategoriene dine heller......? Og du? Det går fint an å trille vogn hit................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. august 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 11. august 2006 Klart det går fint an! Men jeg kan ikke veien! Og jeg vil ikke prøve meg på å finne veien heller! Jeg er kjempedårlig på koordinering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 11. august 2006 #608 Del Skrevet 11. august 2006 Kjøpe GPS? *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. august 2006 Forfatter #609 Del Skrevet 11. august 2006 KJØPE?! PFFT! Halloo! :D Vi er duppedingsfolka nummer en! Har da hatt GPS i over to år. Men det er litt dumt å gå etter E6-en liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #610 Del Skrevet 12. august 2006 *ser for meg jordbær og Persille langs motorveien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. august 2006 #611 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg så i en annen link at du hadde denne stelleveska: http://www.allerhand.com/english/messenger.php Den ser kjempefin ut, men kan jeg spørre hvor du fikk kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. august 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 13. august 2006 Takk. Ja, er kjempefornyød med den. Jeg kjøpte den i Tyskland (Berlin - Babywaltz) MEN! Venninna mi har en kliss lik en! Men den er av merket Espirit! Og jeg tuller ikke når jeg sier at ALT er likt, bortsett fra logo og fargen på innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 14. august 2006 #613 Del Skrevet 14. august 2006 KJØPE?! PFFT! Halloo! :D Vi er duppedingsfolka nummer en! Har da hatt GPS i over to år. Men det er litt dumt å gå etter E6-en liksom.. ← Har du "vandre GPS" eller "kjøre GPS"? Forøvrig, uten vår finner jeg ikke frem noen sted (om jeg da ikke har vært der mange ganger). Den kombinert med www.finn.no, stor bil og velfyllt lommebok er ingen god ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. august 2006 Forfatter #614 Del Skrevet 14. august 2006 Kjøre, ja! Hihi. Burde vel hatt kart og kompass på tur, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. august 2006 #615 Del Skrevet 14. august 2006 Takk. Ja, er kjempefornyød med den. Jeg kjøpte den i Tyskland (Berlin - Babywaltz) MEN! Venninna mi har en kliss lik en! Men den er av merket Espirit! Og jeg tuller ikke når jeg sier at ALT er likt, bortsett fra logo og fargen på innholdet. ← Jeg har funnet den De har den her: http://www.alexi.no/index.php?cPath=765_814 Så jeg skal bestille den i sort i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. august 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 14. august 2006 Så bra! Jeg digger termoflaskegreia (den sitter på vognen og passer på vannflaska mi på varme sommerdager) og smokkeholderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. august 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 15. august 2006 Hmm.. Sover så merkelig om natta, at jeg har problemer med å skille mellom drøm og virkelighet på dagtid! Gjett hva JEG gjør? Jeg..RYDDER! (bombe) Hadde en litt ryddefri helg, så det ble litt smårot i hjørnene. Hihi. Mamma kommer kanskje i kveld og blir her litt. Hun skal passe barna til søstra mi når hun føder. Så det var greit å være litt her fordi vi begge tror det skjer snart. (Jeg bor bare 30-40min unna og mamma bor 1t og 40min) I morgen skal snuppelura på 6-ukerskontroll :D Herregud så fort tiden går. Snart TO måneder! *riste på hodet* Er veldig koselig. Hun har blitt så stor den siste uka. Ligger og følger med på omverden når vi går gjennom en butikk eller tusler rundt i stua. Lys er fryktelig spennende! Hihi. Kiropraktoren sa også at hun var så mye mer våken nå enn hun hadde vært før. Og at hun hadde lagt godt på seg(etter at jeg begynte med MME på kvelden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. august 2006 Forfatter #618 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) I dag har jeg: -Ryddet stue, gang og kjøkken. -Tørket støv på stuen -Vasket stue gang og kjøkken -Satt på oppvaskmaskin, tatt ut av oppvaskmaskin, satt inn i oppvaskmaskin igjen. -Kokt vann til kveldens MME-måltid(Hyleungen vil ha mat akkruat NÅ! Så da må det være klart) -Vasket og sterilisert alle tåteflaskene -Laget sukkervann til kveldens strabaser -Tatt ut av vaskemaskin Må gjøres før i "kveld" når mamma kommer: -Lage middag (Nachochips med kjøttdeig og masse mais gratinert i ovn, servert med rømme, salsa og guacamole. Enkelt og det beste jeg vet for tiden sammen med bakt potet.) -Rydde/vaske gjesterom -Lage kveldsmat.(Salat med pinjekjerner og egg + varme rundstykker, te juice og slikt..) -Tømme kattedo -Rydde litt mer fordi vi har klart å rote i mellomtiden. -Sette på en til klesvask Endret 15. august 2006 av jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. august 2006 Forfatter #619 Del Skrevet 15. august 2006 Ferdig! :D Mamma startet ikke før 20.00.. Hihi. Så hun er vel ikke her før om en times tid, tenker jeg. Og ja, jeg fikk nammemiddagen!Mmmmm.. Nedturen var at samboern kjøpte for lite salat og ikke fant pinjekjerner. Han måtte ut og kjøpe lock tight, så jeg håper han finner pinjekjerner! MÅ ha det i salaten for tiden. Det er så godt.. Ristet sådan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. august 2006 #620 Del Skrevet 15. august 2006 Kommer du hit også? Skulle gjerne fått sydd ett par gardiner, vasket litt spy og ryddet litt leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå