jordbær Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #541 Del Skrevet 19. juli 2006 Ja, jeg har nok å ta av Selv om det er kjipt å handle klær. Noe av det verste jeg vet. (skobutikker ligger øverst på den hat-lista ) Kvelden har vært grusom! Lillegull har sansynligvis hatt veldig vondt i magen. For første gang har hun faktisk skreket en del for første gang. Fikk helt vondt i hjertet jo. Men med intensiv trøsting/mating av meg og pappa, puppen og mme(lurte på om hun var sulten og ikke fikk melk), ligger hun nå og smågrynter i senga si. Håper hun sovner god og mett og sover lenge. Slik at hun ikke blir overtrett. Gah! Tror hun våkner igjen straks... Huff.. Stakkars liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. juli 2006 #542 Del Skrevet 21. juli 2006 Håper at prinsessa har mindre vondt i magen nå! Takk for info hos meg ang småtasser, MM og forstoppelse. Jeg kunne ønske jeg var litt mindre glad i å handle klær, jeg... Særlig når det er salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #543 Del Skrevet 22. juli 2006 Det er SÅ VARMT! Gradestokken sier 30,6c i skyggen! PHEW! Og det bare stiger. Dessuten er det så klamt! Tror kanskje det brygger på torden! Håper det, slik at det blir litt levbart igjen! Prinsessa ligger i en kortarmet body på lammeskinnet og sover. Har bestilt takkekort nå. Kjøpte 20stk og regnet med at vi ble sittende med noen til overs. Neida. Nå trenger jeg 21stk! :-o Og det kun som "takk for gaven hun fikk da hun ble født" *bestille flere* :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #544 Del Skrevet 22. juli 2006 Torden kom, ja! Tre-fire smell og så borte igjen. Ikke en gang regn! Hm. Vel. Nå er klokka snart tolv. Og det er "bare" 18-19 grader Hm. Svigerforeldrene kommer på besøk tirsdag. Kommer nordfra, kan skjønne. Og blir til søndag. Da skal svigermor opereres i trondhei, eller noe slikt.. Fikk pakke fra svigermor her om dagen. En strikket gul bukse, tre gensere to luer og fire par sokker! Strikkeligaen på sitt beste :D Tanten min(de er nesten naboer) har strikket et sett + vognteppe. Kjempekoselig! :D Flinke damene. (Mormor har ikke tid. Hun driver og farter rundt sammen med MC-gutta og er på bluesfestivaler her og der.. hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #545 Del Skrevet 24. juli 2006 AUUUUU! Tåa mi! Dumme monsterradio fra 50-tallet som absolutt måtte stå der jeg skulle stå der hvor jeg sparket! Mangel på søvn i mer enn to-tre timer om gangen gjør meg helt vimsete. I går tryna jeg på ammeputa mi og smalt albuen og kneet i vegg og gulv så det sang. I armene hadde jeg baby, men hun slapp unna det hele med en liten kakk i hodet.. (Den var veldig liten, for hun sa bare "HYYYYL" og så var hun blid igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #546 Del Skrevet 24. juli 2006 når får jeg treffe lillegull igjen da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 24. juli 2006 #547 Del Skrevet 24. juli 2006 GRATULERER SOM MAMMA!! Jg har dessverre ikke fått det med meg før nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 24. juli 2006 Evelina: Denne uka kommer svigers.. Kanskje jeg trenger en pause! Hihi. Hmm.. Bare si en dag, du. Lassie: Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. juli 2006 #549 Del Skrevet 25. juli 2006 Takkekort ja, hehe.. Har ikke hatt opptelling ennå, men at vi trenger mange fler enn 20 det er helt sikkert! Tenker vente til etter dåpen med å sende ut jeg, og skal lage selv. Mekke noe i PhotoShop med mange små bilder ved siden av hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #550 Del Skrevet 25. juli 2006 Veldig smart grooo photo.elkjop.no har 10 takkekort til en billig penge. Og vanlige bilder til 50øre <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. juli 2006 #551 Del Skrevet 25. juli 2006 Ah, takk.. Vanlige bilder trenger vi nå! Åssen opplastingssystem har de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #552 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg lastet ned et program.. Ganske greit. Bare drag&drop på bilder man ønsker, velge antall og trykke bestille. Så ordner programmet resten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 25. juli 2006 På tide å legge seg snart. Svigers på besøk. Siste to døgnene har gått med til intensiv husvask/rydding. Måtte grave frem gjesterommet.. Nå har vi bare en dunge med ting vi ikke vet hvor vi skal gjøre av, fordi vi ikke har plass til det. AKA "rot". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #554 Del Skrevet 26. juli 2006 -kast det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #555 Del Skrevet 26. juli 2006 Neei.. Det fungerer ikke. Gubbe har samlemani! Hihihi.. Tror det til tider. Men det er ting som "har verdi" men jeg ikke har plass til her i dette huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 27. juli 2006 leeeeeiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #557 Del Skrevet 28. juli 2006 Enda ikke gått på veggen eller kjeftet på noen! En dag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 29. juli 2006 Hvis blikk kunne drepe! SERIØST! GRR! Jeg er ikke noe glad i barnet mitt, fordi jeg ikke GIDDER å ordne dåp, men tar den enkle utveien med navnefest.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 29. juli 2006 #559 Del Skrevet 29. juli 2006 Vi hadde verken dåp eller navnefest for guttungen vår, vi. Kommer ikke til å ha det til denne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #560 Del Skrevet 29. juli 2006 Hehe. Skal vi lage klubb? Foreningen for dårlige foreldre. *reise til søstra* Hun tilbydde seg å invitere meg på besøk slik at jeg fikk litt fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå